Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk besøk fra Sverige nå, mine barns onkel kom på besøk. Splitter ny Volvo V90. Så kom han med gave til barna. 
To tomme brukte drikkeflasker fra klubben han er trener for i Sverige. Syntes det var en veldig stusselig gave mtp hans bil. Ble veldig sint , har jeg grunn til det? Er det en stusselig gave til barn ?

Anonymkode: 3ba6f...955

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert moxa bilen. 

Anonymkode: 26edb...9d2

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig har du ingen grunn til å bli sint. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En gave er en gave. Hva slags bil han velger gir ingen forpliktelser til å kjøpe gaver til dine barn. Mine barn bruker mye drikkeflasker så hadde nok likt gaven. 

Blir du sint for en gave må du jobbe en del med deg selv.

Anonymkode: 17e2b...c87

• Liker 4
Skrevet

Kanskje det er derfor han ikke har råd til ordentlige gaver? At han har brukt alt han har på bilkjøp?😉

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 858e3...2b0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er da ikke forpliktet til å ha med seg noe som helst til barna. Hvilken bil han kjører er totalt irrelevant.

Anonymkode: eeccd...b85

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde de bursdag? Eller hvorfor hadde han med gave?

Anonymkode: 28952...660

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Barna hadde ikke bursdag, men drikkeflasker fra den lokale klubben? Da er det bedre å ikke ta med noe

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Barna hadde ikke bursdag, men drikkeflasker fra den lokale klubben? Da er det bedre å ikke ta med noe

Han tenkte sikkert ikke over at barna var kravstore. Få gaver man ikke setter pris på er jo tidenes luksusproblem. 

Anonymkode: 28952...660

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ungene mine hadde elsket dem! Drikkeflasker er ekstrem forbruksvare her i huset, og de hadde digga å gå på trening med flaske fra «eksotisk klubb i utlandet»

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

For en spesiell tankegang😳

En gave er en gave, drikkeflasker er praktisk og settes stor pris på her hjemme hvertfall! Og så har jeg og mannen oppdratt ungene til å være takknemelig for alle gavene de får. For det å få gave er ingen selvfølge! 

AnonymBruker
Skrevet

Vær glad noen gidder å gi noe som helst til ungene dine, eller ofrer dem en tanke. De må jo bli veldig bortskjemte og kravstore når mor selv har slike holdninger. Det eneste problemet i denne saken er deg. 

Anonymkode: 90eed...835

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...