Gå til innhold

Noen som har hatt disse symptomene uten at det var kreft?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- Lav blodprosent

- Lavt folatnivå

- Vært endel trøtt og slapp

- Noe vekslende avføring (løs/hard)

-Av og til veldig trang til å bæsje

- Slitt med blødning fra en analfissur 

Er så redd dette kan være kreft :( Legen har bedt om en avføringsprøve pga blodprøveverdiene som viste lav blodprosent og lavt folat. Hun sier det kan være analfissuren (en slags sprekk i endetarmen) som har gitt lav blodprosent, men da må man vel blø ganske mye? Jeg blør litt, men ikke så mye. Ble operert for hemoroider for ca.5 år siden. Da tok de også rektroskopi/koloskopi men fant ingen tegn til svulster. Kan jeg likevel ha utviklet tarmkreft siden den gang?

Anonymkode: 8e0d5...4a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

- Lav blodprosent

- Lavt folatnivå

- Vært endel trøtt og slapp

- Noe vekslende avføring (løs/hard)

-Av og til veldig trang til å bæsje

- Slitt med blødning fra en analfissur 

Er så redd dette kan være kreft :( Legen har bedt om en avføringsprøve pga blodprøveverdiene som viste lav blodprosent og lavt folat. Hun sier det kan være analfissuren (en slags sprekk i endetarmen) som har gitt lav blodprosent, men da må man vel blø ganske mye? Jeg blør litt, men ikke så mye. Ble operert for hemoroider for ca.5 år siden. Da tok de også rektroskopi/koloskopi men fant ingen tegn til svulster. Kan jeg likevel ha utviklet tarmkreft siden den gang?

Anonymkode: 8e0d5...4a3

Det kan være ulcerøs kolitt eller krohns.. irritabel tarm etc. da er det vanlig med blod i avføring. Endoskopi er nødvendig for å undersøke tarmen din. 

Anonymkode: 8e52e...028

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...