Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært single?

LilleMy28

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å gå på veggene etter å ha vært singel i snart 3 mnd, har aldri vært helt singel så lenge før. Har ikke datet noen heller!

Problemet er ikke at jeg ikke har nok tilbud, er attraktiv nok til å ikke slite med å få kontakt av det motsatte kjønn. Men jeg har ikke vært interessert i ONS, det passer meg ikke lenger, får svært lite ut av det (som regel dårlig sex og "rar" morgen). Ellers har jeg bare ikke truffet noen som er interessanne, de jeg har likt har vært opptatt.... All good men are taken?

Hvor lenge har dere vært single og hvordan har dere taklet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært singel 7 mnd nå etter et 5 år langt forhold, og jeg storkoser meg :)

Flere år siden jeg har hatt det så godt. Bare meg selv å tenke på.

Blir lenge til jeg gidder tenke på å gå inn i et forhold igjen, men selvfølgelig, dukker den rette opp skal jeg nok vurdere det.

Jeg savner av og til å ha noen å krype inntil om natta, men da tenker jeg bare på hvor godt det egentlig er å være alene.

Singellivet er godt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Over ti år. :ler: De to gangene jeg har truffet menn som har fått meg til å føle, var de ulovlig vilt. (samboer/gift) ONS er ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nusse pus;)

5 mnd.

Har det herlig :) Liker absolutt ikke ONS. Har fortsatt litt kontakt med eksen (var sammen i ca 2,5 år) vi er helt ferdige med hverandre, men bruker hverandre litt innimellom for kos ;) Alle liker jo sex, og jeg klarer ikke gå så lenge uten så da er det et alternativ som funker bra for meg :) Mye bedre sex enn jeg noen gang ville fått med en ONS ;) Eksen syntes også det er en "grei deal" så lenge vi kan gjøre det. Kan selvfølgelig ikke holde på sånn i evigheter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca. et halvt år. Savner fremdeles han som gikk, og regner dermed med at jeg blir singel en god stund til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først var jeg single i 6 år, så samboer i 2 år, og nå single igjen, som jeg har nå vært i 3 år!!

Tiden bare går og jeg blir eldre. Er nå 33 år og lurer på hvor tiden er blitt av. Har flyttet mye pga. studier og jobb. Er attraktiv og alt det der....til og med hyggelig.

Men det hjelper lite når man ikke er "ute blant folk der det skjer".

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 1/2 år.

det første året var bare deilig.men så fikk jeg meg en trøkk,

og savnet han masse og sørget noe vanvittig.et år forsinket

kan man si.

savner han fortsatt(det var jeg som gikk).

men det går nå greit.det fungerte ikke mellom oss.trøster meg

med det.men det er vanskelig med 2 barn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 1/2 år.

det første året var bare deilig.men så fikk jeg meg en trøkk,

og savnet han masse og sørget noe vanvittig.et år forsinket

kan man si.

savner han fortsatt(det var jeg som gikk).

men det går nå greit.det fungerte ikke mellom oss.trøster meg

med det.men det er vanskelig med 2 barn i bildet.

Kan du fortelle litt mer om hvordan det er å være alene med 2 barn?

Skal snart flytte ut med to barn, eksen vil ikke mer av "familielivet" :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3mnd? jeg har vert singel siden november 2003, og trives forsåvitt godt med det akuratt nå. litt mangel på kos riktignok,det er det kjipeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off har vært singel i 1 år i januar..Jeg har såååå lyst på kjæreste, men alle de jg faller for er bare ikke interessert meg..jg er sååå lei av det..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter siste forhold har jeg vært singel i 1 år, men jeg hadde en venn på forsommeren. Jeg savner en kjæreste men jeg føler det er for tidlig for meg å involvere meg i noen nå. Jeg har en del senreaksjoner pga bruddet selv om det var jeg som gjorde det slutt.

Men det spørs jo også hvem jeg evt møter...i alle fall har jeg lovet meg selv at jeg skal bruke tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stående tilbud :ler: fra eksen min om å være pulevenner, men det kan jeg ikke fordi han fortsatt håper på å få meg tilbake....

Så det må jeg nok vente til jeg møter en ny, er nok mer kosen av å ha noen å komme hjem til jeg savner mest, har liksom ingen å prate med og fortelle hvordan dager har vært. Har heldigvis katt som ønsker meg velkommen når jeg kommer hjem, men det er ikke helt det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trist som faen..

Har vært singel i snart 1,5 år, var jeg som gjorde det slutt. Vi var sammen i nesten 5 år!! Har skjønt nå at det er utrolig vanskelig å finne en som jeg kan bli sammen med igjen.. Blir snart 32 år, og syntes det bare blir vanskeligere og vanskeligere for hver dag som går.. Eksen hadde sine feil, men de jeg har møtt i ettertid har det vært helt uaktuelt å bli sammen med. Blir så vanskelig å klare å "forme" et samliv sammen med noen når man blir eldre syntes jeg. Tror jeg kommer til å bli gammel og grå alene..... Har vurdert å ta kontakt med eksen igjen, men har ikke snakket med han på over 6 mnd.. Skjønner egentlig ikke at de små feilene var grunn nok til å bryte, men måtte se om det var noen andre der ute som var bedre.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Til "trist som faen" : eller at du ser eksen i ett nytt "gyldent lys" fordi du savner NOEN - som ikke nødvendigvis er den samme som eksen..

Jeg savner også noenganger min ex, men minner meg selv på hvorfor jeg forlot han! (søren klype, burde ha beholdt den gamle dagboka for å lese all irritasjon!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...