AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Kvinne i 30 årene. Gleder meg, og gruer meg. Har etter måneder med ventetid fått time. (Etter å tatt det opp med fastlegen over ett år.) Gleder meg for å endelig komme i gang, men gruer meg da jeg overanalyserer og tenker på alt, spesielt det ukjente. Regner med det er over en del tid? Har fått beskjed at det kommer til å bli skjemaer som jeg må fylle ut på nett, men, ikke fått tilgang på disse enda. Erfaringer fra utredning taes i mot med takk. Hvor lang tid tok det f.eks? Må foreldre/søsken involveres? De er klar over min situasjon, jeg ønsker bare å være forberedt. Jeg har en merkelig trang til å svare "rett" det har jeg alltid hatt. Slik at jeg svarer det andre vil høre, og ikke ut i fra meg selv. Det er vel sånn jeg har "overlevd" til nå. Men har etter sykemelding og aap, måtte ha noe selvgransking. Nå skal plutselig jeg være i fokus og det skremmer meg, da jeg hele mitt liv har jobbet for å skjule meg, om dere forstår? Tips mottas med takk. For å ha det på det rene, så ønsker jeg å få diagnosen. (på rett grunnlag selvfølgelig) Det vil gi meg så mye svar, og knagger og henge alt på. Da jeg leste om voksne damer med ADHD, slo det meg i brystet , for jeg kjente meg så igjen. Har barn med ADHD, men klarte ikke se koblingen før jeg møtte veggen for "ørtende" gang. Anonymkode: c98c4...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå