Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ekser skal skape sjalusi forstår jeg ikke? For å skape en reaksjon eller hva er greia?

Han som dumpet meg som ikke var klar for noe mer eller gå inn i et forhold (etter 1,5år dating og tett på hverandre), skapte idag et show uten like.

Kan legge til at det er 5 uker siden vi var med hverandre sist og at jeg kuttet kontakten for snart 4 uker siden da jeg ikke klarte å bare møtes som "venner med sex".

I dag er det første gang jeg så han på 5 uker hvor han møtte opp med det som tydeligvis er ei ny dame.

De spradet et stykke bak meg på stranda og gikk til båten hvor de så hadde seg, hvor hun etterpå hoppet toppløs ut i vannet og tok seg en lang svømmetur.. kysset hverandre foran meg og sjekket til at jeg så på.

Ærlig talt!!!! For å toppe det hele, så jeg (når jeg dro med mine 2 barn og vennepar) at han hadde parkert bilen sin klin oppi min tross flere ledige p-plasser.

Altså hva faen er dette for oppførsel??

Det var aldri noe krangling eller noe mellom oss og kontakten ble avsluttet den gangen ved at jeg sa at jeg ikke kun klarte å være en venn og han svarte da med å sende et hjerte.

Etter det; stillhet nå i 24 dager, frem til dette sinnsyke showet i dag.

Var det for å skape en reaksjon? Vel, jeg har IKKE og kommer ikke til å gi lyd fra meg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, høres ut som at han ønsker en reaksjon fra deg. Veldig lurt å ikke gi han noe oppmerksomhet/ikke ta kontakt. Stor klem til deg🥰

Anonymkode: 513e3...32d

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som normal oppførsel det? Er du helt sikker på at de 'sjekket til at' du så på? 

Anonymkode: 7a186...755

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som normal oppførsel det? Er du helt sikker på at de 'sjekket til at' du så på? 

Anonymkode: 7a186...755

Det virket slik.. vi skulle behandle hverandre med respekt om vi møtte noen nye.. fra hans side var det viktig sa han.

Kan godt hende det ikke var med vilje men det var vondt å måtte se på....💔

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje var dette hun nye dama sitt forslag. Du kan jo ikke nekte at hun var med på hele opplegget. Sånn typ, vise deg å holde deg unna. 

Anonymkode: e2fc2...942

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje var dette hun nye dama sitt forslag. Du kan jo ikke nekte at hun var med på hele opplegget. Sånn typ, vise deg å holde deg unna. 

Anonymkode: e2fc2...942

Det kan jo være. Jeg aner ikke.

Showet satte vel bare to streker under svaret på at det var riktig å kutte all kontakt. Og jeg skal definitivt holde meg unna😂 snakk om å være nærmere 40år men 14 mentalt. Hjelpes...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men.... hvorfor må dette dreie seg om DEG? Og hvordan vet du at de hadde seg på båten? Virker litt creepy🥸🥸🥸

Anonymkode: 1948d...64e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men.... hvorfor må dette dreie seg om DEG? Og hvordan vet du at de hadde seg på båten? Virker litt creepy🥸🥸🥸

Anonymkode: 1948d...64e

Fordi jeg var hun andre, på den båten, i hele fjor sommer, og de gikk ned i det rommet hvor han har seng og ble borte sånn passe lenge, og kom opp igjen nakne - og brydde seg ikke en døyt om alle andre rundt og barna som badet.

Det behøver ikke å handle om meg og gjør nok ikke det heller men tenker at hele scenarioet ble merkelig..

Skrevet (endret)

TS her.

Jeg vet ikke, ærlig talt hva som skjedde,

men følte meg tråkket på og nedverdiget. Og jeg vet jeg ikke har noe med han å gjøre videre men det var likevel sårt å måtte se på.

Han så på meg flere ganger og visste nøyaktig hvor jeg var så jeg bare syntes den overdrevne tafsinga og klininga kunne blitt tatt utenfor min rekkevidde..... 😔 

Så leter jeg sikkert etter noen tegn på at han savnet meg selvom jeg ser nå at det var like bra at relasjonen endte.  

Endret av SiljeEzz
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig oppførsel uansett sånn offentlig. Selvfølgelig gjorde det vondt å se dette, han trykker jo på de riktige knappene hos deg. Men alt som ser rosenrødt ut trenger ikke å være det. Føler han seg såret av deg eller at han har blitt nedverdiget av deg så kan dette være en slags hevn? 

Neste gang, så setter du nesen i sky og later som de luft du ikke orker å trekke inn. Vend ryggen og ikke gi dem noe reaksjon. 

Anonymkode: 967c3...52a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Merkelig oppførsel uansett sånn offentlig. Selvfølgelig gjorde det vondt å se dette, han trykker jo på de riktige knappene hos deg. Men alt som ser rosenrødt ut trenger ikke å være det. Føler han seg såret av deg eller at han har blitt nedverdiget av deg så kan dette være en slags hevn? 

Neste gang, så setter du nesen i sky og later som de luft du ikke orker å trekke inn. Vend ryggen og ikke gi dem noe reaksjon. 

Anonymkode: 967c3...52a

Relasjon ble av og på, i lang tid. Fordi han aldri ble klar for noe forhold men likevel ville ha meg der han ønsket med sex osv.. jeg ville ikke godta det men klarte ikke gi slipp, så jeg var jo med på "leken" kan du si.

Vi har nok hatt tendens til å gjøre hverandre sjalu gjennom hele forholdet, men jeg har stått stødig hele veien på at jeg ville ha han. Det er han som vinglet. Jeg har aldri gjort noe for å såre han bevisst.

DERFOR syntes jeg dette var ekstra sårt og ganske barnslig. Kan og legge til at han har blokkert og unblokkert meg en rekke ganger tidligere. 

Jeg skal ikke gi noen som helst reaksjon på dette og gjorde det heller ikke idag. Jeg skal fortsette i total stillhet og fortsette å unngå han. 

Hvis han ønsket en reaksjon fra meg så fikk han det i aller høyeste grad, men det skal han ikke få vite... det er sårt men nå vil jeg bare glemme hele fyren 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...