AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Del Skrevet 9. juli 2023 Akkurat vært på sommarland og vi har kost oss selv om det var lang kø. Det jeg la merke til er barn (for det var kun barn som jeg så) hadde sånne armbånd på seg med blomster på og de "snek" seg forbi i køen pga båndene. Jeg var ikke overrasket da (jeg tror) tusenfryd har/hadde dem og det er vanlig på fornøyelsespark i andre land. Men det jeg lurer på er hvor kan man kjøpe dem? Det ser jeg ikke på nettsiden deres? Anonymkode: 6284b...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 9. juli 2023 #2 Del Skrevet 9. juli 2023 Sikker på at det ikke var "Vis hensyn" bånd du såg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SitronTre Skrevet 9. juli 2023 #3 Del Skrevet 9. juli 2023 Det lurte jeg også på siden en av dem som gikk foran var utviklingshemmet men jeg også noen barn som bare stakk ut armen til vakta og sa de kunne gå forbi og de fikk lov 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå