vilde Skrevet 13. januar 2006 #1 Del Skrevet 13. januar 2006 Bare lurer på om noen allerede har tatt turen til Lillestrøm og har lyst å fortelle om hvordan det var? Tenkte oss en tur dit i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 13. januar 2006 #2 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Skal dit imorgen jeg også! Alltid spennende Endret 13. januar 2006 av Latee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. januar 2006 #3 Del Skrevet 13. januar 2006 ÅÅååååhhhh.. Skulle jo i morgen men så er jeg i så dårlig form at jeg ikke orker... Usj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. januar 2006 #4 Del Skrevet 13. januar 2006 Å jeg har og kjempe lyst men må på kurs i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 14. januar 2006 #5 Del Skrevet 14. januar 2006 skulle dra men nå har jeg allerede berstilt meg tur til Egypt og syns derfor det bare r kjipt hvis jeg finner noe mye billigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #6 Del Skrevet 14. januar 2006 jeg skal dit i morgen (søndag) sjekke litt rundt usa og betale noen flybiletter der. Kanskje også ta meg en prat med sjømannskirka, siden vi skal gifte oss der i år. Ellers bare sjekke litt rundt og gå å drømme litt hvor jeg hadde reist hadde jeg vært millionær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 14. januar 2006 #7 Del Skrevet 14. januar 2006 Har vært der ja, det var bra som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 15. januar 2006 #8 Del Skrevet 15. januar 2006 Var der i går! Mye spennende, men mitt reisemål var desverre ikke representert i år... Men mye annet rart, ble nesten litt småsyk av å gå der hehe.... Lengter etter sol...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 15. januar 2006 #9 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg var der i dag og jeg synes ikke det var like bra som de forrige årene. Det var altfor masse mennesker og lite oversiktlig. Mine reisemål synes jeg var dårlig representert, og det var rotete. For eksempel var samme reisemål presentert flere steder i hallen, og ikke samlet. Det synes jeg var litt dumt. Det var vanskelig å finne god informasjon om de ulike reisemålene da hovedfokuset til mange stands var å selge reiser der og da. En auksjon skapte fullstendig kaos i ene enden av hallen, og bråkte så fælt at vi ikke orket å oppholde oss i området rundt. Det var altfor mange barnefamilier med barnevogner som bare kjørte ned folk. Jeg skjønner ikke hvem som orker å trille rundt på barnevogn slike steder? Litt synd for jeg har alltid likt å være på reiselivsmessa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 16. januar 2006 #10 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg var der på lørdag. Det var helt vanvittig mye folk, noe som gjorde at vi ikke kom frem til noen av standsene vi var interesserte i. Var mest å strekke ut en hånd og håpe at vi fikk med oss noe interessant.. Jeg likte meg ikke der i år, mest fordi det var så ekstremt mye folk, noe som gjorde det hele enda mer uoversiktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #11 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg var der for første gang i år. Jeg skal på laaang backpackingtur i Asia nå, og har fortsatt masse igjen å planlegge. Blant annet vil jeg være med på en sånn gruppereise, og bestille noen flyturer for å spare litt tid (har spart lenge, så penger er ikke noe problem.) Jeg hadde mange spørsmål klare, og gledet meg til å snakke med folk. Men, tydeligvis var det bare salg,salg,salg som var målet. Ikke noe vennlighet eller service. Og jeg hadde pengene klare. Tror det er fordi jeg er så ung og var alene (er 19 år) Synd at vi unge og reiselystne ikke blir tatt mer seriøst... Jeg ble oversett av mange stands, bortsett fra en som selger enukers partyturer til greske øyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 16. januar 2006 #12 Del Skrevet 16. januar 2006 Men, tydeligvis var det bare salg,salg,salg som var målet. Ikke noe vennlighet eller service. Og jeg hadde pengene klare. Tror det er fordi jeg er så ung og var alene (er 19 år) Synd at vi unge og reiselystne ikke blir tatt mer seriøst... Jeg ble oversett av mange stands, bortsett fra en som selger enukers partyturer til greske øyer. ← helt enig.. vi er 20 og 23, og så og si alle selgerne ignorerte oss. det oppmuntrer ikke til et stopp på standen deres når det er umulig å få kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #13 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg jobbet på reiselivsmessen. Til forsvar må jeg si at jeg iallfall (følte jeg selv) var hyggelig, ga god service og oppmerksomhet til alle. Uansett alder! Men jeg har ikke turer til Asia da.. Helt enig at det var sykt mye mennesker på lørdag, men det er alltid den travleste dagen. Jeg har iallfall ikke mye stemme igjen! Også det Harley showet da... Er det mulig.. Bråkte fælt, var ikke noe vits i å prøve og si noe da.. Håper uansett noen av dere fikk noe ut av messa! Var 38.000 besøkende i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. januar 2006 #14 Del Skrevet 16. januar 2006 Så klart det er mye mennesker der. Reiselivsmessa er jo en av de mest populære messene som blir arrangert der. Jeg synes da jeg og sambo fikk god hjelp. Med dersom vi lurte på noe henvende vi oss direkte til de vi ville prate med. Ikke ser vi så gamle ut heller trur jeg (er 22 og 23 år). Var hovedsaklig amerika vi så på. samt at vi tok en liten prat med sjømannskjerka,, siden det er der vi gifter oss til høsten. men det var mange som ikke brydde seg om oss... som bare stakk en brosjyre opp i hånda vår... men de vi hendenvde oss direkte til selv.. de hjalp oss godt.. og prøvde ikke å selge oss noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå