Gjest hønemor94 Skrevet 9. juli 2023 #1 Del Skrevet 9. juli 2023 I dag er det 3 dager før jeg skal få mensen. Tok en tidlig test som var negtiv i dag. Men klarer aldri å gi opp å håpe før jeg får mensen. Men hvor ofte er det egentlig noe poeng i å teste seg? Kan jeg ta ny allerede i morgen? Har kjøpt veldig mange tester, så det er det nok av. Har litt håp om at jeg kan være gravid denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Del Skrevet 9. juli 2023 hønemor94 skrev (20 minutter siden): I dag er det 3 dager før jeg skal få mensen. Tok en tidlig test som var negtiv i dag. Men klarer aldri å gi opp å håpe før jeg får mensen. Men hvor ofte er det egentlig noe poeng i å teste seg? Kan jeg ta ny allerede i morgen? Har kjøpt veldig mange tester, så det er det nok av. Har litt håp om at jeg kan være gravid denne gangen. Du kan teste så mye du vil sånn sett, det kan endre seg fra morgen til kveld, men jeg ville ventet til noen dager etter mensen- bare fordi det er slitsomt å håpe på noe. Da får du enten mensen, eller tester. Om det skulle bli positivt før, kan det fremdeles bli kjemisk og blø rett etter mensen. Bare sånn psykisk sett kanskje man slipper utsette seg selv for så mye forventninger og tanker Anonymkode: 0695b...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hønemor94 Skrevet 9. juli 2023 #3 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan teste så mye du vil sånn sett, det kan endre seg fra morgen til kveld, men jeg ville ventet til noen dager etter mensen- bare fordi det er slitsomt å håpe på noe. Da får du enten mensen, eller tester. Om det skulle bli positivt før, kan det fremdeles bli kjemisk og blø rett etter mensen. Bare sånn psykisk sett kanskje man slipper utsette seg selv for så mye forventninger og tanker Anonymkode: 0695b...d19 Tusen takk for svar! Det var gode råd.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Del Skrevet 9. juli 2023 hønemor94 skrev (3 minutter siden): Tusen takk for svar! Det var gode råd.😊 Jeg vet det er vanskelig å la være og man vil helst teste hele tiden, men jeg prøvde selv å tenke: jeg får vite det snart uansett - uansett hvordan utfall, så er det snakk om noen dager. Jeg ble hvertfall litt skuffa hver gang jeg testet og brukte masse energi på at det ble negativt igjen og igjen.. og tenkte på når og hvordan jeg skulle teste for å få positivt. Så i mitt hode: en gang følte jeg var mer enn nok for min psyke Anonymkode: 0695b...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Del Skrevet 10. juli 2023 hønemor94 skrev (8 timer siden): I dag er det 3 dager før jeg skal få mensen. Tok en tidlig test som var negtiv i dag. Men klarer aldri å gi opp å håpe før jeg får mensen. Men hvor ofte er det egentlig noe poeng i å teste seg? Kan jeg ta ny allerede i morgen? Har kjøpt veldig mange tester, så det er det nok av. Har litt håp om at jeg kan være gravid denne gangen. Jeg gikk fra negativ test til positiv test på samme dag❤️ negativ på morningen, positiv på kvelden😊 Anonymkode: 1f0c7...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå