Gå til innhold

Barn og ny partner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liten problemstilling her. Vet man skal bruke tid før barn introduseres for ny partner. Jeg har en kamerat som barna allerede har møtt. Altså som kamerat, før brudd med pappaen deres, og som ikke har vært grunn til bruddet og på daværende tidspunkt bare kamerat.

Jeg og kameraten treffes nå innimellom, og det er noe mer enn vennskap, uten at det er definert noe mer og jeg har ikke dårlig tid. 

så spørsmålet, bør vi vente med å treffes med barna mine? Selv om de har truffet han før (noen ganger, kjenner han ikke), siden det ligger noe i luften?

Anonymkode: f37f3...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver ikke noe om når bruddet skjedde, eller hvor gamle barna dine er, men tenker det er annerledes å møte noen som venn eller å bli introdusert som kjæresten. Kan vel kanskje vente litt med dette? 

AnonymBruker
Skrevet
frøkna skrev (Akkurat nå):

Du skriver ikke noe om når bruddet skjedde, eller hvor gamle barna dine er, men tenker det er annerledes å møte noen som venn eller å bli introdusert som kjæresten. Kan vel kanskje vente litt med dette? 

Tenker ikke å introdusere som kjæreste.  Vi er jo ikke det. Men ligger en del i luften og har skjedd fysiske ting.

De er i barnehage og tidlig skolealder 

Skrevet

Så lenge dere har en tiltrekning vil det være ganske tydelig så jeg ville ventet, når de traff denne mannen tidligere var det ikke den samme tiltrefningen altså helt andre forutsetninger. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Carrot skrev (3 minutter siden):

Så lenge dere har en tiltrekning vil det være ganske tydelig så jeg ville ventet, når de traff denne mannen tidligere var det ikke den samme tiltrefningen altså helt andre forutsetninger. 

Takk for innspill. Er derfor jeg lufter problemstilling her. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble opprinnelig introdusert som pappas venn. Da pappaen fortalte at jeg var kjæresten, svarte barnet "jeg vet det". Barn senser ting. Jeg ville avventet.

Anonymkode: d924a...d32

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...