AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Påvist positive tester tirsdag, onsdag og fredag via blod. Sterke magesmerter på fredag, var hos gynekolog som plasserte meg i uke 6. Fant ingen fostersekk i livmor og ingenting i/på høyre eggleder En "ting" på venstre eggleder. Blod på 14,5, opp fra onsdag på 13,7 så jeg blør ikke. HCG fredag 1536 HCG i dag 368... Har ingen utflod litt ubehag i magen, men ikke vondt. Kommer bare lyn av og til i musa. Blør ikke. Er det noe håp? , Anonymkode: 2865b...348
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Jeg forstod ikke: de plasserte deg i uke 6, men de fant ingen fostersekk? Sa hun du er etter beregningene i uke 6, men når hun så på UL sa hun det ikke var noe foster og liv der? At hcg har dalt lover ikke bra. Anonymkode: 1ea6e...50f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Sa hun også det var et svangerskap utenfor livmoren? Anonymkode: 1ea6e...50f
Topsi Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Nei, det er ikke håp, desverre. Enten dør embryo av seg selv, eller så må du ta abort. Det er ingen måte å redde et barn som vokser utenfor livmoren. Desverre 1
Chlypa Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg forstod ikke: de plasserte deg i uke 6, men de fant ingen fostersekk? Sa hun du er etter beregningene i uke 6, men når hun så på UL sa hun det ikke var noe foster og liv der? At hcg har dalt lover ikke bra. Anonymkode: 1ea6e...50f Hun regnet etter siste mens, som plasserte meg i uke 6. Jeg tror ikke det er rett. Jeg tror unnfangelsen fant sted 12.juni. Hun fant ikke fostersekk i livmoren, men fortykket slimhinne. Høyre ovarie uten anmerkninger, venstre ovarie/eggleder med "skygge" og fri væske. Endret 9. juli 2023 av Chlypa
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 Er det svangerskap utenfor livmor så er det null håp Anonymkode: 654fd...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 Bare lurte på om hun spesifikt sa det er svangerskap utenfor livmoren. Når hun undersøkte deg. Det er nok dessverre ikke noe håp her. Anonymkode: 1ea6e...50f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #8 Skrevet 11. juli 2023 Chlypa skrev (På 9.7.2023 den 19.18): Hun regnet etter siste mens, som plasserte meg i uke 6. Jeg tror ikke det er rett. Jeg tror unnfangelsen fant sted 12.juni. Hun fant ikke fostersekk i livmoren, men fortykket slimhinne. Høyre ovarie uten anmerkninger, venstre ovarie/eggleder med "skygge" og fri væske. Men dette tilsvarer jo likevel at du skulle vært i (omtrent) uke 6, for unnfangelsen skjer etter 2 uker (siden svangerskap alltid renbes fra 1. Dag i syklusen). Du bør altså ha vært 5 uker og 4 dager på vei dersom unnfangelsen fant sted 12. Juni, altså i 6. Uka. Dette er ofte for tidlig til å se mye, men fostersekk skal man dessverre se. Så svangerskap utenfor livmor høres desverre mest sannsynlig ut, med mindre du er mye kortere pp vei enn du tror. Samtidig skriver du at HCG synker, så høres kanskje ut som kroppen ordner opp selv? Så jeg ville pushet på oppfølging, mtp "tingen" de så på eggstokken, for det er veldig unødvendig om det skal gå så langt at du får varige skader, når det allerede er oppdaget. Såklart trist at det virker som det ikke går veien, men det viktigste nå må være å passe på at du ikke får problemer fremover! Anonymkode: caaef...52c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå