Gå til innhold

Rynker på overleppe - Fjærene de

galaxii

Anbefalte innlegg

Jeg føler så sterkt at rynker på overleppe etter tidligere røyking ødelegger alt.

Jeg tenker egentlig å få gjort diverse inngrep på fasaden, men hørte at jeg kunne få farge skille av co2 laser. Jeg blir lett brun og trenger også sol hele året. Så jeg er betenkt når det kommer til laser og blue peiling. En person foreslo og fylle med fett i de punktene. Har noen erfaring med det eller generelt andre forslag til gjøre hva? 

Jeg tenker egentlig å ta facelift etterhvert så da blir det vel en generell oppstramming også overleppe, men tror ikke det blir nok.

Endret av galaxii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

C02 laser kan være veldig ille om det går galt og man vet ikke om man tåler det før det er gjort. For mange skaper det permanente arr og laserlinjer i huden fordi laseren er for sterk... Det finnes en svakere c02 laser som er meningen å ta 4-6 ganger og huden ikke skreller av i stedet for den sterke som er en gang og huden brennes av og skreller av i en uke etter, men jeg vet ikke om den er like effektiv på dype rynker. 

Røykelinjer over leppa er det mulig å ta minidose filler i, man ser ikke at det er filler der bare at furene er mer jevne :) Plasmapen og microneedling er to andre alternativer men dette må også gjøres flere ganger og vil kun forbedre og ikke fjerne. Skal du ta noen av de behandlingene anbefaler jeg å begynne med retinol krem 3-4 måneder før, for den kremen speeder opp kollagenproduksjon og cellefornyelse så resultatet av de behandlingene vil bli mye bedre da

Anonymkode: 01638...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

C02 laser kan være veldig ille om det går galt og man vet ikke om man tåler det før det er gjort. For mange skaper det permanente arr og laserlinjer i huden fordi laseren er for sterk... Det finnes en svakere c02 laser som er meningen å ta 4-6 ganger og huden ikke skreller av i stedet for den sterke som er en gang og huden brennes av og skreller av i en uke etter, men jeg vet ikke om den er like effektiv på dype rynker. 

Røykelinjer over leppa er det mulig å ta minidose filler i, man ser ikke at det er filler der bare at furene er mer jevne :) Plasmapen og microneedling er to andre alternativer men dette må også gjøres flere ganger og vil kun forbedre og ikke fjerne. Skal du ta noen av de behandlingene anbefaler jeg å begynne med retinol krem 3-4 måneder før, for den kremen speeder opp kollagenproduksjon og cellefornyelse så resultatet av de behandlingene vil bli mye bedre da

Jeg har retinol olje hjemme. Kan det erstatte krem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eneste som ev kan dempe slike barkode rynker er et leppeløft (kirurgisk), botox for å hindre at du «snurper» munnen og ev litt skinbooster.

Anonymkode: 6cf4f...c2a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eneste som ev kan dempe slike barkode rynker er et leppeløft (kirurgisk), botox for å hindre at du «snurper» munnen og ev litt skinbooster.

Anonymkode: 6cf4f...c2a

Er det noen i Oslo omr og omeng som du anbefaler eller ikke anbefaler til leppeløft? Har egentlig planlagt slikt inngrep, men brent barn skyr ilden.

Endret av galaxii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
galaxii skrev (6 timer siden):

Jeg har retinol olje hjemme. Kan det erstatte krem?

Ja så lenge %retinol er høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
galaxii skrev (6 timer siden):

Er det noen i Oslo omr og omeng som du anbefaler eller ikke anbefaler til leppeløft? Har egentlig planlagt slikt inngrep, men brent barn skyr ilden.

Har du sett hvor stygge arr man får av kirurgisk liplift? Leppeløft fjerner heller ikke røykelinjene, leppeløft fjerner huden som er nærmest nesen ikke nærmest leppen. Derfor får man også et stygg arr langs undersiden av nesen og nesevingene. 

Personen som råder deg til leppeløft og mesoterapi tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har du sett hvor stygge arr man får av kirurgisk liplift? Leppeløft fjerner heller ikke røykelinjene, leppeløft fjerner huden som er nærmest nesen ikke nærmest leppen. Derfor får man også et stygg arr langs undersiden av nesen og nesevingene. 

Personen som råder deg til leppeløft og mesoterapi tar feil.

Har googlet liplift før og etter og kan ikke se at de får stygge arr som du skriver. Jeg vet godt hva liplift er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...