Gå til innhold

Bi/homofile i fellesgarderober

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det for bi/homofile å benytte fellesgarderober/dusj? Det må da være en nytelse? Tenker på alle de lekre kroppene på treningssenter m.m. Dere menn, kan dere få problemer med ereksjon?

Anonymkode: 7f027...16d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem. Skal skifte, dusje og så videre…

Anonymkode: 6e50b...334

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du snakker som om alle skeive er klare til å hoppe på hvem som helst? Som om ikke de også har preferanser akkurat som «andre». 

Anonymkode: 31d63...cb3

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet

Tenner du på alle mennesker som passer din seksualitet TS? Ikke det? Vel, det gjør ikke resten av verden heller - det går fint å se en kropp uten å tenke seksuelt.. For de fleste.. 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ren nytelse.v Men det kan også være kvalmenes ekkelt. Jeg tenner på yngre menn og har ingen problemer med å se f.eks de som er russ, eller studenter i fellesgarderoben. Nyter synet av de i boxer, i dusjen, eller mens de flexer i speilet med kompiser.

Så har man det som er ganske turn off, og det er de som er 50+ og som ikke har problemer med nakenhet. Dessto eklere syns jeg det blir jo eldre de er. Dr de nærmest går rundt nakne, føner håret og bruker tid. Det er det motsatte av et deilig syn på en 18-åring!

Anonymkode: 49153...fad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Du snakker som om alle skeive er klare til å hoppe på hvem som helst? Som om ikke de også har preferanser akkurat som «andre». 

Anonymkode: 31d63...cb3

Nei, men jeg skulle jammen ha kost meg om jeg fikk gå i damegarderoben og se alle de lekre kroppene

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, men jeg skulle jammen ha kost meg om jeg fikk gå i damegarderoben og se alle de lekre kroppene

fordi du har en skitten fantasi som utgangspunkt, vanlig folk har ikke det, for de er en kropp bare en kropp.. 

Anonymkode: da9e0...416

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan som lesbisk fortelle deg at det ikke er noe å se på i en damegarderobe. Det er bare tilfeldige folk du ikke kjenner og det er ikke en seksuell setting i det hele tatt. Totalt uinteressant. Jeg er der bare for å skifte, dusjer ikke sammen med andre heller.

Anonymkode: c4d67...b7a

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Yes. På det lokale treningssenteret er det mange lekre, unge kvinner.

Anonymkode: 1b572...85e

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt nøytralt. 

Det er homofobisk å tro at skeive tenner på alt og alle. 

Anonymkode: cb484...2ed

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da er det du som er pervoen og creepen og ikke homsene og lesbene

Anonymkode: cb484...2ed

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Finner ikke noe nytelse ved fellesgarderober. Kropper er bare kropper og skal mere til for å være spennende. Liker ikke å bli beglodd selv så glor ikke på andre heller, skifter og dusjer, ferdig. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Normale folk seksualiserer jo ikke fremmede folk? Jeg er bifil, men går da ikke å titter på alle, og ALDRI i garderober. Der er det privatliv som skal gies, og man er jo der kun for  skifte også gå.

Man burde kanskje oppsøke hjelp om man ikke kan se nakne kropper uten å tenke på sex og tenke på at de er deilige? Da har man nok litt issues.

Anonymkode: 16e97...916

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt - denne tråden var full av trøttinger....

Hvem blir ikke tent av å se en flott, naken kropp av det kjønn man normalt tenner på? Man trenger vel ikke ha en dypere kontakt med et menneske for å kunne bli tent av bare synet?

Som heterofil mann hadde jeg nytt å kunne vært flue på veggen i damegarderoben, når man ser alle de flotte, veldreide jentene som er på treningssenteret. Man trenger vel ikke psykologhjelp av den grunn?

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det forstår jeg godt. Det å være i samme garderobe som det kjønnet jeg liker er en "luksus" når man er skeiv. Så lenge du ser noe du liker. Som man ofte gjør i garderoben på treningssenter f.eks

Men som jeg skrev tidligere, så er det det motsatte når det er gamle menn 60+ haha!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Normale folk seksualiserer jo ikke fremmede folk? Jeg er bifil, men går da ikke å titter på alle, og ALDRI i garderober. Der er det privatliv som skal gies, og man er jo der kun for  skifte også gå.

Man burde kanskje oppsøke hjelp om man ikke kan se nakne kropper uten å tenke på sex og tenke på at de er deilige? Da har man nok litt issues.

Anonymkode: 16e97...916

Hvorfor skammer du deg sånn egentlig? Ble du oppdratt til at nakenhet og sex er skam?

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
On 7/10/2023 at 4:23 PM, AnonymBruker said:

Kan som lesbisk fortelle deg at det ikke er noe å se på i en damegarderobe. Det er bare tilfeldige folk du ikke kjenner og det er ikke en seksuell setting i det hele tatt. Totalt uinteressant. Jeg er der bare for å skifte, dusjer ikke sammen med andre heller.

Anonymkode: c4d67...b7a

Jeg er ikke lesbisk, men bi. Jeg liker å se på andre kvinner/jenter i garderoben på treningssenter og i svømmehall. Jeg vil ikke si at jeg blir superkåt av det, men jeg tennes av å se pene kropper.

Anonymkode: 10054...5da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2023 den 15.56):

fordi du har en skitten fantasi som utgangspunkt, vanlig folk har ikke det, for de er en kropp bare en kropp.. 

Anonymkode: da9e0...416

Veldig skitten.

Anonymkode: b9af7...6a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ærlig talt - denne tråden var full av trøttinger....

Hvem blir ikke tent av å se en flott, naken kropp av det kjønn man normalt tenner på? Man trenger vel ikke ha en dypere kontakt med et menneske for å kunne bli tent av bare synet?

Som heterofil mann hadde jeg nytt å kunne vært flue på veggen i damegarderoben, når man ser alle de flotte, veldreide jentene som er på treningssenteret. Man trenger vel ikke psykologhjelp av den grunn?

Det er forskjell på å tilfeldigvis få øye på en pen kropp, se bort og tenke noen halvskitne tanker, og det å gå inn i en garderobe med målsetningen om å kikke på alle de deilige kroppene og virkelig gå rundt og kikke som i en godteributikk.
Det er ikke trøttinger som begrenser seg i garderoben, det er oppegående folk som er der for å gjøre det man skal i en garderobe, og som respekterer andres behov for litt privatliv.

Anonymkode: 29545...42b

• Liker 4
Gjest Refreng
Skrevet

Jeg sitter ikke og stirrer på andre, nei. Jeg har stor respekt for andre menneskers privatliv og holder øynene for meg selv. Det er ikke sånn at jeg tenner på alle og enhver heller. Menn og kvinner flest er 100% uinteressante for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...