Gå til innhold

Konstante seksuelle tanker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et problem det siste året. Tenker på sex hele tiden og får ikke konsentrert meg om andre viktige ting. Tror jeg har blitt avhengig. Hormonell problem? 

Hva er løsningen? 

K45

Anonymkode: 38083...6fd

• Liker 2
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har hatt et problem det siste året. Tenker på sex hele tiden og får ikke konsentrert meg om andre viktige ting. Tror jeg har blitt avhengig. Hormonell problem? 

Hva er løsningen? 

K45

K46 her, jeg har hatt det slik i ca to år. Vanskelig å konsentrere seg på jobb og ellers. Er desperat etter sex, men har ingen å ha sex med etter skilsmisse for noen år siden.

Anonymkode: 586ad...099

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

K46 her, jeg har hatt det slik i ca to år. Vanskelig å konsentrere seg på jobb og ellers. Er desperat etter sex, men har ingen å ha sex med etter skilsmisse for noen år siden.

Det er slitsomt ja, bivirkning av korona vaksine? Eller? Jeg føler meg forandret til det ekstreme. 

Har også hatt skilsmisse, men en av hovedgrunnene var nok for lite sex. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sanme, k29. Får ikke utløp fot min seksuelle lyst.. går tilogmed på ppiller, men har en sinnsyk lyst... MEN ingen partner

Anonymkode: 7b0c3...295

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er slitsomt ja, bivirkning av korona vaksine? Eller? Jeg føler meg forandret til det ekstreme. 

Vaksine har INGENTING med saken å gjøre. 
Det er helt vanlig for alderen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor said:

Vaksine har INGENTING med saken å gjøre. 
Det er helt vanlig for alderen.

🤭

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å ta nærmeste nabo/kollega/bekjent som er singel?  Menn nekter ikke om det ikke tremgs følelser.

Anonymkode: 09fad...328

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke tenkt på vaksinen, men det kan kanskje være en forklaring. Årsaken til skilsmissen min var også manglende sex over mange år.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har 4 vaksiner, overhodet ikke sexlyst her

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta kontroll på tankene, les litt om kognitiv terapi.

Anonymkode: 9588e...434

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er hyperseksuell? Det er en sjelden diagnose alene. Men det kan være et symptom på bipolar, adhd, alzheimer, diverse personlighetsforstyrrelser og medisiner. Noe av dette du kjenner deg igjen i?

Anonymkode: 4a650...a80

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har ikke tenkt på vaksinen, men det kan kanskje være en forklaring. Årsaken til skilsmissen min var også manglende sex over mange år.

Nei, vaksinen er ikke en forklaring. Alderen er.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt mulig å få et oppheng i det uten å være hyperseksuell. Det at man ikke har hatt sex på lenge, blir en altoppslukende tanke, og å prøve å ikke tenke på det, gjør det verre. Et normalt sexliv, med et par samleier i uka, og litt nærhet i hverdagen, kan være alt som skal til.

Anonymkode: 7b357...700

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror det der henger mye sammen med der som har vært myyye diskutert her i det siste - litt alder, men ikke minst udekket utløp for lyst. Der er vi mange som kjenner oss igjen, både kvinner og menn.. Tankene går i ett 😅😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann og har også sex i tankene mye av dagen. Det selv om jeg er 57, så det er ikke bare kvinner som sliter på det punktet. Og mange yngre menn har det trolig enda verre. 

Det positive er vel i det minste at da burde det være mulig å finne seg en partner for gjensidig nytelse. Utfordringen er jo å treffe på en av disse kvinnene... 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er godt mulig å få et oppheng i det uten å være hyperseksuell. Det at man ikke har hatt sex på lenge, blir en altoppslukende tanke, og å prøve å ikke tenke på det, gjør det verre. Et normalt sexliv, med et par samleier i uka, og litt nærhet i hverdagen, kan være alt som skal til.

Ja jeg tror du har rett, det blir nesten som en besettelse.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Navnet Mitt said:

Jeg er mann og har også sex i tankene mye av dagen. Det selv om jeg er 57, så det er ikke bare kvinner som sliter på det punktet. Og mange yngre menn har det trolig enda verre. 

Det positive er vel i det minste at da burde det være mulig å finne seg en partner for gjensidig nytelse. Utfordringen er jo å treffe på en av disse kvinnene... 

Her er jeg 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Navnet Mitt skrev (1 minutt siden):

Utfordringen er jo å treffe på en av disse kvinnene... 

Jeg har møtt henne nå. 54, og kåt 24/7. Utfordringen er heller at vi menn egentlig ikke evner så mye som vi tror, når det plutselig er den andre som tar initiativ mesteparten av tiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kjekkfyr skrev (6 minutter siden):

Tror det der henger mye sammen med der som har vært myyye diskutert her i det siste - litt alder, men ikke minst udekket utløp for lyst. Der er vi mange som kjenner oss igjen, både kvinner og menn.. Tankene går i ett 😅😅

Ja jeg har bidratt i mange av diskusjonene og det er litt trøst å vite at vi er flere😊

• Hjerte 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja jeg har bidratt i mange av diskusjonene og det er litt trøst å vite at vi er flere😊

Så absolutt ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...