Gå til innhold

Kan jeg ta første steget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på flere dates der kontakten bare "forsvinner" etter første date. Etter å ha møtt en fyr (x), følte jeg at vi ikke hadde noe kjemi så vi tekster ikke etter daten. Ut av ren nysgjerrighet, sendte jeg han melding og lurte på om han ikke var interessert i å treffes igjen siden vi ikke har snakket på flere dager etter daten. Han mente at han vil veldig gjerne se meg igjen, men pleier ikke å være flink til å chatte på mobil eller ta initiativ. Greit.

Nå møtte jeg en annen fyr (y) som jeg synes var utrolig søt og morsom. Jeg prøvde å ta initiativ og sendte første melding med "small chat" etter daten, men han virket ikke veldig interessert i å chatte mye heller. Jeg vil så gjerne møte han igjen, og lurer på om det er tydelig at han vil ikke ha noe mer kontakt med meg siden han ikke sender meldinger, eller om noen menn bare er helt forferdelige til å tekste? Jeg forventer ikke at han er interessert i meg etter å bare ha møtt meg en gang, men vil ikke be han ut igjen dersom det er åpenbart at han ikke er gira på det. Hva 

Det har gått 5 dager etter første daten, daten jeg synes var utrolig bra og han sa også at han storkoste seg. 

Anonymkode: 3a5ee...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...