AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Jeg har nylig fått større pupper. Jeg er voksen og endringen kommer av medisiner. I går danset jeg i stua uten bh, sånn som jeg pleier å gjøre. I dag merker jeg at det gjør vondt i puppene, særlig i niplene. Jeg lurer på om dette har sammenheng eller om jeg kan ha fått en soppinfeksjon i niplene. Eller noe helt annet. Jeg kan ikke være gravid og mensen ikke rett rundt hjørnet. Dere med middels store pupper, er det sånn som skjer når man ikke bruker bh? Puppene mine er kun B-cup, en stor b-cup vel og merke Anonymkode: 28105...db5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Det skjer her og. Er 75C. Får en prikkende smerte i puppene om jeg f.eks.hopper tau uten god bh. I tiden før mensen blir mine mye lettere ømme og vonde. Lar nesten ikke mannen min ta på dem de dagene da det gjør direkte vondt. Anonymkode: e9793...d02
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Det er vanlig at puppene får litt mer fylde og blir litt mer ømme i løpet av syklusen. Har du nylig begynt på hormonprevensjon, eller bytta type hormonprevensjon, kan dette også være årsaken.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det skjer her og. Er 75C. Får en prikkende smerte i puppene om jeg f.eks.hopper tau uten god bh. I tiden før mensen blir mine mye lettere ømme og vonde. Lar nesten ikke mannen min ta på dem de dagene da det gjør direkte vondt. Anonymkode: e9793...d02 Men kjenner du den smerten når du hopper eller dagen etterpå? For jeg kjente ingenting når jeg danset Anonymkode: 28105...db5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 Anonymus Notarius skrev (1 minutt siden): Det er vanlig at puppene får litt mer fylde og blir litt mer ømme i løpet av syklusen. Har du nylig begynt på hormonprevensjon, eller bytta type hormonprevensjon, kan dette også være årsaken. Jeg vet årsaken og de har vært større i et år. Det jeg lurer på er om man får vondt i puppene dagen etter man ikke har brukt bh, og vært litt aktiv, hvis man har middels store pupper Anonymkode: 28105...db5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har nylig fått større pupper. Jeg er voksen og endringen kommer av medisiner. I går danset jeg i stua uten bh, sånn som jeg pleier å gjøre. I dag merker jeg at det gjør vondt i puppene, særlig i niplene. Jeg lurer på om dette har sammenheng eller om jeg kan ha fått en soppinfeksjon i niplene. Eller noe helt annet. Jeg kan ikke være gravid og mensen ikke rett rundt hjørnet. Dere med middels store pupper, er det sånn som skjer når man ikke bruker bh? Puppene mine er kun B-cup, en stor b-cup vel og merke Anonymkode: 28105...db5 Velkommen til standarden, bhen blir nå din beste venn Anonymkode: 75ed2...16c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Men kjenner du den smerten når du hopper eller dagen etterpå? For jeg kjente ingenting når jeg danset Anonymkode: 28105...db5 Litt underveis men mest etterpå. Anonymkode: e9793...d02
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Litt underveis men mest etterpå. Anonymkode: e9793...d02 Takk, da er det sikkert det. Kjipt når man ikke har rene bher for hånden Anonymkode: 28105...db5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Velkommen til standarden, bhen blir nå din beste venn Anonymkode: 75ed2...16c Jeg likte mitt gamle tøybh eller ingen bh liv Anonymkode: 28105...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå