Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som angrer på at dere var useriøse? Har det hendt seg at dere har datet en dame som dere har opptrådt useriøst med, som ville noe mer, og så angret i ettertid fordi dere innså at det var en bra dame det kunne blitt noe bra med? 

Anonymkode: d693b...a08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Useriøs" er et ord som bitre kvinner bruker om kjekke menn som avviser dem. Menn som de mener de har krav på forhold med, selv om de ikke er tiltrukket

Anonymkode: 84aa9...f77

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Useriøs" er et ord som bitre kvinner bruker om kjekke menn som avviser dem. Menn som de mener de har krav på forhold med, selv om de ikke er tiltrukket

Jeg bruker termer som brukes på dating-apper. F.eks Facebook dating, der kan man krysse av for om man ønsker «noe useriøst». Og da står det på datingprofilen. - ts 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, useriøst er for eksempel menn som bare vil ligge rundt og ikke er åpen om det.

Anonymkode: ae0df...2dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, useriøst er for eksempel menn som bare vil ligge rundt og ikke er åpen om det.

Min erfaring er at det finnes useriøse på ulike nivåer. De som er åpne om det, de som sier de vil ha noe varig men driver en useriøs «jakt», og de som går inn i noe langvarig og fremdeles er useriøse. Det som er bra med dating-apper nå for tiden, er at det stort sett er mulig å filtrere vekk / utelukke de som setter opp noe useriøst som en mulighet. Min erfaring er at menn som ikke er så seriøse mtp forhold gjerne setter opp noe veldig åpent dersom de ønsker å romme alle jenter slik at de kan «få» flere. Mens menn som er helt seriøse setter opp at det kun er forhold / noe langvarig de vil ha.
- ts 

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 54bed...6b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eh... nei. 

Anonymkode: 4d1be...c8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Og kvinner.

Anonymkode: 2a4f8...0d1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke mann, så jeg kan ikke svare direkte på det du spør om, men jeg har opplevd at menn som svermet litt for meg tidligere, kommer noen år etterpå og sier "åh, hvorfor gikk jeg ikke for deg". Neimen om jeg vet, vi datet en stund f.eks og så rant det ut i sanden eller de trakk seg unna. Jeg har aldri "jaget" noen som ikke viste initiativ tilbake, så da blir det jo slik. Jeg tror menn lettere blir "skremt" av noe de tror eller mistenker kan være feil med en dame, og så angre seg hvis det viser seg at det ikke var slik, eller rett og slett når de er klare for å gå inn i noe og "akkurat hun" ikke er tilgjengelig lenger.

Noen sa en gang til meg at kvinner finner seg en mann de elsker fordi de treffer den rette, mens menn finner seg ei som passer når tiden er rett for dem.

Anonymkode: a6819...6c7

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke mann, så jeg kan ikke svare direkte på det du spør om, men jeg har opplevd at menn som svermet litt for meg tidligere, kommer noen år etterpå og sier "åh, hvorfor gikk jeg ikke for deg". Neimen om jeg vet, vi datet en stund f.eks og så rant det ut i sanden eller de trakk seg unna. Jeg har aldri "jaget" noen som ikke viste initiativ tilbake, så da blir det jo slik. Jeg tror menn lettere blir "skremt" av noe de tror eller mistenker kan være feil med en dame, og så angre seg hvis det viser seg at det ikke var slik, eller rett og slett når de er klare for å gå inn i noe og "akkurat hun" ikke er tilgjengelig lenger.

Kvinne her og, og har opplevd det samme flere ganger. Menn jeg har datet, som trakk seg unna, var plutselig veldig på igjen da jeg fikk meg kjæreste. Da var det plutselig ikke måte på hvor gjerne de skulle hatt en som meg 😛

Anonymkode: e5a34...9c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen sa en gang til meg at kvinner finner seg en mann de elsker fordi de treffer den rette, mens menn finner seg ei som passer når tiden er rett for dem.

Kvinne her og, og har opplevd det samme flere ganger. Menn jeg har datet, som trakk seg unna, var plutselig veldig på igjen da jeg fikk meg kjæreste. Da var det plutselig ikke måte på hvor gjerne de skulle hatt en som meg 😛

Anonymkode: e5a34...9c0

Ja, det er også min erfaring. Kan nok stemme det med at menn finner noen når det passer for dem. De må liksom bare teste mange først og så lander de på hvem de har likt best eller noe. Men sånn funker det jo ikke for flesteparten av oss jenter, det er vel mer «vinn eller forsvinn» for oss. 😅 - ts 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er også min erfaring. Kan nok stemme det med at menn finner noen når det passer for dem. De må liksom bare teste mange først og så lander de på hvem de har likt best eller noe. Men sånn funker det jo ikke for flesteparten av oss jenter, det er vel mer «vinn eller forsvinn» for oss. 😅 - ts 

Ja, at en fyr løper rundt og tester er i seg selv turn off. Så de erfarer jo gjerne at det er for seint å dukke opp igjen og si det var jo deg, nummer 3 av 10, jeg likte best... 

Anonymkode: 6e110...abd

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...