AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Denne uken passer jeg en katt på 16 mnd som ser ut som en britiske korthåret katt med lang og mye pels, nesten litt Ragdoll aktig. Saken er at hun spiser minimalt pellets, men liker våtfor og Dreamies men det kan hun ikke få daglig. Jeg har en vanlig norsk huskatt og han spiser 4 ganger så mye i løpet av en dag. I dag har hun sovet mye og kun lekt bittelitt. Jeg puttet pellets og Dreamies i rommene på en aktivitetsleke for å få henne å spise, men hun tok kun noen av godteriet og ikke pellets. Har tenkt på om hun kan være deprimert siden hun må være inne i varmen? Eieren ønsker ikke at hun skal ut denne uken mens jeg passer henne, i tilfelle det skjer henne noe. Noen tips? Kjenner ikke til denne britiske korthåret/langhåret rasen. Anonymkode: e9528...041
Tvist Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Varmen gjør at de spiser mindre. Jeg ville gitt våtfor hver dag om du får lov av eier, det får mine når det er varmt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Skrevet 10. juli 2023 Gi våtfor og bland det ut med vann. Anonymkode: 449ba...380 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 Kaller du tørrfôr for pellets, eller gir du katten pellets? Anonymkode: 4a217...409
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kaller du tørrfôr for pellets, eller gir du katten pellets? Anonymkode: 4a217...409 Ja jeg kaller tørrfôr for pellets😺Katten får mat fra "Hills". Ts Anonymkode: e9528...041
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 Hvorfor kan hun ikke få våtfor hver dag? Vi gir katten våtfor to ganger for dag, morgen og kveld. Resten av døgnet spiser hun tørrfor. Hva pleier eieren til katten å gi henne? Kanskje hun er deprimert fordi hun ikke får våtfor? Anonymkode: d6209...3d9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor kan hun ikke få våtfor hver dag? Vi gir katten våtfor to ganger for dag, morgen og kveld. Resten av døgnet spiser hun tørrfor. Hva pleier eieren til katten å gi henne? Kanskje hun er deprimert fordi hun ikke får våtfor? Anonymkode: d6209...3d9 Våtfor annenhver dag og tørrfôr sier eieren. Hun spiser mer nå når det gjelder er så varmt heldigvis. Ts Anonymkode: e9528...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå