Gå til innhold

Smertelindring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beste smertelindring ved sterke smerter ved plantar fascitt.sover nesten ikke.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beste vet jeg ikke..men etter en lang dag på jobb å føttene verker. Tar jeg føttene I en balje med kaldt vann og 4-5 isbiter i 5 minutter. Så opphold i 5 minutter før jeg igjen tar føttene I iskaldt i 5 minutter.  Roer betennelsen litt der å da. Sørg for gode sko. Gaitland anbefalte fysioterapeuten min. Noen bruker hoka. Dem funket ikke på meg.

Ellers går jeg til fysioterapeut for behandling.  Trykkbølgebehandling.  Kjøpt strekkband jeg strekker ut muskler/sener med. Treningsklosser.

Anonymkode: 7a943...232

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beste vet jeg ikke..men etter en lang dag på jobb å føttene verker. Tar jeg føttene I en balje med kaldt vann og 4-5 isbiter i 5 minutter. Så opphold i 5 minutter før jeg igjen tar føttene I iskaldt i 5 minutter.  Roer betennelsen litt der å da. Sørg for gode sko. Gaitland anbefalte fysioterapeuten min. Noen bruker hoka. Dem funket ikke på meg.

Ellers går jeg til fysioterapeut for behandling.  Trykkbølgebehandling.  Kjøpt strekkband jeg strekker ut muskler/sener med. Treningsklosser.

Ligg med føttene hevet etter isbad.

Prøv å sykkel å gå minst mulig.

Tennisball under foten. Rulle rundt i sirkel. Frem å tilbake. Tren opp.

Skrevet

Hva skal jeg si. Vonde føtter, en bagatell prøv å ha migrene i 9 dager. Hodet banker hele tiden. Smertebehandling. Jeg vet ikke hva det er. Jeg skulle ønske at jeg dopes ned. Jeg har ikke så store smerter hvert år. Kanskje hvert 4 år. Jeg unner ingen å ha så store smerter. Men, smertebehandling eksisterer ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (13 minutter siden):

Hva skal jeg si. Vonde føtter, en bagatell prøv å ha migrene i 9 dager. Hodet banker hele tiden. Smertebehandling. Jeg vet ikke hva det er. Jeg skulle ønske at jeg dopes ned. Jeg har ikke så store smerter hvert år. Kanskje hvert 4 år. Jeg unner ingen å ha så store smerter. Men, smertebehandling eksisterer ikke. 

Så utrolig umenneskelig av deg å bagatellisere andres smerter. 

Anonymkode: 59cb4...208

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har laget flere tråder om dette, du får nok ikke mer svar nå enn før.

Snakk med lege. Kvinneguiden er ikke helsevesenet. 

Anonymkode: a9832...b99

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du har laget flere tråder om dette, du får nok ikke mer svar nå enn før.

Snakk med lege. Kvinneguiden er ikke helsevesenet. 

Anonymkode: a9832...b99

Jeg har ikke laget flere tråder. Jeg har brukt dagboken. Jeg vet at jeg klager. Er ikke kg ment for å lufte ting?

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke laget flere tråder. Jeg har brukt dagboken. Jeg vet at jeg klager. Er ikke kg ment for å lufte ting?

Du kritiserer ts for hennes plager og sier at du har det verre. Det er ikke å lufte noe. Det er bare dårlig gjort og rent egoistisk. 

Anonymkode: 59cb4...208

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...