Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer egentlig dette hot/cold opplegget? Jeg har truffet en fyr som gjerne ville ha meg med på date med én gang, men jeg ønsket å bli litt bedre kjent først (vi har kun møttes én gang på byen).  Merket fort at han egentlig ikke er så opptatt av å bli kjent med meg som person. Han stiller ofte spørsmål tilbake dersom vi har en samtale, men gir bortsett fra det svært lite. Jeg VET at han liker meg, for det har han gitt tydelig uttrykk for. Han virker også som en oppegående og snill type, men bruker svært lang tid på å svare, så det blir ingen flyt i samtalen. Kan gå flere timer mellom hvert svar og det gjør meg så usikker! Jeg vet at han er pålogget, for snapscoren hans øker… 

Er dette tidlig red flag/hot/cold opplegg? 

Anonymkode: 28397...733

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det virker ikke helt sunt i allefall 

Anonymkode: e7760...f0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det virker ikke helt sunt i allefall 

Nei, jeg blir mer interessert i han jo lenger tid han bruker på å svare meg også. Føler meg nesten «hektet» og sjekker telefonen ofte for å se om han har svart. Ikke sunt nei! 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du opprette 340 tråder om denne fyren?

Anonymkode: f9b94...461

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, jeg blir mer interessert i han jo lenger tid han bruker på å svare meg også. Føler meg nesten «hektet» og sjekker telefonen ofte for å se om han har svart. Ikke sunt nei! 

Da ville jeg brutt brutalt av, for en hekt er som heroin å bli kvitt. Sikkert verre og.

Skrevet

Virker som en som har flere for hånd. Sjonglerer litt og svarer når noe annet er mindre interessant og vice versa. 

Eller starten på mindre games. Spør rett ut hva som er greia eller dropp fyren.

Høres ikke sunt ut å starte en seriøs relasjon med usikkerhet i alle fall.. 

AnonymBruker
Skrevet

Du INNBILLER deg at han liker deg. Han spør jo ikke spørsmål om deg, vil ikke bli kjent, tar sjeldent kontakt, han ville bare møtes fortest mulig for å komme i buksene på deg og siden det ikke funka så sender han noen hjerter her og der og håper det skal være nok til å tro at han liker deg så du lar han komme i buksa på deg når dere møtes 

Anonymkode: 2d822...190

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...