AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Jeg har hatt et problem det siste året. Tenker på sex hele tiden og får ikke konsentrert meg om andre viktige ting. Tror jeg har blitt avhengig. Hormonell problem? Hva er løsningen? K45 Anonymkode: 38083...6fd 2 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt et problem det siste året. Tenker på sex hele tiden og får ikke konsentrert meg om andre viktige ting. Tror jeg har blitt avhengig. Hormonell problem? Hva er løsningen? K45 Anonymkode: 38083...6fd K46 her, jeg har hatt det slik i ca to år. Vanskelig å konsentrere seg på jobb og ellers. Er desperat etter sex, men har ingen å ha sex med etter skilsmisse for noen år siden. Anonymkode: 586ad...099 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: K46 her, jeg har hatt det slik i ca to år. Vanskelig å konsentrere seg på jobb og ellers. Er desperat etter sex, men har ingen å ha sex med etter skilsmisse for noen år siden. Anonymkode: 586ad...099 Det er slitsomt ja, bivirkning av korona vaksine? Eller? Jeg føler meg forandret til det ekstreme. Har også hatt skilsmisse, men en av hovedgrunnene var nok for lite sex. Anonymkode: 38083...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Sanme, k29. Får ikke utløp fot min seksuelle lyst.. går tilogmed på ppiller, men har en sinnsyk lyst... MEN ingen partner Anonymkode: 7b0c3...295 3
Rotemor Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er slitsomt ja, bivirkning av korona vaksine? Eller? Jeg føler meg forandret til det ekstreme. Har også hatt skilsmisse, men en av hovedgrunnene var nok for lite sex. Anonymkode: 38083...6fd Vaksine har INGENTING med saken å gjøre. Det er helt vanlig for alderen. 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 1 minutt siden, Rotemor said: Vaksine har INGENTING med saken å gjøre. Det er helt vanlig for alderen. 🤭 Anonymkode: 38083...6fd
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 Er det ikke bare å ta nærmeste nabo/kollega/bekjent som er singel? Menn nekter ikke om det ikke tremgs følelser. Anonymkode: 09fad...328 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er slitsomt ja, bivirkning av korona vaksine? Eller? Jeg føler meg forandret til det ekstreme. Har også hatt skilsmisse, men en av hovedgrunnene var nok for lite sex. Anonymkode: 38083...6fd Har ikke tenkt på vaksinen, men det kan kanskje være en forklaring. Årsaken til skilsmissen min var også manglende sex over mange år. Anonymkode: 586ad...099
Topsi Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er slitsomt ja, bivirkning av korona vaksine? Eller? Jeg føler meg forandret til det ekstreme. Har også hatt skilsmisse, men en av hovedgrunnene var nok for lite sex. Anonymkode: 38083...6fd Har 4 vaksiner, overhodet ikke sexlyst her
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 Du kan ta kontroll på tankene, les litt om kognitiv terapi. Anonymkode: 9588e...434 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #11 Skrevet 9. juli 2023 Kanskje du er hyperseksuell? Det er en sjelden diagnose alene. Men det kan være et symptom på bipolar, adhd, alzheimer, diverse personlighetsforstyrrelser og medisiner. Noe av dette du kjenner deg igjen i? Anonymkode: 4a650...a80 3
Rotemor Skrevet 9. juli 2023 #12 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har ikke tenkt på vaksinen, men det kan kanskje være en forklaring. Årsaken til skilsmissen min var også manglende sex over mange år. Anonymkode: 586ad...099 Nei, vaksinen er ikke en forklaring. Alderen er. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #13 Skrevet 9. juli 2023 Det er godt mulig å få et oppheng i det uten å være hyperseksuell. Det at man ikke har hatt sex på lenge, blir en altoppslukende tanke, og å prøve å ikke tenke på det, gjør det verre. Et normalt sexliv, med et par samleier i uka, og litt nærhet i hverdagen, kan være alt som skal til. Anonymkode: 7b357...700 1 1
kjekkfyr Skrevet 9. juli 2023 #14 Skrevet 9. juli 2023 Tror det der henger mye sammen med der som har vært myyye diskutert her i det siste - litt alder, men ikke minst udekket utløp for lyst. Der er vi mange som kjenner oss igjen, både kvinner og menn.. Tankene går i ett 😅😅 1
Navnet Mitt Skrevet 9. juli 2023 #15 Skrevet 9. juli 2023 Jeg er mann og har også sex i tankene mye av dagen. Det selv om jeg er 57, så det er ikke bare kvinner som sliter på det punktet. Og mange yngre menn har det trolig enda verre. Det positive er vel i det minste at da burde det være mulig å finne seg en partner for gjensidig nytelse. Utfordringen er jo å treffe på en av disse kvinnene... 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #16 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er godt mulig å få et oppheng i det uten å være hyperseksuell. Det at man ikke har hatt sex på lenge, blir en altoppslukende tanke, og å prøve å ikke tenke på det, gjør det verre. Et normalt sexliv, med et par samleier i uka, og litt nærhet i hverdagen, kan være alt som skal til. Anonymkode: 7b357...700 Ja jeg tror du har rett, det blir nesten som en besettelse. Anonymkode: 586ad...099 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #17 Skrevet 9. juli 2023 3 minutter siden, Navnet Mitt said: Jeg er mann og har også sex i tankene mye av dagen. Det selv om jeg er 57, så det er ikke bare kvinner som sliter på det punktet. Og mange yngre menn har det trolig enda verre. Det positive er vel i det minste at da burde det være mulig å finne seg en partner for gjensidig nytelse. Utfordringen er jo å treffe på en av disse kvinnene... Her er jeg 🤣 Anonymkode: 38083...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #18 Skrevet 9. juli 2023 Navnet Mitt skrev (1 minutt siden): Utfordringen er jo å treffe på en av disse kvinnene... Jeg har møtt henne nå. 54, og kåt 24/7. Utfordringen er heller at vi menn egentlig ikke evner så mye som vi tror, når det plutselig er den andre som tar initiativ mesteparten av tiden. Anonymkode: 7b357...700 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #19 Skrevet 9. juli 2023 kjekkfyr skrev (6 minutter siden): Tror det der henger mye sammen med der som har vært myyye diskutert her i det siste - litt alder, men ikke minst udekket utløp for lyst. Der er vi mange som kjenner oss igjen, både kvinner og menn.. Tankene går i ett 😅😅 Ja jeg har bidratt i mange av diskusjonene og det er litt trøst å vite at vi er flere😊 Anonymkode: 586ad...099 1
kjekkfyr Skrevet 9. juli 2023 #20 Skrevet 9. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja jeg har bidratt i mange av diskusjonene og det er litt trøst å vite at vi er flere😊 Anonymkode: 586ad...099 Så absolutt ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå