Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bæsjer 2 ganger til dagen.Når jeg merker at jeg må på do så må det skje ganske raskt.Problemet mitt er at jeg ofte må på do når jeg er på jobb, besøk eller i det offentlige rom.Jeg har forstått her på kg at det er uhøflig å bæsje når man er på besøk til venner og kjente.Har fått litt angst av alt jeg har lest her inne.Er det virkelig slik at man ikke bør bæsje når man er på besøk ?

Anonymkode: 62465...295

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må man så må man 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 8fcba...67e

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dummeste jeg har hørt, selvsagt kan du bæsje hos andre. 

Anonymkode: a83cd...92a

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg har gjestetoalett. 

Anonymkode: b077b...08d

• Liker 3
Skrevet

Jeg har irritabel tarm, må jeg bæsje så MÅ jeg bæsje, så sånn er det

• Liker 5
Skrevet

Må du på do, så går du på do. 

• Liker 7
Skrevet

Er vel bare å drite i det 😆

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dummeste jeg har hørt! Må man bæsje, så må man bæsje. 💩

Anonymkode: 8caf7...971

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting galt i å bruke et do for å gå på do. Det er derfor man har det.

Anonymkode: 0cce0...80f

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her på KG er alt av noenlunde praktiske klær kjerring, alle har timeglassform og grønne øyne som skifter farge etter humør, alle har veldig sterke meninger om klut, bare føtter og politikk, alle har sex femten ganger for dagen og 99% av mannfolk er sjåvinistiske mannssvin. 

Med andre ord, KG gjenspeiler ikke virkeligheten, og det går helt fint å bæsje på besøk hos andre. Om noen reagerer er det de som er rare, ikke du, men mest sannsynlig verken merker de, eller bryr seg om det. 

Anonymkode: 78f07...d4a

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Enda en bæsjetråd ja, tar det aldri slutt? 

Anonymkode: 8ee60...ef8

• Liker 2
Skrevet

Folk flest bryr seg ikke om hva gjestene gjør når de er på do. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir irritert når folk bæsjer på besøk hos meg. Men forstår jo at må man så må man. Men ser helst at man "må" et annet sted enn på mitt toalett. 

Anonymkode: 37837...f62

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det vanlige er å holde seg. Hvor lenge pleier du å være på besøk hos folk? 2 timer? 

Anonymkode: 5418d...e22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vanlige er å holde seg. Hvor lenge pleier du å være på besøk hos folk? 2 timer? 

Anonymkode: 5418d...e22

Om jeg (ikke TS) holder meg så fiser jeg ukontrollert, det er ikke bedre for noen 😆

Det er ikke sunt å gå og holde seg. Å bæsje er like naturlig og nødvendig som å puste og drikke vann. Jeg bokstavelig talt driter i hvor jeg er! Må jeg så må jeg. Jeg gidder ikke sitte med mageknip og tidligere nevnte ukontrollert luft fordi noen ikke takler det faktum at mennesker må bæsje. 

Anonymkode: e3d67...9de

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg blir irritert når folk bæsjer på besøk hos meg. Men forstår jo at må man så må man. Men ser helst at man "må" et annet sted enn på mitt toalett. 

Anonymkode: 37837...f62

😐 hvorfor?

Anonymkode: 8bbfb...5a3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt. Må man så må man. Så sant man ikke driter ut hele doen og er normalt renslig osv så er det ingenting galt med å bæsje hos andre. Toler ikke folk det så bør de kanskje ikke invitere andre på besøk? Maken til smålighet. 

Anonymkode: 63c73...bdf

• Liker 2
Gjest Elooon
Skrevet

Hvem i alle dager har sagt at man ikke skal bæsje hos andre? Det må være folk som synes det er flaut og må bæsje når de er alene så ingen andre hører plopp eller noe slikt. Som om det er flaut å bæsje noe som er helt naturlig. 

Må man så må man, og har aldri opplevd noen nekter meg å gå på do hos de, hverken det ene eller det andre og hadde noen nektet meg å gå på do så hadde jeg gjort det i buksa. Enkelt og greit. Bæsj i vei.

AnonymBruker
Skrevet

Bare bæsj. Det du kan gjøre hvis du vil være ekstra hensynsfull er å dra opp så fort bæsjingen er unnagjort (eller flere ganger under toalettbesøket, såkalt courtesy flush). Husk å gjøre rent etter deg i skålen. Åpne vinduet før du går ut. Skal like å se den som klager hvis du gjør overstående.

Anonymkode: b879c...638

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å bæsje er naturlig, og å holde seg når man må på do er ikke spesielt sunt for mage og tarm. Et toalett er til for å gjøre sitt fornødne på, enten det er tiss eller bæsj, så de som ikke tåler at folk bruker toalettet til sånt, får si ifra på forhånd så man slipper å drite seg ut (både bokstavelig talt og i overført betydning).

Hos oss får folk bruke doet til det det er beregnet til, så lenge de skyller ned etter seg, vasker hendene og ikke kaster noe annet enn papir i do. Skulle det bli forferdelig stygg lukt, setter jeg pris på om de åpner vinduet eller setter på vifta :)
Folk som ikke tåler tanken på bæsjing i doen sin burde ta seg en prat med legen sin om tarmhelse, ulike tarmsykdommer og viktigheten av å gå på do når man må på do. I tillegg burde de også snakke med psykolog om de unormale tankene/fobiene sine.

Anonymkode: 98129...19a

• Liker 2
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...