sørlands-jenta Skrevet 10. juli 2023 #1 Skrevet 10. juli 2023 Beste smertelindring ved sterke smerter ved plantar fascitt.sover nesten ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Beste vet jeg ikke..men etter en lang dag på jobb å føttene verker. Tar jeg føttene I en balje med kaldt vann og 4-5 isbiter i 5 minutter. Så opphold i 5 minutter før jeg igjen tar føttene I iskaldt i 5 minutter. Roer betennelsen litt der å da. Sørg for gode sko. Gaitland anbefalte fysioterapeuten min. Noen bruker hoka. Dem funket ikke på meg. Ellers går jeg til fysioterapeut for behandling. Trykkbølgebehandling. Kjøpt strekkband jeg strekker ut muskler/sener med. Treningsklosser. Anonymkode: 7a943...232 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Beste vet jeg ikke..men etter en lang dag på jobb å føttene verker. Tar jeg føttene I en balje med kaldt vann og 4-5 isbiter i 5 minutter. Så opphold i 5 minutter før jeg igjen tar føttene I iskaldt i 5 minutter. Roer betennelsen litt der å da. Sørg for gode sko. Gaitland anbefalte fysioterapeuten min. Noen bruker hoka. Dem funket ikke på meg. Ellers går jeg til fysioterapeut for behandling. Trykkbølgebehandling. Kjøpt strekkband jeg strekker ut muskler/sener med. Treningsklosser. Anonymkode: 7a943...232 Ligg med føttene hevet etter isbad. Prøv å sykkel å gå minst mulig. Tennisball under foten. Rulle rundt i sirkel. Frem å tilbake. Tren opp. Anonymkode: 7a943...232
Helene Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 Hva skal jeg si. Vonde føtter, en bagatell prøv å ha migrene i 9 dager. Hodet banker hele tiden. Smertebehandling. Jeg vet ikke hva det er. Jeg skulle ønske at jeg dopes ned. Jeg har ikke så store smerter hvert år. Kanskje hvert 4 år. Jeg unner ingen å ha så store smerter. Men, smertebehandling eksisterer ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Skrevet 10. juli 2023 Helene skrev (13 minutter siden): Hva skal jeg si. Vonde føtter, en bagatell prøv å ha migrene i 9 dager. Hodet banker hele tiden. Smertebehandling. Jeg vet ikke hva det er. Jeg skulle ønske at jeg dopes ned. Jeg har ikke så store smerter hvert år. Kanskje hvert 4 år. Jeg unner ingen å ha så store smerter. Men, smertebehandling eksisterer ikke. Så utrolig umenneskelig av deg å bagatellisere andres smerter. Anonymkode: 59cb4...208 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #6 Skrevet 10. juli 2023 Du har laget flere tråder om dette, du får nok ikke mer svar nå enn før. Snakk med lege. Kvinneguiden er ikke helsevesenet. Anonymkode: a9832...b99 1
Helene Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du har laget flere tråder om dette, du får nok ikke mer svar nå enn før. Snakk med lege. Kvinneguiden er ikke helsevesenet. Anonymkode: a9832...b99 Jeg har ikke laget flere tråder. Jeg har brukt dagboken. Jeg vet at jeg klager. Er ikke kg ment for å lufte ting?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #8 Skrevet 10. juli 2023 Helene skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke laget flere tråder. Jeg har brukt dagboken. Jeg vet at jeg klager. Er ikke kg ment for å lufte ting? Du kritiserer ts for hennes plager og sier at du har det verre. Det er ikke å lufte noe. Det er bare dårlig gjort og rent egoistisk. Anonymkode: 59cb4...208 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå