Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en gutt på 22 som aldri har vært i et forhold, er fortsatt jomfru og har såvidt klina før. Uansett hvor hvor hardt jeg prøver med å kle meg bra, lukte godt og å virke selvsikker, så blir jeg fortsatt dømt på utseendet i ansiktet. Har blitt mobba konsistent over 10 år, og nesten alle jeg blir kjent med kommenterer på hvor uattraktiv jeg er. Alt jeg vil er å finne noen som bryr seg lite eller ikke bryr seg om hvordan jeg ser ut, men det virker jo som det er helt umulig, spesielt blandt folk i tidlig 20-åra. Jeg begynner å bli ekstremt flau over å være den eneste jeg vet om som er i 20 åra og fortsatt jomfru, og enda verre at jeg aldri har hatt noe form for draget på det motsatte kjønn i det hele tatt. Har blitt rejecta av alle heg har prøvd meg på, og ja jeg har senka standardene mine noe inni helvette, og det hjelper fortsatt ingenting. Alle jeg vet om sier jeg er morsom og selvsikker, og at jeg har en bra personlighet, men det hjelper jo ikke i det hele tatt på damefronten. Begynner å føle meg så sykt ensom, noe tips?

Anonymkode: b5baf...dad

• Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst burde du begynne hos psykolog for å bearbeide mobbingen du har vært gjennom og kvitte deg med mønstre som dette har satt som preger adferden og selvbildet ditt på ubevisste måter. 

Second, 22 år er virkelig ikke mye. Når jeg var 22 år var de aller fleste fortsatt jomfru og ikke hadde hatt kjæreste. Slapp av, din tur kommer. 

Knytt meningsfulle bånd med kamerater og venninner og familien din for å være mindre ensom. Sign opp som frivillig besøksvenn hos Røde Kors for å gjøre noe givende for 85 åringer uten familie og aldri kommer seg ut av leiligheten sin eller har helse til å gjøre noe,  de som virkelig er ensomme her i samfunnet. 

Anonymkode: 9c529...f2c

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Først og fremst burde du begynne hos psykolog for å bearbeide mobbingen du har vært gjennom og kvitte deg med mønstre som dette har satt som preger adferden og selvbildet ditt på ubevisste måter. 

Second, 22 år er virkelig ikke mye. Når jeg var 22 år var de aller fleste fortsatt jomfru og ikke hadde hatt kjæreste. Slapp av, din tur kommer. 

Knytt meningsfulle bånd med kamerater og venninner og familien din for å være mindre ensom. Sign opp som frivillig besøksvenn hos Røde Kors for å gjøre noe givende for 85 åringer uten familie og aldri kommer seg ut av leiligheten sin eller har helse til å gjøre noe,  de som virkelig er ensomme her i samfunnet. 

Har ikke noe familie jeg føler jeg kan prate med, og ja jeg har venner, men de heller føler jeg ikke jeg kan fortelle alt til. Føler jeg har ingen i livet jeg kan snakke fritt med uten av å dømmes. Ja har tenkt på å melde meg inn hos Røde norsk faktisk. Føler bare at folk på min alder prioriterer utseendet først og så eventuelt personlighet, noe jeg syns er jæævlig rart. Personlighet og væremåte har alltid vært mer attraktivt for min del, helt siden jeg gikk på ungdomsskolen. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg ser jeg jævlig mørkt på å være jomfru til jeg er 30+. 

Skrevet

Jeg syns du skal gjøre alvor av å melde deg inn i Røde Kors..ingenting er mer attraktivt enn mennesker som viser omsorg og evne til å hjelpe andre mennesker. 
Det er også en arena du møter mange nye mennesker. 

Ville heller ikke vært så opphengt i alder..alder har egentlig liten betydning når man finner noen man passer sammen med. Jeg er gift med en mann som er 6 år yngre..de fleste vi møter tror han er eldre enn meg 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Husk at du ikke trenger å gå rundt og proklamere at du er jomfru til alle du møter. Det er først og fremst en sperre for deg selv. Slapp av, du er ikke i den situasjonen alene. 

Det at du melder deg inn hos røde kors vitner om at du har gode verdier. Kanskje du møter bien likesinnede der. 

Du er fortsatt ung og mann. Ikke stress. 

Anonymkode: 79251...b82

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er fortsatt ung. Ikke gi opp. 
Det kommer til å ordne seg for deg 💜 Det høres ut som du er en fin mann på alle måter. Men har kanskje ikke så mye tro på deg selv. Husk bare at det er først og fremst du som skal leve med deg selv, så det er viktig at du ikke dømmer deg selv for hardt. Det er mange på din alder som fortsatt ikke har hatt sex. Men de fleste snakker ikke om det. De fleste skryter og kommer med en løgn eller to. Ta noen kurs. Vær opptatt av noe sunt. 
Si til deg selv at dette kommer du til å klare. Jeg vet at du kan. Du er bra 💜

Anonymkode: 1ea0a...321

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen vet at du er jomfru, så det er ikke noe å tenke på. Men er det sex eller et seriøst forhold du har mest lyst på?

Jeg er 100% sikker på at du før eller siden treffer noen som blir interessert i deg. Tror det beste tipset fra en singel til en annen er å ikke fokusere så veldig på at vi er single og heller fokusere på å ha et meningsfylt liv. Jeg tror nemlig på at kjærligheten skjer tilfeldig og ikke gjennom klein og smådesperat sjekking via apper o l. Finner du noe meningsfylt å drive med, f eks frivillig arbeid, vil du bli gladere, noe som igjen tiltrekker andre. Som kvinne er det verste jeg vet at menn omtrent kaster seg over meg i sosiale settinger og er ekstremt på. Så ikke gjør det hvertfall.

Anonymkode: fa0db...93c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lyv til damene om manglende sex, det er jo det alle andre gjør og 😄 Til og med menn som har hatt mange legger på noen

Anonymkode: 7ed1b...7fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen grunn til å stresse med dette! Mange som har sitt første forhold sent og som er seksuelt uerfarne. En hyggelig og seriøs partner bryr seg ikke!

Jeg har faktisk nylig blitt sammen en kjempeflott fyr på 30 som aldri har vært i et forhold før. Jeg tenker overhodet ikke noe negativt om han, og synes bare det er koselig å være hans første kjæreste:)

-Kvinne 30

Anonymkode: aa633...c8b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Utseendefokuset avtar med åra, når damer blir litt voksnere, kanskje ca 30, forstår de at fuckboys er et feilsteg, mens pålitelige, trygge menn er mer å satse på.

ps. Ikke fortell du er jomfru, ingen trenger å vite og ingen skjønner det når det først blir fart i sakene. Selvmedlidenhet er usexy. Din tur kommer, ikke grav deg ned.💙

Anonymkode: 70aec...a1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har ikke noe familie jeg føler jeg kan prate med, og ja jeg har venner, men de heller føler jeg ikke jeg kan fortelle alt til. Føler jeg har ingen i livet jeg kan snakke fritt med uten av å dømmes. Ja har tenkt på å melde meg inn hos Røde norsk faktisk. Føler bare at folk på min alder prioriterer utseendet først og så eventuelt personlighet, noe jeg syns er jæævlig rart. Personlighet og væremåte har alltid vært mer attraktivt for min del, helt siden jeg gikk på ungdomsskolen. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg syns du skal melde deg inn som frivillig i Røde kors. I tillegg til å bli besøksvenn for eldre så har de også forskjellig type sosiale aktiviteter du kan være med på med de andre frivillige. Jeg kjenner mange som har gått fra ensomme og psykisk syke til å få venner for livet og bra livskvalitet via frivillig nettverk :)

Utseendet er ikke nr 1 hos alle men det kan fort virke sånn om man følger bare influencere og ser på ex on the beach og lignende. Jeg fikk det mye bedre når jeg sluttet å følge sånne folk på sosiale medier og sluttet å scrolle rundt, kun brukte sosiale medier til meldinger med venner og gamle bekjente. 

du kommer ikke til å være jomfru til du er 30, du aner ikke hvor lenge det er til og hvor mye livet endrer seg til da på alle områder! :) Når jeg var 22 tenkte jeg også "herregud faen snart 30" men når jeg ble 30 føltes det ut som 50 år siden jeg var 22 fordi så mye hadde skjedd i livet og ikke minst med personlig utvikling og hvor mye hjernen utvikler seg! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff, nå får jeg vondt i mammahjertet💔 Jeg er såpass gammel at jeg har barn på alder med deg, og jeg vil bare sende deg en STOR klem❤️ Du burde snakke med en psykolog, få opp selvbilde ditt, du finner de rette menneskene i livet ditt du også, de som kommer til å sette pris på deg og se den fine personligheten din❤️

Anonymkode: 3ac43...bc6

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du nok ikke er stygg. Veldig sjeldent et menneske er direkte stygg utseendemessig. Men om du mistrives med ansiktet hadde jeg forsøkt med helskjegg. Helt utrolig hvordan det kan forandre utseendet til menn til det bedre.

Anonymkode: a40b0...0c1

Skrevet

Nesten alle du blir kjent med kommenterer hvor uattraktiv du er? 
Jøss.. da syns jeg du skal bytte ut hele omgangskretsen. 

«oj. Du var virkelig ikke attraktiv!»

nei. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jomfru trenger ikke være et stempel i panna di. Det er de som har hatt sex med en haug med kvinner og som aldri bryr seg om å bli en likeverdig sexpartner. Også er det de med mindre erfaring som er helt fantastiske i senga. Ikke heng deg så mye opp i jomfrugreia, virkelig, det er ikke en big deal. Du er 22 år gammel og ennå så ung. Jeg ble seksuelt aktiv i en alder av 17 og trooo meg, der var det noen "playere" som ikke visste hvor klitoris befant seg. Å utforske din seksualitet med en mer velutviklet hjerne er en velsignelse, skulle ønske jeg hadde ventet lengre før jeg ble seksuelt aktiv. 

Det som virker langt mer alvorlig er hvordan du omtaler deg selv. Hvis du ikke har noen du kan betro deg til så vil jeg anbefale deg å oppsøke profesjonell hjelp. Å bygge opp deg selv er nok det smarteste du kan gjøre her. Og finne noe i hverdagen som kan knytte bånd med andre mennesker og gjøre at du opplever mestring. Har du noen hobbyer du liker, eller er det noe du kunne tenkt deg å prøve? Er det noen kompiser som kan ta deg under vingen og få deg med på treningssenteret f.eks.? Hvis du ikke driver med det fra før av. Mange unge menn finner seg selv på treningssenteret og opplever det som første arenaen hvor de opplever mestring og går utav komfortsonen. 

Er folk seriøst så slemme at de i voksen alder kaller deg stygg? Eller er dette arr som henger igjen fra da du var barn? For husk at barn kan være direkte onde, nå er du i tjueårene. Hvis kompisene dine pirker på deg så vit at de selv har noe de sliter med, det kan jeg garantere deg. 

Fortell deg selv at du er en god mann, du kommer til å få deg dame, du kommer til å ha masse rå sex i løpet av livet ditt. Løpet er ikke kjørt, men det høres ut som du må jobbe litt med deg selv her. Og da snakker jeg ikke om utseendet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Du henger med feil folk,giftige er de.Du får napp bare ikke stress med det,det skjer når det skjer.At du står imot press,mobbing etc viser at du er sterkere en de og det kan være atraktivt.

Anonymkode: fb261...3b7

Skrevet

Voksne mennesker sier vel ikke at du er uattraktiv ut av det blå? Har du prøvd deg på noen og fått det som tilbakemelding?

Gjest Refreng
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Er en gutt på 22 som aldri har vært i et forhold, er fortsatt jomfru og har såvidt klina før. Uansett hvor hvor hardt jeg prøver med å kle meg bra, lukte godt og å virke selvsikker, så blir jeg fortsatt dømt på utseendet i ansiktet. Har blitt mobba konsistent over 10 år, og nesten alle jeg blir kjent med kommenterer på hvor uattraktiv jeg er.

Jobber du? Høyere utdanning? Hvem er det du møter og hva sier de om utseende ditt?

Har blitt rejecta av alle heg har prøvd meg på, og ja jeg har senka standardene mine noe inni helvette, og det hjelper fortsatt ingenting.

Erfaringene jeg har, er at folk som sier ting som dette, ofte har lav sosial innsikt. De går ikke etter kvinner der de har kjemi og merker kvinnen flørter eller virker interessert. Nei, de velger seg ut kvinner de tror de har sjans på. De ser ikke etter tegn på interesse eller flørting, de bare velger ut noen kvinner og jobber mot å date eller bli kjæreste med dem. Og de merker ikke alle de subtile tegnene på at den de har valgt ikke er interessert. Og selv om kvinnen skulle være interessert, så har mennesker med lav sosial innsikt en tendens til å ikke se et individ for hvem de virkelig er. Når de ser en kvinne, ser de en stereotype som de kanskje ikke helt forstår hvorfor oppfører seg som den gjør. De forstår ikke at kvinnene har sine gode og dårlige sider som kan være relaivt unike for henne. De forstår ikke hvordan den ene kvinnen egentlig tenker og føler. Og noen ganger ser de ikke det som viktig heller. De forsøker oppføre seg som en karakter i et videospill som vil vinne dama om han gjør alle de "riktige" tingene. Det betyr at man vil slite med å få ekte kjemi med noen, for den andre personen føler seg aldri sett som den den er. Denf øler seg bare valgt fordi den er en kvinne (med lav standard?). Det føles ikke bra og ikke flatterende

Så hva gjøre med det? Lære mennesker bedre. Forstå mennesker bedre. Finens flere måter å gjøre det på. Du kan gå til psykolog og få bearbeidet traumer og lære mer om deg selv og andre. Du kan begynne lese temaer innenfor psykologi. Dersom du har en nær venn, kan du diskutere hvordan mennesker oppfører seg i din sosiale sirkel og stille spørsmål der vennen din kanskje kan gi deg bedre innsikt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...