AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Jeg kan ikke forklare hvorfor, fra jeg ble seksuelt aktiv ble jeg tent når jeg så noen jeg likte eller syntes var attraktiv grått. Jeg er altså ikke en psykopat, jeg tenner ikke på å se menn i lidelse eller i smerter. Men jeg oppdaget første gang at jeg tenner på det etter min beste manlige venn åpnet seg opp til meg, han gråt mens han gjorde det, og jeg gikk fra å se vennen min til å ikke ville gjøre noe som helst annet enn å kysse han. Som jeg så gjorde. Jeg har hatt to kjærester som trodde de aldri kunne gråte foran meg fordi de trodde jeg ikke kom til å kunne se på dem må samme måte. Når de endelig våget å gjøre det mens vi satt å så film, begynte jeg å suge dem mens en tåre sikkert falt på hodet mitt eller høre at de var begynt å slutte men fortsatt snufset. Jeg har gitt tre stykker, de mest intense orgasmene de noen gang har opplevd via å stimulere prostataen deres hvor de startet å gråte etter orgasmen. Kjæresten jeg er med nå, behøvde jeg ikke å gi noe prostata stimulasjon, vi hadde bare helt fantastisk sex, vi hadde innrømt for første gang at vi elsket hverandre før vi startet, og jeg tror jeg bygget opp orgasmen hans litt for lenge, for han hadde den lengste orgasmen jeg noen gang har opplevd, spasmene hans tok evigheter før de sluttet. Kort tid etter de var ferdig begynte han å gråte. Jeg har vært forelsket før, men jeg tror han er første mannen jeg noen gang virkelig har elsket på et så dypt nivå som han, og det var helt ubeskrivelig hvor nær jeg følte meg til han når han startet å gråte. Tok han til meg og takket han flere ganger fordi at han var i livet mitt, avbrøtt han med en gang når han prøvde å beklage etter han først sa han ikke viste hva som kom over han. Jeg var så tent at jeg hadde kunnet komme en tredje gang hvis det hadde vært mulig for han å få den opp, men jeg ville ikke ødelegge øyeblikket for han eller at han skulle føle seg utilstrekkelig. Samtidig begynte jeg for første gang å tenkte "hva er det som er feil med meg?" dette kan umulig være normalt, hvorfor blir jeg tent av at han gråter? Er dette faktisk en legitim kink eller legning av noe slag? Trenger jeg professjonell hjelp, og burde jeg innrømme det til kjæresten min? Anonymkode: cbe4d...5e9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Jaaa, der var du. Digger når du skriver om gråt. Jeg legger den i novellesamlingen jeg snart skal gi ut under eget navn. See ya next time! Anonymkode: 60980...0a5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Det er turn off for meg og jeg mister følelser og har gjort det når menn gråter foran meg, det er lite maskulint.men u do u Anonymkode: 7686c...d37
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jaaa, der var du. Digger når du skriver om gråt. Jeg legger den i novellesamlingen jeg snart skal gi ut under eget navn. See ya next time! Anonymkode: 60980...0a5 Du gir ut sammlende verker om folk som gråter? Anonymkode: cbe4d...5e9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er turn off for meg og jeg mister følelser og har gjort det når menn gråter foran meg, det er lite maskulint.men u do u Anonymkode: 7686c...d37 Jeg vet at jeg er spesiell, men what? Du mister følelser fordi en mann har vist følelsene sine til deg? Ikke rart at jeg hadde to kjærester som ikke ville gråte, de vet jo ikke om de mister manndomskortet sitt fordi når folk fra Manosphere, incel, kvinnehaterne kommer med nøyaktig det argumentet. Anonymkode: cbe4d...5e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå