Gå til innhold

Er det egoistisk og ikke dele partneren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker min partner og hun har sagt at hun gjerne vil prøve en annen mann mens jeg filmer og tar bilder. Hun sier at hvis jeg vil gi henne muligheten så vil hun gjerne ha en annen mann. Jeg elsker henne og vil gi henne alt hun ønsker og dette noe hun har snakket om flere ganger da jeg er den første hun virkelig har god  sex med hvor hun kan være fri og nyte sexen og orgasmene som hun nå får. Hun er derfor nysgjerrig på å ha sex med en annen for å se om hun kan ha slik sex med andre eller kun meg. Jeg skal få være tilstede hvis jeg vil sier hun da det gir henne trygghet og jeg får muligheten til å se hvordan hun har det slik at vi unngår usikkerhet og diskusjoner i ettertid. Jeg vil selvsagt gi henne en mann selv om det vil svi så er det et lite offer for å beholde henne og gjøre henne lykkelig. Se henne få det hun trenger og samtidig være hennes er bare lykke for meg. 
Jeg har fremmet et ønske til henne om at jeg ønsker det samme men uten samme grunn, jeg ønsker bare å ha sex med en annen kvinne. Hun vil selvsagt gi meg dette men hun ønsker ikke å være tilstede i samme rom da hun har gitt meg en kvinne før og hun likte ikke se det som skjedde. Men hun sier at hun elsker meg og at jeg selvsagt skal få en kvinne igjen. 
Forrige gang er mange år siden men etter at vi hadde en annen kvinne med sist så opplevde vi at forholdet blomstret og effekten varte lenge før den dabbet av. Hun har nå bedt meg finne en kvinne slik at forelskelsen kan komme tilbake. Grunnen til at vi blir forelsket er at jeg elsker henne og er evig takknemlig for at hin vil la meg få oppleve sex med andre og jeg føler sterk takknemlighet samtidig som jeg på nytt føler trang til å ha sex med henne igjen hver dag. 
Hin er ikke sikker på om en annen mann gir forholdet samme effekt men da sier jeg at hvis hun er takknemlig og vil vise meg det så vil det være likt. Men det vil tiden vise, uansett så skal hun få ha sex men en mann hun tenner på. 
Vi føler dette er noe vi kun kan gjøre fordi vi elsker hverandre så høyt, ingen av oss har følt slikt i tidl forhold og tanken var ikke positiv den gangen. 
Vi synes det å eie den andre for alltid er egoistisk og for mange grunn til utroskap og det som følger. Da er litt planlagt sex et lite offer for å ha et sterkt forhold og det å gi den du elsker et ønske så er valget enkelt. Dessuten så er tanken på å se henne få oppleve sex med en annen mann ikke bare tøff, at jeg kan være hennes og samtidig gi henne muligheten til å prøve uten å måtte være utro en god følelse. Sex og elskov er ikke det samme og en ekstra person vil ikke gi elskov for noen av oss men kun sex. 
Regner med at vi får en del negative kommentarer og dømmes nok som naive og lite smarte etc av mange men det får være. 

Kanskje en tråd som forteller hvordan vi begge hadde det og hvordan vi har det etterpå er noe folk vil lese?

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dumpet henne. Dette er ikke bra. DU kan ikke ende opp som en cuckold.

• Liker 1
Skrevet

Svaret er nei 

Skrevet

Synes det er mye mer egoistisk å la sine seksuelle drifter gå forran lojaliteten til sin partner 

• Liker 6
Skrevet (endret)

John McClane Du skriver: "Se henne få det hun trenger og samtidig være hennes er bare lykke for meg." For meg høres dette slett ikke ut som "cuckold" som en annen brukte i et innlegg over her. Tvert i mot tror jeg begrepet "kompersjon" passer mye bedre. Det kan beskrives som en lykkemedfølelse, eller lykkefølelse som oppstår når en person opplever glede i sin kjærestes glede/lykke/nytelse med et annet menneske i følge Wikipedia. Inntil nylig var jeg ikke klar over at det fantes et eget ord for dette. Cuckold er derimot forbundet med fornedrelse av partner. Dette er motsatsen.

Jeg har det i alle fall på samme måte og opplever overhodet ingen sjalusi i forhold jeg har hatt. Så gå for det! Men hvordan skal dere finne en person som passer?

Endret av ElskerLedig
AnonymBruker
Skrevet

Det er egoistisk at ikke unne folk å gjøre det de har lyst til og å kalle det lojalitet er galet. Kall det hva det er, eiesyke. 

Anonymkode: 80a86...b66

• Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor skal han dumpe henne??😅

Folk er ulike. Hvis dere liker å dele dere med andre så lenge det går begge veier så gjør dere det. 🤷

Her vil du få mange svar der folk deler hva de ville gjort i den situasjonen selv,men det er vel da opp til dere. 

• Hjerte 1
Skrevet

Er vel bare å kjøre på! Lever bare en gang.

Skrevet

Nei. 

Dette er noe alle involverte nå ville, man bør ikke gå på akkord med seg selv. Du har lov å si nei, om det er ting du ikke vil. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat slik har jeg og mannen min det også.

Han ønsker bare at jeg skal være lykkelig og vil gjerne høre om jeg har flørtet eller kunne tenke meg sex med andre. 

Det er nok noe med det at vi alltid velger hverandre selv om vi kan ha sex og flørter med andre. Det er oss to, selv ikke lyst og begjær for andre kan komme mellom oss. 

Jeg er litt sjalu av meg, ikke nok til at jeg ikke unner han det samme, men nok til at jeg ikke ønsker å høre detaljene. Jeg føler meg likevel helt trygg på at det er meg han elsker. 

Vi har også en klar dialog på alt dette så begge to kan si stopp en halv, jeg føler meg ikke helt komfortabel akkurat nå og det er selvsagt helt i orden. Han betyr mer for meg enn ett ligg med en fremmed mann. Selv om han ville vi skulle være monogame fra dette sekundet så hadde jeg det. Kunne aldri vert utro, selv om jeg hadde savnet spenningen ved å treffe nye mennesker. 

Anonymkode: 10351...cfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...