AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Noen som har to eller flere jobber her inne? Jeg har nettopp skaffet meg ekstrajobb og liker det veldig godt. Den ene jobben er 100% og den andre er 70%, den ene er på dagtid og den andre er kveld og helg. Er det veldig skadelig for helsa å holde på sånn? Andre ulemper? Jeg er over 50 og har i utgangspunktet ikke spesielt god helse fra før. Anonymkode: 7b7e4...4e6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 De fleste arbeidsgivere har regler om at du må ha deres tillatelse til en bistilling. Vanligvis aksepterer de 20% stilling, noen ganger litt mer. Du skal ha tilstrekkelig hvile. Hvorvidt det er helseskadelig må du vurdere selv. Det er jo ikke mer anstrengende enn å bruke mye tid på hobbyer eller ubetalte verv. Uansett, sjekk om det er ok for hovedarbeidsgiver. Di kan få problemer med sykepenger etc når det ikke er ordnet. Anonymkode: 46d3a...58d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Jeg har en 100% stilling, som jeg kombinerte med 40% stilling. Funket fint, til jeg fikk plager. Men kan være litt slitsomt i lengden. K over 40 år Anonymkode: 246fd...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå