AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Hva er problemet? Er det matlukt og krydderlukt som gjør at dere vil bo med andre nordmenn? Anonymkode: 6cda7...b5a
Gjest Adobyen Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er problemet? Er det matlukt og krydderlukt som gjør at dere vil bo med andre nordmenn? Anonymkode: 6cda7...b5a Karristanken kunne nok fått meg til å nekte.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Jeg vet ikke, har ingen tanker rundt hvor naboene er fra. Anonymkode: 272ab...a30 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Om bokollektiv. Det er bare enklere å bo med noen man kan snakke norsk med, har litt like interesser som deg, interessert i samme ting på tv. Jeg har også bodd i boligområde med utlendinger og har aldri bodd i område med mer støy. Det var roping og skriking i leiligheter og ganger hele døgnet, slamring/smelling i dører, løping i trapper, slitsom musikk til alle døgnets tider. Etter 3 måneder i den blokka bestemte jeg meg for å aldri leie bolig i sånne områder igjen. Null hensyn overhodet til andre mennesker og sånn orker jeg ikke å bo. Lukta var langt fra verst, selv om den også var slitsom, men det skyldtes litt manglende evne til å bruke vifter… Anonymkode: a9404...cf7 13 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Skrevet 10. juli 2023 Er ikke et issue for meg men kanskje for rasister Anonymkode: e094d...e12 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #6 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er problemet? Er det matlukt og krydderlukt som gjør at dere vil bo med andre nordmenn? Anonymkode: 6cda7...b5a Hvor har du fått det ifra??Rasistiske nordmenn kansje? Anonymkode: 2b019...ac9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke et issue for meg men kanskje for rasister Anonymkode: e094d...e12 Så woke du er, altså... Fiiiine deg.. Anonymkode: 779a8...184 6 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #8 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor har du fått det ifra??Rasistiske nordmenn kansje? Anonymkode: 2b019...ac9 Har kanskje noe med at utlendinger tar ikke ansvar for søppel eller avfall og skrot. Slike ting blir oppbevart inne i boligene deres. De har 8 barn i små boliger. Hvis de bor i hus så blir ikke husene vedlikeholdt, maling fra husene flasses av. Gress blir ikke klippet. Unger som er våkne sent på kveldene. Matlukta synes jeg ikke er så ille, er verre med lukta fra får i kål. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle men på Oslo øst er dette gjenganger. Anonymkode: a3db8...56c 10 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #9 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har kanskje noe med at utlendinger tar ikke ansvar for søppel eller avfall og skrot. Slike ting blir oppbevart inne i boligene deres. De har 8 barn i små boliger. Hvis de bor i hus så blir ikke husene vedlikeholdt, maling fra husene flasses av. Gress blir ikke klippet. Unger som er våkne sent på kveldene. Matlukta synes jeg ikke er så ille, er verre med lukta fra får i kål. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle men på Oslo øst er dette gjenganger. Anonymkode: a3db8...56c Utlendinger eller muslimer? Anonymkode: 08761...7ac
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #10 Skrevet 10. juli 2023 Matlukt og krydderlukt går for meg fint. Men jeg hadde store problemer med colaflaska som sto ved siden av toalettet, som lagde vannringer på gulvet 🤢 syntes det var direkte ekkelt, og glad jeg ikke har behov for å bo med andre lengre. Selv om man vet at det finnes toalett-bakterier på badet uansett, så ble det litt for mye å se disse vannringene og bare tenke seg alt som kan flyte rundt der, og hvor det vannet har vært. (*for de som ikke tar saken; noen bruker ikke toalettpapir, men skyller seg med vann istedenfor). Anonymkode: c08f3...4a2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #11 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er problemet? Er det matlukt og krydderlukt som gjør at dere vil bo med andre nordmenn? Anonymkode: 6cda7...b5a Lukt er et problem uansett hvor vedkommende kommer fra. Naboen min er norsk og spiser hvitløk til alle måltider, det er minst like ille som den jævla karrien. Anonymkode: 148bb...9d2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #12 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Matlukt og krydderlukt går for meg fint. Men jeg hadde store problemer med colaflaska som sto ved siden av toalettet, som lagde vannringer på gulvet 🤢 syntes det var direkte ekkelt, og glad jeg ikke har behov for å bo med andre lengre. Selv om man vet at det finnes toalett-bakterier på badet uansett, så ble det litt for mye å se disse vannringene og bare tenke seg alt som kan flyte rundt der, og hvor det vannet har vært. (*for de som ikke tar saken; noen bruker ikke toalettpapir, men skyller seg med vann istedenfor). Anonymkode: c08f3...4a2 Å ja, takk for forklaringen. Men igjen, «de» er ikke utlendinger, men muslimer. Hvorfor kan ikke folk bruke riktige begrep? Anonymkode: 08761...7ac
Jdz Skrevet 10. juli 2023 #13 Skrevet 10. juli 2023 Er gift og bor med en utlending, så for meg er det ikke noe problem i alle fall. Matlukt plager meg i alle fall ikke, men mange er nok vant med null lukt fra verdens tristeste og mest smakløse kjøkken. 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #14 Skrevet 10. juli 2023 Jdz skrev (3 minutter siden): Er gift og bor med en utlending, så for meg er det ikke noe problem i alle fall. Matlukt plager meg i alle fall ikke, men mange er nok vant med null lukt fra verdens tristeste og mest smakløse kjøkken. Salt og pepper🤣 Anonymkode: 2b019...ac9
Tvist Skrevet 10. juli 2023 #15 Skrevet 10. juli 2023 Jeg har bodd sammen med en utlending i mange år. Jeg har til og med vært utlending som har bodd med andre utlendinger i et annet land. Ikke glem at alle som ikke er norske er utlendinger. Noen som har en tendens til å glemme det.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #16 Skrevet 10. juli 2023 Jeg har bodd i blokk med utlendinger.Eneste som plaget meg var sulten som kom av matlukten.De i første var indrere og det luktet himmelsk,Ola og Kari i andre der var det kjøttkaker,tredje var fra somalia og 4 etg var vietnamesere.Hyggelige folk alle sammen. Anonymkode: 2b019...ac9 1
Maskinfører Skrevet 10. juli 2023 #17 Skrevet 10. juli 2023 Adobyen skrev (7 timer siden): Karristanken kunne nok fått meg til å nekte. Enig 😄 kjent lukta du påpeker når jeg besøker min 81 år gamle tante i blokka der hun bor selv klager hun til meg om det
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #18 Skrevet 10. juli 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Enig 😄 kjent lukta du påpeker når jeg besøker min 81 år gamle tante i blokka der hun bor selv klager hun til meg om det Jeg viste ikke at karri var så ille jeg. Anonymkode: 2b019...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #19 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Å ja, takk for forklaringen. Men igjen, «de» er ikke utlendinger, men muslimer. Hvorfor kan ikke folk bruke riktige begrep? Anonymkode: 08761...7ac For jeg mener at det også finnes hinduer som av religiøse grunner ikke bruker toalettpapir. Altså «de» er et bredere begrep som omfavner alle, uavhengig av religion. Anonymkode: c08f3...4a2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #20 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg viste ikke at karri var så ille jeg. Anonymkode: 2b019...ac9 Karri skulle vært ulovlig i blokk. Anonymkode: 148bb...9d2 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå