Gå til innhold

Når man kjenner sterk «energi» men noen, kjenner den andre det samme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man kjenner en sterk energi i rommet eller mellom seg selv og en spesifikk person, hva er dette? Tror ikke jeg er forelsket i ham, og samtalen våre kan bli nesten vanskelige fordi det er en eller annen kraft mellom oss som gjør relasjonen litt rar. Har vært sånn over et halvt år. Vi har ikke så mye mer hverandre å gjøre men når vi sees er «det» der. Lurer på om det bare er meg som registrerer det eller om han også merker at det er noen rare spenninger mellom oss som ikke er så lett å sette ord på. Jeg liker han som person. 

Anonymkode: d9554...6d3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis man kjenner en sterk energi i rommet eller mellom seg selv og en spesifikk person, hva er dette? Tror ikke jeg er forelsket i ham, og samtalen våre kan bli nesten vanskelige fordi det er en eller annen kraft mellom oss som gjør relasjonen litt rar. Har vært sånn over et halvt år. Vi har ikke så mye mer hverandre å gjøre men når vi sees er «det» der. Lurer på om det bare er meg som registrerer det eller om han også merker at det er noen rare spenninger mellom oss som ikke er så lett å sette ord på. Jeg liker han som person. 

Anonymkode: d9554...6d3

Noen ganger ensidig, andre ganger gjensidig.

Anonymkode: f1d68...da3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det KAN være enveis også.. har opplevd det begge veier :(

Anonymkode: ff2cd...2a8

AnonymBruker
Skrevet

Tolkes som seksuell spenning av menn, mens kvinner tolker det som at de har funnet sin sjelevenn, der uenigheten i betydning gjør det til ett helvete på jord for begge parter 

Anonymkode: 59151...130

AnonymBruker
Skrevet

Ofte er det ønsketenkning.

Anonymkode: 30eb8...8c0

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg også lurt på.

Jeg har merket at den andre også kjente det en gang, andre ganger har jeg stått og lurt på om den andre personen virkelig ikke kjente det samme som jeg.

Anonymkode: 30a7b...074

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det helt ekstremt for en liten stund tilbake. Det var så intenst som jeg aldri har følt det før. Han andre, vel, han kjente kun på vennskapsfølelser overfor meg. Tidenes skuffelse.

Anonymkode: 2cb5c...20b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...