AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Jeg synes de du kjøper på vei hjem fra byen er sinnsykt gode. Hva har de i de? Grillkrydder? hva har dere i, som gjør at den blir sykt god? Anonymkode: f4532...48b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Godt med kryddersmør i bunnen,fyller så på med ost slik at den smelter,så kjøtt av noe slag (helst bacon eller skinke),mais,og så rømme på toppen. Gjerne vårløk,gressløk eller persille oppå rømmen,og avslutter med krydder. (Natvigs krydderblanding syns jeg er best) Etterfyller med rømme hvis det blir tørt. Anonymkode: 162b7...89d 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Jeg har jobbet som potetbaker (solgt bakte poteter fra foodtruck på konserter, festivaler og liknende). I våre poteter har vi et egenprodusert kryddersmør, mais, thousand island-dressing, bacon og ost. Dette er standarden man får hvis man ikke ber om feks skinke eller rømme, og det er denne folk flest elsker! Man kan vel si det sånn at jeg har spist mine titalls bakte poteter, og er ganske lei. Når jeg skal ha bakt potet har jeg i meierismør, salt, mais, rømme, hvitløksdressing og ost. Anonymkode: 8e806...9df 2
Rufs Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Denne! Vi har gjerne mais, ost og rømme også. Men denne er en klar favoritt for alle. https://www.vegetarbloggen.no/2019/10/27/bakt-sotpotet-med-tacokrydra-kikerter/ 2
skreppamedleppa Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 Jeg digger litt kjøttfyll med: Karbonadedeig, løk, paprika, tomatpurre, litt oksefond, mais, rosmarin, basilikum, litt chili.. stuffes nedi (og rundtomkring) bakepoteten og så ost på toppen før den står inni ovnen igjen i noen minutter så osten smelter. Serveres med tortillachips og rømme 1
Amossa Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 Men hva slags potettype bruker dere? Er noen bedre enn andre?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 Amossa skrev (16 timer siden): Men hva slags potettype bruker dere? Er noen bedre enn andre? Av norske; astrix, de holder seg faste i formen. Anonymkode: 8e806...9df 1
Gjest Adobyen Skrevet 10. juli 2023 #8 Skrevet 10. juli 2023 (endret) Veldig enkel. Hvitløksmør, mais, thousand island og piffikrydder. Nam. Smøret rører jeg med knust hvitløk, kvernet havsalt og tørket persille. Endret 10. juli 2023 av Adobyen
Rufs Skrevet 10. juli 2023 #9 Skrevet 10. juli 2023 23 hours ago, Amossa said: Men hva slags potettype bruker dere? Er noen bedre enn andre? Synes søtpotet er best. 😁 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå