Gå til innhold

Homofile transmenn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det homofile transmenn?

Anonymkode: 22ccc...199

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 4e8a5...587

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja. 

Hvordan går det for seg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan går det for seg?

På samme måte som for cis mennesker. Noen er homofile, noen er heterofile og noen er bifile..

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lurer du ?

Anonymkode: 040e0...166

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

På samme måte som for cis mennesker. Noen er homofile, noen er heterofile og noen er bifile..

Cis mennesker?

Anonymkode: 27dd7...623

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skulle kjønnsidentitet ha noe med tiltrekning å gjøre? (Altså utelukke noen.)

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Cis mennesker?

Har du virkelig aldri hørt det uttrykket eller bare troller du? 
Ikke akkurat nytt. Det betyr de som identifiserer seg som det kjønnet de ble antatt å ha ved fødsel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Rufs said:

Ikke akkurat nytt. Det betyr de som identifiserer seg som det kjønnet de ble antatt å ha ved fødsel. 

Helt latterlig 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Mennesker finnes i alle varianter.

Anonymkode: 82b13...529

AnonymBruker
Skrevet

Ja det gjør det, jeg er en av dem:)

For å oppklare det mange sikkert lurer på: Hva sex angår, så har jeg sex med kjønnsorganet jeg ble tildelt (vagina), med homofile menn. I praksis sånn som heterofile par gjør. Ja, jeg skulle veldig mye heller hatt en penis, men jeg har med tiden godtatt at jeg aldri vil kunne få det, og da kan jeg like gjerne ha så god sex som mulig med det kjønnsorganet jeg har.

Må også legge til at noen andre homofile transmenn bare har analsex, som «ordinære homofile». Men jeg foretrekker vaginalsex, noe mange andre også gjør. Gjør det beste ut av en ellers kjip situasjon:)

Anonymkode: 564ba...902

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Transmenn har en vagina, og når de identifiserer seg som homofile blir det vanskelig for de.

Ekte homofile menn vil neppe ha noe å gjøre med en vagina, selv om denne personen har skjegg, piercinger, har fjernet brystene og løfter vekter. Ja, selv om de har fått laget en "imitasjon" penis av hud og muskler tatt fra kroppen. Den fungerer ikke på samme måte. Selv å kose med en kropp som er født kvinne, er ikke det samme som å kose med en mann.

Seksuell tiltrekning går på kjønn, og homofil tiltrekning er likekjønnet tiltrekning. Kjønnsidentitet er en ny påstand.

Transmannen kan prøve med en heterofil mann, ja? Men en heterofil mann vil ha problemer med å forholde seg til en kvinne som har endret kroppen så mye for å se ut som en mann. 

Transmannen står igjen med å finne en bifil mann. Selvsagt kan de bifile si at de er homofile, men i realiteten er de bifile. Vagina eller penis spiller ingen rolle = bifil. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Rufs skrev (3 timer siden):

Det er vel under 5 år siden det kom på "folkemunne" i Norge. Så jo, ganske nytt. 

Anonymkode: 12203...636

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, ops2 said:

Transmenn har en vagina, og når de identifiserer seg som homofile blir det vanskelig for de.

Ekte homofile menn vil neppe ha noe å gjøre med en vagina, selv om denne personen har skjegg, piercinger, har fjernet brystene og løfter vekter. Ja, selv om de har fått laget en "imitasjon" penis av hud og muskler tatt fra kroppen. Den fungerer ikke på samme måte. Selv å kose med en kropp som er født kvinne, er ikke det samme som å kose med en mann.

Seksuell tiltrekning går på kjønn, og homofil tiltrekning er likekjønnet tiltrekning. Kjønnsidentitet er en ny påstand.

Transmannen kan prøve med en heterofil mann, ja? Men en heterofil mann vil ha problemer med å forholde seg til en kvinne som har endret kroppen så mye for å se ut som en mann. 

Transmannen står igjen med å finne en bifil mann. Selvsagt kan de bifile si at de er homofile, men i realiteten er de bifile. Vagina eller penis spiller ingen rolle = bifil. 

Finnes panfile og. 

Anonymkode: 4217f...a84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt latterlig 

Det er ikke latterlig i det hele tatt. Verken cic eller trans er nye begreper, og er latinske begreper som blir brukt i kjemi og  biolog-fagene

Sitat

The prefixes "cis" and "trans" are from Latin: "this side of" and "the other side of"

https://en.wikipedia.org/wiki/Cis–trans_isomerism

Anonymkode: 58baf...522

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det gjør det, jeg er en av dem:)

For å oppklare det mange sikkert lurer på: Hva sex angår, så har jeg sex med kjønnsorganet jeg ble tildelt (vagina), med homofile menn. I praksis sånn som heterofile par gjør. Ja, jeg skulle veldig mye heller hatt en penis, men jeg har med tiden godtatt at jeg aldri vil kunne få det, og da kan jeg like gjerne ha så god sex som mulig med det kjønnsorganet jeg har.

Må også legge til at noen andre homofile transmenn bare har analsex, som «ordinære homofile». Men jeg foretrekker vaginalsex, noe mange andre også gjør. Gjør det beste ut av en ellers kjip situasjon:)

Anonymkode: 564ba...902

Men parmerene dine,.er de da heterofile eller homofile menn?

Anonymkode: 00253...c65

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke latterlig i det hele tatt. Verken cic eller trans er nye begreper, og er latinske begreper som blir brukt i kjemi og  biolog-fagene

https://en.wikipedia.org/wiki/Cis–trans_isomerism

Anonymkode: 58baf...522

Fortsatt latterlig 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Rufs skrev (4 timer siden):

Kjønn blir observert ved fødsel. En ser barnets kjønnsorgan.

Ingen identifiserer seg som et kjønn. En bare er.

Kjønn er ingen rolle, ikke noe en kan identifisere seg som. Ikke uten å dra fram eldgamle kjønnsstereotypier som vi andre etterlot på 70-tallet.

Dette språket er til å bli helt koko av.

Helt fair å si at en føler egne kjønnsorgan er feil for en, og vil heller leve livet som motsatt kjønn.

Men dra oss nå ikke ned i denne andre møkka med konstruert språk og forsøk på omdefineringer.

Hadde gjort det lettere for folk flest å støtte transpersoner.

Anonymkode: 162a2...a1b

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, ops2 said:

Er du forumets egen kjønnsdommer som gir deg selv rettigheter til å definere hvem andre er?

Anonymkode: 2e2b9...b92

AnonymBruker
Skrevet

Homofile transmenn er homofile. 

Det er ikke noe problem å finne seg homofile cismenn å date eller ha ONS med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...