Gå til innhold

Hetetokter under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i begynnelsen av overgangsalderen og har hetetokter natt og dag. Dette er ulidelig ekkelt, og jeg prøver alt for å hindre det. Nå hemmer dette meg seksuelt også. Plutselige hetetokter under sex som gjør meg svimmel og uegnet til å fortsette videre. Jeg blir helt fortvilet. Hva gjør dere andre om det skjer med dere? Noen gode tips som hjelper? 

Anonymkode: b24bb...58a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det men blir bare mer varm og ufokusert.

Helt merkelig med hetetokter og orgasme samtidig.

Like rart som damer med grått hår og rynker som er gravide.

Anonymkode: 771fa...ad8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2023 den 1.10):

Er i begynnelsen av overgangsalderen og har hetetokter natt og dag. Dette er ulidelig ekkelt, og jeg prøver alt for å hindre det. Nå hemmer dette meg seksuelt også. Plutselige hetetokter under sex som gjør meg svimmel og uegnet til å fortsette videre. Jeg blir helt fortvilet. Hva gjør dere andre om det skjer med dere? Noen gode tips som hjelper? 

Hetetoktene hos meg går over etter noen sekunder eller minutter. Vi stopper opp litt, tørker bort litt vått under puppene og på ryggen, og fortsetter. Men tenningen forstyrres, og jeg må innrømme at jeg ikke blir like kåt etterpå. 

Anonymkode: de527...061

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 7.10):

Hetetoktene hos meg går over etter noen sekunder eller minutter. Vi stopper opp litt, tørker bort litt vått under puppene og på ryggen, og fortsetter. Men tenningen forstyrres, og jeg må innrømme at jeg ikke blir like kåt etterpå. 

Anonymkode: de527...061

Skjedde her og. Blir helt fortvilet. Skal sexlivet dø ut bare fordi man nærmer seg 50? 🥵

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...