Gå til innhold

Chromecast med Google TV bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har tv som ikke er smart tv og bruker denne, hvordan er det? Funker den bra og føles det som om TV-en deres er en smart tv?

Anonymkode: 47dba...fbd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har det på rorbua vår, det fungerer helt greit men liker Apple TV som vi har hjemme bedre, den er mye kjappere og enklere i bruk. 

Anonymkode: 38a1f...99e

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Til dere som har tv som ikke er smart tv og bruker denne, hvordan er det? Funker den bra og føles det som om TV-en deres er en smart tv?

Funker bedre enn Smart-tv vil jeg si

Anonymkode: 98e37...337

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Nvidia Shield som er den kraftigste Android TV boksen på markedet, etter at jeg kjøpte den så har jeg ikke brukt smartfunksjonene på tv'n. Bonus er at den fungerer som en spillkonsoll som kan strømme spill direkte fra nettet men den funksjonen krever ganske bra nettlinje.

Den kan også strømme innhold som f.eks. film, musikk og spill direkte fra PC til tv'n samt at den har innebygget Chromecast.

Anonymkode: f7667...fb4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har Nvidia Shield som er den kraftigste Android TV boksen på markedet, etter at jeg kjøpte den så har jeg ikke brukt smartfunksjonene på tv'n. Bonus er at den fungerer som en spillkonsoll som kan strømme spill direkte fra nettet men den funksjonen krever ganske bra nettlinje.

Den kan også strømme innhold som f.eks. film, musikk og spill direkte fra PC til tv'n samt at den har innebygget Chromecast.

Anonymkode: f7667...fb4

Er mye dyrere

AnonymBruker
Skrevet

Funker fjell, har 3 stk.

Anonymkode: aaf88...274

Skrevet
On 7/10/2023 at 6:48 AM, AnonymBruker said:

Har smart tv, men den er ikke koblet til nett.  Chromecast med Google TV fungerer utmerket istedenfor. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...