Gå til innhold

Angrer sterkt, noen som har samme opplevelse eller noe oppmuntrende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

31 år rundt hjørnet og her sitter jeg i en klemme på hvordan jeg ikke skal ende opp alene slik som søsteren min har det.Hun er 42 og fortsatt singel. Mamma giftet seg som ung og er fortsatt sammen med far. Nå angrer jeg sterkt på at jeg ikke gikk inn i forhold tidligere hvor det var faktisk potensielle livspartnere. Nå er det ille. Det gjelder alt. utseende, økonomi etc. Mennene i 30 årene som er single er helt nede og desperate. det er ikke slike menn jeg vil ende opp med. 

Virker som de vil bare date kun for frykt og det er null emosjonell tilknytning. Det er enten de som aldri fikk seg noe eller de som knullet rundt og ikke har muligheten lenger. faen altsååå

Anonymkode: 469e3...663

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

31 år rundt hjørnet og her sitter jeg i en klemme på hvordan jeg ikke skal ende opp alene slik som søsteren min har det.Hun er 42 og fortsatt singel. Mamma giftet seg som ung og er fortsatt sammen med far. Nå angrer jeg sterkt på at jeg ikke gikk inn i forhold tidligere hvor det var faktisk potensielle livspartnere. Nå er det ille. Det gjelder alt. utseende, økonomi etc. Mennene i 30 årene som er single er helt nede og desperate. det er ikke slike menn jeg vil ende opp med. 

Virker som de vil bare date kun for frykt og det er null emosjonell tilknytning. Det er enten de som aldri fikk seg noe eller de som knullet rundt og ikke har muligheten lenger. faen altsååå

Med det mannesynet er det ikke veldig rart du er og vil forbli singel da. Det blir fort litt generaliserende.

Enda et eksempel på en kvinne som levde i troen på at hun blir jaktet på hele livet, men realiteten kommer til oss alle. 

Anonymkode: d68e8...97e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Javel. Kanskje det er noe ved forventingene dine. Du er også ei utvasket 30 åring som er på utkikk av samme grunn som disse mennene. dere er i samme båt. 

Anonymkode: 1395f...9b2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi blir ikke jaktet på i all evighet. for min del mått eg jobbe mer rundt i slutten av 20 årene enn det jeg måtte før. Sånn er gamet dessverre 

Anonymkode: b9800...b6d

• Liker 1
Skrevet

Mhm alle menn er jo ikke slik.. hva tiltrekkes du av da, siden du møter "disse" mennene? Kanskje du må løpe i motsatt retning enn hva du pleier, for å finne den rette, eller bare treffe mange flere før noe bra dukker opp 

AnonymBruker
Skrevet

Tror det TS sier at hun vil ha kjekke menn i 20 årene

Anonymkode: e9039...038

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen hyggelige, fraskilte menn på rundt 40? 

Anonymkode: 1a1c8...9b8

Gjest Elooon
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er det ikke det du er også for å ikke ende opp alene? Er det greit at noen er desperat men ikke alle? 

Ingen skal være desperat mener jeg for det skremmer bort både kvinner og menn. Ende opp alene kan skje både den single og den som er i forhold/gift. Hvorfor skal folk bekymre seg sånn for det? Kaste bort livet sitt på å bekymre seg?

Slapp mer av og ikke tenk så mye på fremtiden. Livet er her og nå. Hva som skjer om 1 år eller 10 år eller 20 år er det ingen som vet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men hvordan har du klart å bli 31 år uten å finne deg en mann, hvis det var det var en mann du ønsket deg?

Hva har du drevet med i de 13 årene du har vært myndig?

Vent litt, la meg gjette… 😏

AnonymBruker
Skrevet

Er helt normalt å treffe partner i 30 årene. Men kanskje ikke på Tinder…??

Anonymkode: 0411b...d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...