AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Dere vet ikke, og jeg kan heller ikke avsløre, hvor mange spennende historier, gladsaker, engasjerende historier og problemstillinger jeg har publisert på kg. Det hjelper stort de som er ensomme og logger seg mye på kg. Jeg føler det burde fantes system for belønning. Selv om noen av historiene er fiktive, så har de ensomme fått god underholdning. Anonymkode: 8bde5...92a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Du bør skrive til eierne og be om lønn. Anonymkode: 67a68...ec4 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Skal du ha anerkjennelse kan du ikke gjemme deg bak anonymitet. Anonymkode: 83ca5...c26 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere vet ikke, og jeg kan heller ikke avsløre, hvor mange spennende historier, gladsaker, engasjerende historier og problemstillinger jeg har publisert på kg. Det hjelper stort de som er ensomme og logger seg mye på kg. Jeg føler det burde fantes system for belønning. Selv om noen av historiene er fiktive, så har de ensomme fått god underholdning. Anonymkode: 8bde5...92a Har du skrevet noen av de artige fise-trådene? Anonymkode: 732f4...f68 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #8 Skrevet 10. juli 2023 Tiden er inne for å bruke Internett mindre om du lever gjennom hva du gjør på nett og hva slags bekreftelse og anerkjennelse du får eller ikke for det Anonymkode: 219f1...8e8 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #9 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dere vet ikke, og jeg kan heller ikke avsløre, hvor mange spennende historier, gladsaker, engasjerende historier og problemstillinger jeg har publisert på kg. Det hjelper stort de som er ensomme og logger seg mye på kg. Jeg føler det burde fantes system for belønning. Selv om noen av historiene er fiktive, så har de ensomme fått god underholdning. Anonymkode: 8bde5...92a Rart du ikke kan avsløre det som anonym. Rent oppspinn, mao. Anonymkode: 9a81d...0be
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #10 Skrevet 10. juli 2023 Lykkedykker skrev (15 timer siden): Tror du lider av stormannsgalskap. Eller narsissisme... Anonymkode: efb60...f49 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå