Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært single?

LilleMy28

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hm.... har vore singel i ei veke og 5 dagar... eller dvs, min kjære ville ha ei tenkepause eller "midlertidig slutt" eller kva du skal kalle det. Vi var saman i eitt og eit halvt år. Kan ikkje seie at singeltilværelsen min fristar så veldig. Overhodet. Saknar sjølvagt òg ein å kome heim til, fortelle om livet mitt, sove med, våkne med, spise frokost med, savne...

Ingenting er bestemt enda, men det føles som om det blir vanskeleg å kome tilbake til kvarandre. Vi vurderer parterapi saman til hausten. Men akkurat i dette øyeblikk kjenner han mest vennskapelege følelsar... likevel er det grunnar til det som vi veit veldig godt om. Begge har ting frå fortida som har påverka forholdet vårt. Derfor vurderer vi terapi. Men eg tenker berre som så at det må vere svææært vanskeleg å få dei følelsane til å bli vekt opp att. Og eg kan heller ikkje gjere noko for at det skal skje.. men det går jo an å håpe på at tida kan gjere enten det eine eller det andre. Vi møttest på fredag, og fekk snakka ordentlig ut. Det var godt. Vi er virkelig gode venner.

Men- EG vil meir enn det no. Så det er litt vanskeleg akkurat no. Kan ikkje seie så mykje om singeltilværelsen. Men typisk er det at eg hadde vore singel ganske lenge før eg møtte han (som forøvrig er 15 år eldre enn meg, og eg trur det blir vanskeleg å finne meg ein som kan måle seg med han framover....sukk), og begynte å bli meget fornøgd med det då han dukka opp! Er det ikkje typisk? Så, vel: har ein det bra med seg sjølv (du har djupast sett ingen andre!), så vil andre møte deg, sjå deg og fatte interesse for deg. Det trur no eg. Og ver ærleg med kva du eigentleg vil ha ut av livet ditt. Din kjæreste kan ikkje oppfylle dine mål i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Sandra_*

Har vært singel i 1,5 år. Det var da jeg som avsluttet ett nesten 5 år langt forhold.. Ble skikkelig forelsket igjen etter et halvt år, men avstanden ble for stor. Gikk meg på en skikkelig kjærlighetssorg.. Og har vel ikke sluppet noen inn på meg etter det. Jeg vil så gjerne, men greier det bare ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett vært singel i snart 21 år..Litt småflørting og korte forhold, og EKSTREMT dårlige erfaringer med gutter..huff..

Selvfølgelig har jeg lyst på en kjæreste, men stresser ikke med det..Skal flytte i august, så da får vi se hvordan det går i ett helt nytt miljø med nye venner og bekjente :)

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel litt over ett år, og har stortrives med det helt siden dag en. Har hatt noen små forhold, men har aldri vært fornøyd og gått ut av dem, tror nok jeg begynte å date litt for tidlig... Den rette har i alle fall ikke dukket opp :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...