AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Kan noen trekke kort på dette? Kommer jeg og mannen jeg tenker på til å bli kjæresten i sommer? Og vil det være det rette for oss? Tusen takk til de som vil hjelpe😊 Anonymkode: b7941...a1f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Skrevet 10. juli 2023 Sender denne opp igjen, håpefull😊 Anonymkode: b7941...a1f
Akryl Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 Jeg har trukket kort og fikk en Joker. Nå vet jeg ikke helt hva dette vil si
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 Akryl skrev (32 minutter siden): Jeg har trukket kort og fikk en Joker. Nå vet jeg ikke helt hva dette vil si 🙄 Anonymkode: b7941...a1f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Skrevet 10. juli 2023 Jjeg får opp at noen er veldig opptatt av å jobbe med seg selv og sitt, fokusere på egen utvikling og helse, og kommer ikke til å se det den andre tilbyr eller tørre å godta. Siden det er du som spør, så må jeg dessverre si at om dette blir et forhold, blir det ett der du blir saftig tatt for gitt med en emosjonellt utilgjengelig partner. Anonymkode: 181a8...304
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #6 Skrevet 10. juli 2023 Har lagt kort. Ser desverre ikke noe håp for kjærligheten. Anonymkode: 4e730...a41 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har lagt kort. Ser desverre ikke noe håp for kjærligheten. Anonymkode: 4e730...a41 Ser desverre mannen sammen med en annen kvinne (mørk i huden) på sensommeren. Anonymkode: 4e730...a41 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #8 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jjeg får opp at noen er veldig opptatt av å jobbe med seg selv og sitt, fokusere på egen utvikling og helse, og kommer ikke til å se det den andre tilbyr eller tørre å godta. Siden det er du som spør, så må jeg dessverre si at om dette blir et forhold, blir det ett der du blir saftig tatt for gitt med en emosjonellt utilgjengelig partner. Anonymkode: 181a8...304 Takk for svar. Jeg har lenge vært opptatt av å jobbe med meg selv, og jeg har også lenge vært litt der at jeg ikke har vært klar til å ta imot kjærligheten fra noen, selv om jeg egentlig ønsker det. Kan det være meg du ser? Men jeg ville aldri tatt en partner for gitt og vært emosjonelt utilgjengelig. Må si at det er han som har tatt initiativet til noe mer, og jeg som har vært litt i tenkeboksen en liten stund, men føler nå på voksende følelser og har lyst å prøve. Vi kjenner hverandre fra før, men jeg aner ikke hvordan han er som kjæreste. Ble litt stuss nå, hvis du har rett i at jeg i dette forholdet kommer til å bli tatt for gitt. Anonymkode: b7941...a1f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #9 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ser desverre mannen sammen med en annen kvinne (mørk i huden) på sensommeren. Anonymkode: 4e730...a41 Han har vært singel i mange år, og har ingen mørkhudede i sin omgangskrets, men hvem vet, kanskje det dukker opp en ny for han da? Det er forresten han som har vist interesse for meg, og jeg som har vært litt i tenkeboksen, men har kommet dit at jeg har lyst at vi skal prøve, og var nysgjerrig på hva kortene sier. Anonymkode: b7941...a1f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #10 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk for svar. Jeg har lenge vært opptatt av å jobbe med meg selv, og jeg har også lenge vært litt der at jeg ikke har vært klar til å ta imot kjærligheten fra noen, selv om jeg egentlig ønsker det. Kan det være meg du ser? Men jeg ville aldri tatt en partner for gitt og vært emosjonelt utilgjengelig. Må si at det er han som har tatt initiativet til noe mer, og jeg som har vært litt i tenkeboksen en liten stund, men føler nå på voksende følelser og har lyst å prøve. Vi kjenner hverandre fra før, men jeg aner ikke hvordan han er som kjæreste. Ble litt stuss nå, hvis du har rett i at jeg i dette forholdet kommer til å bli tatt for gitt. Anonymkode: b7941...a1f Bare ta det rolig i såfall og ikke rush inn i ting, la ham vise at han er en god tilgjengelig partner, og hvis du angrer og det viser seg at du er den som ikke vil ta tilbudet, avslutt og gå videre, ikke hal det ut. Anonymkode: 181a8...304
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #11 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bare ta det rolig i såfall og ikke rush inn i ting, la ham vise at han er en god tilgjengelig partner, og hvis du angrer og det viser seg at du er den som ikke vil ta tilbudet, avslutt og gå videre, ikke hal det ut. Anonymkode: 181a8...304 Takk for gode råd. Du ser altså at en av oss ikke vil ta tilbudet, så dermed ser du kanskje at dette uansett ikke blir noe som varer? Eller kan det få et annet utfall, og faktisk gå bra? Anonymkode: b7941...a1f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #12 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for gode råd. Du ser altså at en av oss ikke vil ta tilbudet, så dermed ser du kanskje at dette uansett ikke blir noe som varer? Eller kan det få et annet utfall, og faktisk gå bra? Anonymkode: b7941...a1f Jeg ser dessverre ikke et forhold, men heller ikke hjertesorg eller triste følelser fra noens side. Vanskelig for meg å se hvem som er hva her, kan virke som jeg fikk en blanding av dere, men du skjønner det når du nærmer deg dette. Hvis jeg har rett selvsagt, men det er hva jeg ser. Anonymkode: 181a8...304
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #13 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser dessverre ikke et forhold, men heller ikke hjertesorg eller triste følelser fra noens side. Vanskelig for meg å se hvem som er hva her, kan virke som jeg fikk en blanding av dere, men du skjønner det når du nærmer deg dette. Hvis jeg har rett selvsagt, men det er hva jeg ser. Anonymkode: 181a8...304 Ok, tusen takk. Da er det bare å ta noen følelsesmessige steg tilbake, skjønner jeg. Jeg har bygd opp en forventning de siste ukene og begynt å se for meg hvor fint det kan bli mellom oss, så jeg ble skuffet nå. Men sånn er det. Takk for at du ville se❤️ Anonymkode: b7941...a1f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #14 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, tusen takk. Da er det bare å ta noen følelsesmessige steg tilbake, skjønner jeg. Jeg har bygd opp en forventning de siste ukene og begynt å se for meg hvor fint det kan bli mellom oss, så jeg ble skuffet nå. Men sånn er det. Takk for at du ville se❤️ Anonymkode: b7941...a1f Jeg skjønner, jeg tror du hadde tenkt annerledes hadde du kjent ham mer, som sagt jeg ser ikke sorg og skuffelse her egentlig. Et råd til deg er å ta ting mer i nåtid, nå er du mer skuffet fordi et utfall du hadde sett for deg, kanskje ikke skjer. Mens om du hadde blitt kjent med ham, er det kanskje du som hadde tenkt "ikke faen" om ham og ikke blitt skuffet. Om dette lyder logisk? Anonymkode: 181a8...304
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #15 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner, jeg tror du hadde tenkt annerledes hadde du kjent ham mer, som sagt jeg ser ikke sorg og skuffelse her egentlig. Et råd til deg er å ta ting mer i nåtid, nå er du mer skuffet fordi et utfall du hadde sett for deg, kanskje ikke skjer. Mens om du hadde blitt kjent med ham, er det kanskje du som hadde tenkt "ikke faen" om ham og ikke blitt skuffet. Om dette lyder logisk? Anonymkode: 181a8...304 Ja, det lyder jo logisk. Men jeg kjenner han ganske godt, har kjent han i mange mange år, men jeg aner jo som sagt ikke hvordan han er som en partner. Anonymkode: b7941...a1f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #16 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det lyder jo logisk. Men jeg kjenner han ganske godt, har kjent han i mange mange år, men jeg aner jo som sagt ikke hvordan han er som en partner. Anonymkode: b7941...a1f Det er akkurat det, glem hvordan du kjenner ham når nær relasjon kommer på banen, ting kan være helt annerledes da. Søsteren min er verdens mest omgjengelige og snille, likt av alle og en god person. Men i forhold og intime relasjoner med menn er det som en sikring ryker og hun blir helt forvirret og vet ikke hva hun skal gjøre. Det har endt med mange knuste guttehjerter til hun bare valgte å være singel. Anonymkode: 181a8...304
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #17 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er akkurat det, glem hvordan du kjenner ham når nær relasjon kommer på banen, ting kan være helt annerledes da. Søsteren min er verdens mest omgjengelige og snille, likt av alle og en god person. Men i forhold og intime relasjoner med menn er det som en sikring ryker og hun blir helt forvirret og vet ikke hva hun skal gjøre. Det har endt med mange knuste guttehjerter til hun bare valgte å være singel. Anonymkode: 181a8...304 Så leit å høre om søsteren din, men det var et godt bilde. Jeg tar til meg rådene dine, tusen takk. Kan jeg spørre om du ser en annen mann for meg i fremtiden? Anonymkode: b7941...a1f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #18 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så leit å høre om søsteren din, men det var et godt bilde. Jeg tar til meg rådene dine, tusen takk. Kan jeg spørre om du ser en annen mann for meg i fremtiden? Anonymkode: b7941...a1f Fint det kan hjelpe deg. Ja det er menn og relasjoner i din fremtid og vel så det, men det virker ikke som du er helt egentlig klar til å gå videre fra der du er, og til et forhold. Ta sjanser, gå på dater, hiv deg ut i ting og tenk, men ikke overtenk, ikke vær for mye i eget hode. Ikke vær redd for å miste selvstendig og det du har klart å få til så langt, den "rette" ( vanlig oppegåande mann som respekterer og bryr seg om deg) vil ikke presse seg inn og rote i livet ditt, men leve side om side med det. Om du skjønner. Har du blitt såret før, eller tatt til takke med mindre, eller bare hatt dårlig selvtillit, jeg ser at uansett hva det er så har du kommet langt med ting, men det er den siste resten igjen. Du må tørre å ofre noe (du mister ikke deg selv ved å være litt sårbar), og om du ikke får igjen, sett grenser og gå raskt videre. Anonymkode: 181a8...304
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #19 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fint det kan hjelpe deg. Ja det er menn og relasjoner i din fremtid og vel så det, men det virker ikke som du er helt egentlig klar til å gå videre fra der du er, og til et forhold. Ta sjanser, gå på dater, hiv deg ut i ting og tenk, men ikke overtenk, ikke vær for mye i eget hode. Ikke vær redd for å miste selvstendig og det du har klart å få til så langt, den "rette" ( vanlig oppegåande mann som respekterer og bryr seg om deg) vil ikke presse seg inn og rote i livet ditt, men leve side om side med det. Om du skjønner. Har du blitt såret før, eller tatt til takke med mindre, eller bare hatt dårlig selvtillit, jeg ser at uansett hva det er så har du kommet langt med ting, men det er den siste resten igjen. Du må tørre å ofre noe (du mister ikke deg selv ved å være litt sårbar), og om du ikke får igjen, sett grenser og gå raskt videre. Anonymkode: 181a8...304 Tusen takk igjen! For å ta det siste avsnittet først, dette er spot on! Jeg har alltid hatt dårlig selvtillit når det kommer til menn og kjærlighetsrelasjoner, og jeg har også «tatt til takke» i noen relasjoner, selv om det i de aktuelle relasjonene også var mye fint. Jeg har jobbet hardt med meg selv, men er fortsatt redd for å rive ned veggene (som må til i et forhold), og jeg føler meg fortsatt sårbar. Det er disse følelsen jeg kjente mye på når denne mannen jeg har snakket om viste interesse for meg. Men siden den gang har jeg tenkt og følt på dette mye, og prøvd å tenke akkurat som du skriver i første avsnitt, at siden jeg liker denne mannen og kjenner på følelser, og vet han er snill og generelt har livet på stell, så burde jeg ta sjansen på å prøve, hvis ikke er jeg redd jeg vil angre, eller at jeg aldri vil vite hva som kunne blitt. Jeg har vært gjennom en stor prosess de siste ukene, og kjenner jeg lengter mer og mer etter å få snakke med han og holde rundt han. Men alt jeg føler nå har jeg jo skapt i mitt eget hode, jeg har turt å åpne opp for slippe til følelsene, og det var derfor jeg ble skuffet over det du så. Og dermed lukket jeg meg litt igjen. Du skriver «menn» i flertall? «Og vel så det»? Betyr det at det er flere forhold i vente på meg? Ikke den ene jeg skal bli værende hos, men flere sporadiske forhold kanskje da? Lengter så veldig etter en livspartner, en å dele livet med, planlegge fremtiden med, en bestevenn. Anonymkode: b7941...a1f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #20 Skrevet 10. juli 2023 - har en veldig kjekk mann i nabolaget også, forresten😅 Kjenner han ikke så godt, men har lagt godt merke til han. Er han er av «mennene» du ser? Anonymkode: b7941...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå