Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har slitt litt med uregelmessig mens til tider. Denne gangen 4 dager forsinket. Jeg og samboer hadde regelmessig samleie da vi ønsker få barn. Er det noen som har klart blitt gravid med å ha samleie før mens? Eller skal dette i hovedsak ikke gå? :) vi vil Selvfølgelig prøve videre. :) 

Anonymkode: 2e30f...553

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...da har eggløsning vært og den vil da trolig ikke komme før etter mens er ferdig (14 dager) 

Du bør ha sex noen dager før eggløsning og 2 dager etter

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er for langt unna eggløsning. 

Anonymkode: cc805...da8

AnonymBruker
Skrevet

Så det kan ikke være noe som helst sjanse? Da får vi prøve videre :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så det kan ikke være noe som helst sjanse? Da får vi prøve videre :) 

Det er jo lov å ha sex uansett? Eller må det kun være når dere har sannsynlighet til å bli gravide?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei tror at det er da sjangsen er aller lavest faktisk! Hvis du vil bli gravid er mitt aller beste råd å investere i eggløsningstester. Det pleier å få fart på ting😄

Anonymkode: 30c4e...828

Skrevet

Det vil i hovedsak ikke gå. Men man skal aldri si aldri. Det er mange som har blitt gravide når de trodde de var trygge....

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (3 timer siden):

Nei...da har eggløsning vært og den vil da trolig ikke komme før etter mens er ferdig (14 dager) 

2 dager etter er nok for sent, egget lever ca 24 timer, noen sier 48, og det tar litt tid for sædcellene å bevege seg, fra 5 dager før til eggløsning er vel det beste

Anonymkode: c020c...3d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei, jeg har slitt litt med uregelmessig mens til tider. Denne gangen 4 dager forsinket. Jeg og samboer hadde regelmessig samleie da vi ønsker få barn. Er det noen som har klart blitt gravid med å ha samleie før mens? Eller skal dette i hovedsak ikke gå? :) vi vil Selvfølgelig prøve videre. :) 

Er vel bedre at du teller deg ca 14 dager fra første dag i siste mens. Ca.da har du eggløsning.

Anonymkode: ae937...a68

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er vel bedre at du teller deg ca 14 dager fra første dag i siste mens. Ca.da har du eggløsning.

Anonymkode: ae937...a68

Nei, ikke når hun har uregelmessig mens. Da er det som oftest nettopp lengden på den perioden som varierer stort.

Anonymkode: 05594...e3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er jo lov å ha sex uansett? Eller må det kun være når dere har sannsynlighet til å bli gravide?

Selvfølgelig er det lov utenom? Dette nevnte jeg aldri heller. Da er det slik at vi virkelig ønsker barn, så vi vil gi det lille ekstra når det er stor sjanse :) 

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (15 timer siden):

Tusen takk for svar :) da skal vi helt klart prøve ut mer rundt denne tiden :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei tror at det er da sjangsen er aller lavest faktisk! Hvis du vil bli gravid er mitt aller beste råd å investere i eggløsningstester. Det pleier å få fart på ting😄

Anonymkode: 30c4e...828

For en god ide, tusen takk for tipset! Da blir det nok innkjøp av disse idag. Ha en nydelig dag videre :D 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, ikke når hun har uregelmessig mens. Da er det som oftest nettopp lengden på den perioden som varierer stort.

Anonymkode: 05594...e3c

Dette vi har slitt litt med, det er så stor forskjell på dager mellom mens til tider. Så vi vet aldri når dette dukker opp. Men jeg får investere i noen eggløsningstester. Ha en fin dag videre og tusen takk for tiden din :) 

AnonymBruker
Skrevet

Eggløsningstest er det eneste som 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette vi har slitt litt med, det er så stor forskjell på dager mellom mens til tider. Så vi vet aldri når dette dukker opp. Men jeg får investere i noen eggløsningstester. Ha en fin dag videre og tusen takk for tiden din :) 

Da bør du definitivt ta eggløsningstester ja, test hver dag fra ca dag 11 etter første dag i forrige mens for å være sikker på at du ikke har hatt eggløsning (med mindre du har hatt sykluser langt under 28 dager før, da bør du begynne tidligere). Les vedlegget, ulike type tester fungerer litt forskjellig  Når testen viser positiv betyr det som regel at eggløsning er rett rundt hjørnet, og det er bare å kjøre på da samt de neste 2 dagene.

Anonymkode: 83a33...7dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...