Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer og jeg har tidligere vært åpen om hvem vi har vært sammen med osv. men ene helgen vi var på fest sammen, så var det noen som kommenterte at jeg tok hen så godt i mot, med tanke på fortiden til hen og sambo. Er det innafor å bli skuffa? 

klandrer ikke hen, hadde veldig fin Tone med hen hele tiden. Men føler kanskje mer på skuffelsen om å ikke bli informert. Alle på festen viste tydeligvis om dette, bare ikke jeg. Sambo sa selv at hen ikke hadde sakt noen til meg selv. 

har nå prøvd å ta dette opp med sambo, men sambo forstår ikke at jeg føler meg «skuffa». Kan nevnes at jeg har tillitsproblemer fra før av, men denne svei litt ekstra. 

Anonymkode: e1fda...931

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vil vite om det dersom det var noen det er sannsynlig at vi må omgås. Flaut å være den eneste som ikke vet.

Anonymkode: 18b55...2c4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

*hen? 

wow kan du utdype hvorfor du ikke kan bruke han eller hun?

Anonymkode: cf15b...26b

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot å vite hvem min evt kjæreste o.l har hatt sex med. Har man jo noe moro å snakke om(forhåpentligvis) 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kun hvis det er i slike tilfeller, at vi treffer på noen vi må tilbringe tid med (type fest, bryllup etc). Da er det greit å vite. Ellers bryr jeg meg veldig lite om det :)

Ville pratet med din samboer om det og sagt du håper det ikke skjer igjen, for det opplevdes vanskelig spesielt når andre også kommenterte det.

Anonymkode: f0ced...e21

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

*hen? 

wow kan du utdype hvorfor du ikke kan bruke han eller hun?

Anonymkode: cf15b...26b

For å være mest mulig anonym så langt der lar seg gjøre.

Anonymkode: 7dd1d...f1b

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner om du føler deg litt lurt og gått bak ryggen. Samtidig var vel samboren din redd for at situasjonen kunne blitt kleinere og mer anstrengt om du visste. Kanskje hadde du syntes det selv også der og da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg syns det er helt unødvendig og urelevant å vite. Hvis en kompis av meg kom i et selskap som min kompis så hadde jeg ikke informert typen om at vi var pulevenner før jeg heller. Det er jo tilbakelagt og ingen av oss ser på hverandre seksuelt lenger så den infoen hadde bare skapt unødvendig ubehag og drama. Hadde det derimot vært en jeg nettopp hadde pult eller vært kjæreste med hadde det blitt mer naturlig å informere om 

Anonymkode: 0907e...87a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette må da være noe som kun tenåringer bryr seg om?

Anonymkode: 76fc8...fa1

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For å være mest mulig anonym så langt der lar seg gjøre.

Vi skjønner at sambo er mann og hen er hun/ henne. Og hi aner fortsatt ikke  hvem noen av dere er. Slutt og ødelegg det norske språket!

Anonymkode: e01be...aec

• Liker 12
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei bryr meg ikke hvem og antall menn hun har vært med. Men… jeg hadde ikke taklet å høre hun hadde hatt mer lyst til å utforske/ vært mere leken med andre enn meg. 

Tror gjerne mange menn er enige i dette. 

Anonymkode: 3051b...7de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke vite hvem alle han har ligget med er, men hvis det er sånn at alle vet og husker at han hadde noe på gang med vertinnen, så vil jeg vite det før vi går på fest ja.

Anonymkode: cf510...e61

• Liker 2
Skrevet

Skal selvfølgelig vite om det dersom det er en fyr jeg på en eller annen måte skal omgås eller på annet vis forholde meg til.

Men så lenge det bare er snakk om en fyr som kanskje fremdeles lever der ute ett eller annet sted er ikke "hvem han er" vesentlig, nei.

Skrevet

Den dagen jeg evt får ei samboer så håper jeg det ikke er ei brukt ei med ett helt register evt ei bok 😉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Den dagen jeg evt får ei samboer så håper jeg det ikke er ei brukt ei med ett helt register evt ei bok 😉

Har du hatt sex før? Da er du også "brukt". 

Anonymkode: 43dfa...c19

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du hatt sex før? Da er du også "brukt". 

Anonymkode: 43dfa...c19

Ja jeg har hatt det motvillig da jeg ikke visste hva det var før det var overstått var 6 år den gangen 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi skjønner at sambo er mann og hen er hun/ henne. Og hi aner fortsatt ikke  hvem noen av dere er. Slutt og ødelegg det norske språket!

Anonymkode: e01be...aec

Hi? Mener du TS? HI betyr hovedinnlegg...

Anonymkode: e3058...ff0

• Liker 1
Skrevet

Når man er kåt så kan det sikkert være deiligt å høre der og da, men  man angrer seg sikkert etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det å spørre og grave etter tidligere partnere og sexpartnere av kjæreste er en DUM IDE.

Du blir bare skuffa og lei deg. Uansett om tallet er 1 eller 1000. For den ene kan være hans beste venninne, og du vil aldri se på henne som "bare venninne"

Nei nei nei. Det er som å be om bråk. 

Anonymkode: 76daf...05f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvem/hvor mange min samboer har vært med utover et par stykker jeg kjenner selv. 

Anonymkode: cb712...764

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...