AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #21 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 19.12): Ærlig talt altså 😳 Anonymkode: 29c11...dca Hjelpe meg så frekt sakt! 😡 Folk er så slemme her inne!! Anonymkode: a87e7...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #22 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Akkurat. Da jeg var 50 kg, hadde jeg fortsatt dobbelthake. Anonymkode: 22245...d17 Somsagt ingen i familien har det Anonymkode: 6c63a...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #23 Del Skrevet 10. juli 2023 Behøver ikke å være vekt som kan for dobbelhaken, men positur. Nesren 80 kg med din høyde tilsvarer overvekt, så da er det ikke noe rart at du kan ha dobbelhake heller. Anonymkode: 53553...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #24 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Behøver ikke å være vekt som kan for dobbelhaken, men positur. Nesren 80 kg med din høyde tilsvarer overvekt, så da er det ikke noe rart at du kan ha dobbelhake heller. Anonymkode: 53553...11a Ok Anonymkode: 6c63a...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #25 Del Skrevet 15. juli 2023 Jeg har samme problem som deg. For meg så synes det ekstremt godt i ansiktet mitt når jeg går opp og ned i vekt. Jeg tror jeg aldri kan bli kvitt dobbelthaken helt, som mange skriver er det genetikk. Men samtidig vil vektnedgang redusere noe. Gå først ned dit du tenker å være, også er du der en liten stund. Jeg er sikker på at det vil være en liten forskjell, men om det fortsatt plager deg så finnes det noen litt mer drastiske og dyre løsninger som kan fikse det. (Men det bør du ikke tenke på før du har klart å holde vekten du ønsker over lenger tid) Anonymkode: 5c500...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #26 Del Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har samme problem som deg. For meg så synes det ekstremt godt i ansiktet mitt når jeg går opp og ned i vekt. Jeg tror jeg aldri kan bli kvitt dobbelthaken helt, som mange skriver er det genetikk. Men samtidig vil vektnedgang redusere noe. Gå først ned dit du tenker å være, også er du der en liten stund. Jeg er sikker på at det vil være en liten forskjell, men om det fortsatt plager deg så finnes det noen litt mer drastiske og dyre løsninger som kan fikse det. (Men det bør du ikke tenke på før du har klart å holde vekten du ønsker over lenger tid) Anonymkode: 5c500...c67 Ingen i familien min har dobbelthake, da jeg var 10 kg tynnere hadde jeg det ikke. Får bare gå ned 10 kg og se da ❤️ Anonymkode: 6c63a...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #27 Del Skrevet 18. juli 2023 Jeg er 166 kg og holder på å gå ned i vekt nå. Dobbelthaka forsvant rundt 75 kg på meg. Anonymkode: b3256...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 18. juli 2023 #28 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er 166 kg og holder på å gå ned i vekt nå. Dobbelthaka forsvant rundt 75 kg på meg. Anonymkode: b3256...aac Altså du måtte ned 90 kg for å miste dobbelthaka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå