Gå til innhold

Er dette skjebnen/gud som prøver å si meg at jeg går for feil fyr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, jeg har data en fyr i omtrent en måned. En skikkelig tiltrekkende, sjarmerende fyr som jeg har god kjemi med, han uttrykker veldig tydelig at han liker meg og jeg oppfatter ham som veldig oppriktig. Jeg holder litt tilbake for jeg er usikker på om vi har noen framtid sammen. Hans livsstil går ikke helt overens med min, med en del festing/byturer bl.a. Jeg syns også det et trivelig å gå på byen, men vi har begge barn og for min del er det en sjelden affære å gå ut. Jeg er også redd han er litt for glad i alkohol, men han sier selv at han drikker lite nå.. men jeg vet han har festet veldig mye før, og hatt en sprø livsstil, men er mye roligere nå. som sagt er jeg sykt tiltrukket av ham og har ikke følt det slik som nå på maaange år. Han sa det til meg også, og sier ofte hvor betatt han er av meg. Han sender IKKE mixa signaler og jeg føler at jeg stoler veldig mye på ham. 

Men her er saken: jeg ble singel for omtrent et år siden. Når jeg tidligere har tenkt på hvilken type fyr jeg kunne tenke meg å bli sammen med, så har én helt spesifikk fyr dukket opp i hodet mitt. Det er en fyr jeg bare har møtt én gang, for 3 år siden, da jeg hadde kjæreste og bidro på prosjektet til denne fyren. Det var ikke noe romantisk mellom oss, men jeg syns vi bare fikk en sykt bra vibe og han føltes så utrolig som "hjemme". Den gangen husker jeg at jeg tenkte at det var bra jeg hadde kjæreste, hvis ikke hadde jeg blitt forelska i den fyren. Vi har en stor felles interesse også, som er veldig viktig for meg, og som jeg ikke har med han jeg dater nå. 

Ut av det blå for noen mnd siden, skrev denne fyren til meg og spurte om jeg ville bidra på det nyeste prosjektet hans, for han var så fornøyd med det jeg gjorde sist. Jeg ble kjempeglad og svarte ja med en gang. Da brukte jeg noen uker på å tenke mye på ham, og kom også på at han har vært jevnlig i min bevissthet de siste årene. Jeg prøvde å finne ut på sosiale medier om han har kjæreste, men fant ikke noe om det. 

For en uke siden skrev han til meg igjen for å avtale dato for å treffes for å jobbe med prosjektet. Men nå dater jeg jo en annen fyr, så da tenkte jeg at det var uaktuelt å flørte med han prosjekt-fyren når vi skal møtes. 

Så, i går, på vei til date med fyren jeg dater, ser jeg plutselig prosjektfyren. Jeg har altså ikke sett ham på 3 år, men så var han rett over gata nært der jeg bor. Jeg var på sykkel, og tenkte ikke han så meg, så jeg orka ikke å stoppe og slå av en prat, men lata som jeg ikke så han og sykla videre. Men jeg tenkte "er dette et tegn på at jeg dater feil fyr?"

Jeg dro på en sykt koselig og bra date med fyren jeg dater, og på kvelden fant vi ut at vi skulle dra på bar. En bitteliten bar som jeg knapt har hørt om, i oslo. På denne baren ser jeg først en plakat for nettopp det prosjektet jeg er bedt om å bidra på, og jeg tenkte "okei, random. Er dette nok et tegn?" 

Men så! Kommer søren meg prosjektfyren inn på baren hvor jeg og daten sitter! Vi får øyekontakt og gir hverandre en klem og slår av en prat. Han sier at han har sett meg på sykkel tidligere på dagen og at det var kjemperart at vi møttes her på denne baren. Vi snakket jo på melding for noen dager siden ang prosjektet også. Jeg sier ikke at jeg så ham tidligere på dagen, men vi har en hyggelig prat. Han hilser på daten min også, og jeg tror han tror vi er kjærester. Vi sitter jo og holder hender på baren, så det så sikkert sånn ut. 

Men hvor sprøtt er ikke dette? Jeg har ikke sett prosjektfyren på 3 år, også dukker han opp 2 ganger på den dagen hvor jeg skal på date med en fyr som jeg er usikker på om jeg har en framtid med. 

Dette MÅ jo være et tegn!? 

Samtidig så har jeg veldig lite lyst å avslutte ting med daten jeg har nå, for jeg liker ham veldig godt og elsker vår her-og-nå-flørt, vi har superbra sex og liker å være sammen. Ingen av oss er veldig målretta mot å få kjæreste, men jeg holder meg bare til én å date om gangen.

Men om jeg skulle drømme, er prosjektfyren mye mer kjærestemateriale. Aner riktignok ikke om han er singel. Vi skal jo treffes snart og jobbe med prosjektet... så hva tror dere, er det gud som prøver å si at jeg må ditche daten min!?

Anonymkode: 976c8...06c

AnonymBruker
Skrevet

Hvertfall et tegn på at han du dater nå ikke er en du må investere følelser i. Det skjønte jeg allerede fra setningen du skrev at han hadde så anderledes livsstil enn deg, så kom alt det andre også. Dumt å fortsette å ligge sammen. Hvem vet hva som skjer med prosjektfyren men begynn å date menn som ditt fremtidige deg vil takke deg for og ikke som ditt fremtidige deg vil angre på 

Anonymkode: d95d1...fa3

AnonymBruker
Skrevet
Kvinnenavn skrev (9 timer siden):

Tegn! 

🥶🥶

Anonymkode: 976c8...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...