AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Jeg må innrømme at jeg gjør det. Det er dessverre ikke aktuelt å date noen med rar eller stygge klær. Og jeg er 43. Siste eksen min var ikke direkte dårlig kledd, mer det at han var litt hjelpeløs til å se hva som passet sammen, som han sa selv. Og han spurte alltid om hjelp de årene vi var sammen. En sånn type kan jeg absolutt være sammen med igjen. Det jeg ikke takler er dersom en mann har en bestemt stil som jeg synes er harry eller stygg. Fikk i dag en dateforespørsel på Face av en kar med cowboyhatt og svart skjorte med røde broderier. Griseharry. Ikke aktuelt med noe date. Jeg VET selvfølgelig at jeg kan gå glipp av en bra fyr på denne måten. Men hva fader gjør man når man synes utseendet er viktig og det inkluderer klærne? Jeg klarer ikke å date og ha sex med menn jeg ikke finner veldig attraktive. Selv om klærne ikke er på ved sex da. 🙊 Jeg klarer heller ikke å se for meg å være sammen med en som mener at å pynte seg er å kle seg som en cowboy eller en som bruker singlet, f eks. Flere som har det slik? Anonymkode: 68200...dd1 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Jeg endte opp på date med en mann som kom i lilla sykkeljakke og hjelm på hodet. Sa høflig til ham at om han ikke gidder å legge noen som helst innsats i å ta seg bra ut på første date, så er jeg ikke interessert. Han kontret med å si at det er det indre som er viktigst og bla bla bla. Selv er jeg glad i turlivet, men går ikke på date i sliten ulltrøye og skitten turbukse. Nei, jeg gjør meg litt flid. Det finnes selvsagt forskjellige stiler, og det er kult det, men en fyr i svette sykkelklær eller cowboystil velges bort hos meg. Liker når en mann går i skjorte og chinos på date. Ellers er det utrolig lett for en mann å se bra ut i f eks en skreddersydd dress, selv om han har en del kilo ekstra. Om en mann kun har én dress, men da av litt kvalitet, kan jeg falle pladask. Holder med ett bilde av ham i dress, liksom. Men selv noe så enkelt blir for vanskelig for mange menn. De dukker opp i bryllup, dåper og konfirmasjoner i en eller annen mistilpasset H&M-dress. Har en kompis på 43 som ville ha hjelp til å finne hvite sneakers, og jeg sendte link etter link med forslag, mens kompisen min endte opp med hvite borrelås-joggesko. Som om han var et forvokst barnehagebarn. Han er og blir singel, for han klarer ikke å kle seg som en 40-åring. Alltid teite og nerdete gaming-t-skjorter, knæsjfargede hettegensere og altfor store jeans. Jeg har valgt ham vekk for lengst. Anonymkode: 3f123...7fe 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg endte opp på date med en mann som kom i lilla sykkeljakke og hjelm på hodet. Sa høflig til ham at om han ikke gidder å legge noen som helst innsats i å ta seg bra ut på første date, så er jeg ikke interessert. Han kontret med å si at det er det indre som er viktigst og bla bla bla. Selv er jeg glad i turlivet, men går ikke på date i sliten ulltrøye og skitten turbukse. Nei, jeg gjør meg litt flid. Det finnes selvsagt forskjellige stiler, og det er kult det, men en fyr i svette sykkelklær eller cowboystil velges bort hos meg. Liker når en mann går i skjorte og chinos på date. Ellers er det utrolig lett for en mann å se bra ut i f eks en skreddersydd dress, selv om han har en del kilo ekstra. Om en mann kun har én dress, men da av litt kvalitet, kan jeg falle pladask. Holder med ett bilde av ham i dress, liksom. Men selv noe så enkelt blir for vanskelig for mange menn. De dukker opp i bryllup, dåper og konfirmasjoner i en eller annen mistilpasset H&M-dress. Har en kompis på 43 som ville ha hjelp til å finne hvite sneakers, og jeg sendte link etter link med forslag, mens kompisen min endte opp med hvite borrelås-joggesko. Som om han var et forvokst barnehagebarn. Han er og blir singel, for han klarer ikke å kle seg som en 40-åring. Alltid teite og nerdete gaming-t-skjorter, knæsjfargede hettegensere og altfor store jeans. Jeg har valgt ham vekk for lengst. Anonymkode: 3f123...7fe Godt å høre det er flere av oss! Anonymkode: 68200...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Joggebukse, hettegenser og caps. Voksne menn som kler seg som tenåringer er det bare å styre unna. De er ikke modne nok for et forhold. Anonymkode: 71ddb...5b3 4 1
AprilLudgate Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 Det ville glatt skjedd ja. Jeg er mer nøye på sånt enn jeg liker. 3
AprilLudgate Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joggebukse, hettegenser og caps. Voksne menn som kler seg som tenåringer er det bare å styre unna. De er ikke modne nok for et forhold. Anonymkode: 71ddb...5b3 Hettegenser og caps er greit i min bok 😅🤷♀️ Litt vel avslappa på date kanskje, men ikke egentlig. Joggebukse derimot på date er nei.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 Bryr meg i grunn ikke så lenge han er ren. Turklær eller arbeidstøy er litt hot da🤭 Anonymkode: bfb78...317
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 Som mann har jeg det samme med oversminking, falske vipper, oransje selvbruning, og botox/fillers. Helt greit å sette standarder når en dater 👍 Anonymkode: 45c32...774 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som mann har jeg det samme med oversminking, falske vipper, oransje selvbruning, og botox/fillers. Helt greit å sette standarder når en dater 👍 Anonymkode: 45c32...774 Enig. Anonymkode: 68200...dd1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 Ja klesstil har mye å si, minst 50% Anonymkode: 0090d...381 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #11 Skrevet 9. juli 2023 Ja, klesstil er viktig 🥰 Anonymkode: 8bf8c...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #12 Skrevet 9. juli 2023 Jeg har skikkelig problemer med kjedelig snobbestil. Hadde en eks jeg traff på konsert i kul rocka t-shirt og dongeri, i tillegg svært kledelige barske tatoveringer. Så kom hverdagen og han gikk KUN i vanlig dongeri og blå Lacoste eller Giant jumpere. Alltid blått. Stilrent ja, men såå kjedelig. Måtte mase meg til å få se ham i en av de kule fargerike skjortene eller rocka t-skjortene hans. Men han brydde seg ikke. Fint han holder på sitt og ikke lar seg styre av dama i klesveien, men det føltes jo nesten som han ikke brydde seg om å være tiltrekkende for meg. Anonymkode: 1110e...910 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. juli 2023 #13 Skrevet 10. juli 2023 Nei det gjør jeg ikke, så lenge han er ren og lukter godt Jeg kan jo tipse han litt om hva jeg liker i klesstil om vi får kjemi
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #14 Skrevet 10. juli 2023 Liker det ganske plain. Men ikke sånn Ola Normann med caps, rekkehus og bil-type. Har dessverre altfor ofte sveipet vekk menn med dårlig stil... Dårlig miks av farger for eksempel, eller feil farge på t-skjorta, ups. For ikke å snakke om denne oldis-hatten mange bruker. Anonymkode: ee081...fde 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #15 Skrevet 10. juli 2023 Ville synes det var ganske sexy hvis en mann kom rett fra trening, jeg 🤩 Anonymkode: 11f93...183
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #16 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For ikke å snakke om denne oldis-hatten mange bruker Jeg bruker ikke hodeplagg, men hva er det du referer til her? Anonymkode: 8464c...844
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #17 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg må innrømme at jeg gjør det. Det er dessverre ikke aktuelt å date noen med rar eller stygge klær. Og jeg er 43. Siste eksen min var ikke direkte dårlig kledd, mer det at han var litt hjelpeløs til å se hva som passet sammen, som han sa selv. Og han spurte alltid om hjelp de årene vi var sammen. En sånn type kan jeg absolutt være sammen med igjen. Det jeg ikke takler er dersom en mann har en bestemt stil som jeg synes er harry eller stygg. Fikk i dag en dateforespørsel på Face av en kar med cowboyhatt og svart skjorte med røde broderier. Griseharry. Ikke aktuelt med noe date. Jeg VET selvfølgelig at jeg kan gå glipp av en bra fyr på denne måten. Men hva fader gjør man når man synes utseendet er viktig og det inkluderer klærne? Jeg klarer ikke å date og ha sex med menn jeg ikke finner veldig attraktive. Selv om klærne ikke er på ved sex da. 🙊 Jeg klarer heller ikke å se for meg å være sammen med en som mener at å pynte seg er å kle seg som en cowboy eller en som bruker singlet, f eks. Flere som har det slik? Anonymkode: 68200...dd1 Jeg gjør det samme. Om han ikke kan i det minste ta på seg en skjorte og noen pene chinos på et bilde, og ordne håret og skjegget litt skikkelig, da ser jeg ikke for meg en fremtid med han. Synes ikke det er for mye å forvente i det hele tatt!! Anonymkode: 12c38...fbd 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #18 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg bruker ikke hodeplagg, men hva er det du referer til her? Anonymkode: 8464c...844 Regner med det er sixpence vedkommende sikter til. Anonymkode: 12c38...fbd
Gjest Elooon Skrevet 10. juli 2023 #19 Skrevet 10. juli 2023 Jeg er litt opptatt av klær og utseende når det gjelder forhold, men når det gjelder vennskap og bli kjent med folk så er det ikke så viktig.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #20 Skrevet 10. juli 2023 Caps og joggebukse er det verste jeg ser Anonymkode: d85d6...7a1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå