AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Og samtidig er han den som stadig spør om vi skal treffes...? Og den som blir snurt hvis jeg ikke kan? Og den som hele tiden spør om jeg dater andre, om jeg står ved det jeg har sagt om mine følelser overfor han, om jeg vil finne på det ene og det andre, om jeg vil hilse på barna hans, om han kan hilse på mine.. Alt dette har han tatt initiativ til... Jeg vet han har følelser for meg, for det har han sagt, men han mener jeg er forelsket mens han "bare" er tiltrukket og betatt. Hva er greia her? Hvorfor sier han at det er nok ikke lurt, men samtidig vil han så gjerne være med meg? Blir litt forvirret.... Anonymkode: 218a9...e4f
Andro Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Når folks ord og gjerninger ikke passer sammen så blir du manipulert. Han vil ha deg tilgjengelig som en bruksgjenstand, men han vil ikke forplikte seg til noe. Det kommer ikke til å endre seg, når han er slik i en innledende fase av et forhold. Å veksle mellom utsagn som gir deg håo, og samtidig ikke la deg føle trygghet, så skaffer han seg makt over følelsene dine. Usikkerheten skaper et hekt, og du vil skjerpe deg for at han skal skjønne at du er den rette å slå seg til ro med. Han er ikke bygd for den roen du trenger. Ikke presenter barna deres for hverandre. Dette vil ikke gå lenge. 1 3
Oslodamen Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Han høres ut som en manipulerende drittsekk, for å være helt ærlig. Altså, det han sier er jo utrolig sårende og fullstendig unødvendig å si. Jeg tenker dessverre at han har behov for å ha kontroll og føle seg ovenpå, og den strategien han bruker for å oppnå det er å fortelle deg at du er mer interessert i ham enn han er i deg. Hvis du bekrefter at du er mest interessert, så har han kontrollen. Og hvis du avkrefter det, så har han uansett kontrollen, for han har såret deg og fått deg til å føle deg liten og dum. Jeg ville ha vært veldig på vakt overfor ham, hvis jeg var deg. Han høres ut som en player som bare vil ha uforpliktende sex fullstendig på sine premisser. Og det prøver han å oppnå ved å manipulere og såre deg.
Pippi Lotta Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Tipper det er en måte å manipulere og trykke deg ned på. Han er sikkert veldig umoden og usikker, så prøver han desperat å kontrollere deg på en eller annen måte. Veldig stort rødt flagg!!!
Virrevirrevapp Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 (endret) Får ta ham på ordet og si at du velger å være lur og gå videre. Uansett hva han føler og ikke, så tenker han ikke å prioritere deg. Endret 9. juli 2023 av Virrevirrevapp 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #6 Skrevet 10. juli 2023 Han vil treffes for sex og uforpliktende greie. Du vil treffes med følelser. Tro han når han sier det ikke er lurt å treffes mer for han vil aldri ville det samme som deg her Anonymkode: 0a992...11b 1
Kullsyrevann Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 Slutt å kontakt han/svar han og se hvordan han reagerer 😏 Plutselig er det han som sitter der med sterke følelser. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå