AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Testet positivt og dagen etter begynte jeg å blø, men en blødning jeg aldri har hatt før. Brunt i 3 døgn før det har stoppet opp. Noe mørkt blod, men ikke lyst blod. Har hatt rare smerter i korsryggen og magen, er veldig oppblåst. Er usikker på om det faktisk er en SA eller om jeg fremdeles kan være gravid. Jeg har vært tvilling gravid før, kan det være at jeg mister en og beholder en? Noen som vet hvordan jeg kan finne ut slikt så tidlig? Anonymkode: 8ceba...553 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Mål hcg med to dager mellom. Anonymkode: 60a1e...022 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Testet positivt og dagen etter begynte jeg å blø, men en blødning jeg aldri har hatt før. Brunt i 3 døgn før det har stoppet opp. Noe mørkt blod, men ikke lyst blod. Har hatt rare smerter i korsryggen og magen, er veldig oppblåst. Er usikker på om det faktisk er en SA eller om jeg fremdeles kan være gravid. Jeg har vært tvilling gravid før, kan det være at jeg mister en og beholder en? Noen som vet hvordan jeg kan finne ut slikt så tidlig? Anonymkode: 8ceba...553 Jeg har også blødd fra jeg fikk positiv test. Har målt HCG, og inntil videre stiger den. Men får ikke vite om graviditeten fremdeles er i utvikling før i uke 6-7 ved å ta en ultralyd… Anonymkode: 61c4f...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Begynte å blø tynt brunt blod et par dager etter positiv test. Var helt sikker på at alt håp var ute. Blødde bare en dag da, men blør generelt lite under mens. Blødde ingenting i mitt første svangerskap, så derfor var jeg sikker på at det var gått galt. Men ligger nå her på sofaen og drar meg som en hvalross i uke 34, så det gikk helt fint heldigvis. Mange på min termingruppe har blødd ganske hyppig uten at det har vert noe galt. Lykke til til deg ♥️ Anonymkode: d2dee...c9b 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 Jeg opplevde det likt som deg, og på ul i uke 7 var det såvidt noe å se. Anonymkode: 8b604...b2e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg opplevde det likt som deg, og på ul i uke 7 var det såvidt noe å se. Anonymkode: 8b604...b2e Hva vil det si? At det ikke var liv? Anonymkode: 61c4f...c8c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 Jeg opplevde dette i to svangerskap. Ene gangen gikk det bra og ene gangen var det missed abortion😅 Anonymkode: 8364c...12c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Begynte å blø tynt brunt blod et par dager etter positiv test. Var helt sikker på at alt håp var ute. Blødde bare en dag da, men blør generelt lite under mens. Blødde ingenting i mitt første svangerskap, så derfor var jeg sikker på at det var gått galt. Men ligger nå her på sofaen og drar meg som en hvalross i uke 34, så det gikk helt fint heldigvis. Mange på min termingruppe har blødd ganske hyppig uten at det har vert noe galt. Lykke til til deg ♥️ Anonymkode: d2dee...c9b Jeg har vanligvis mensen i 7-8 dager og mengde, så dette er ulikt meg. Anonymkode: 8ceba...553
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 Jeg blødde nesten som vanlig mensen fra et par dager etter positiv test. Målte hcg og den var stigende. Nå har jeg en baby på 8 uker, så det gikk fint!:) Anonymkode: c8440...9f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå