AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Måten han kliner på osv, og prøver å dra av meg klær virker som han prøver å gjøre meg kåt, han har allerede sagt at han respekterer at jeg venter til jeg er gift, men han gjør det super vanskelig og jeg er redd for å feile og gi inn. Vi er ungt par, hva skal jeg gjøre ? Er det noen måter jeg kan slutte å være kåt på når jeg er rundt han? Han er drit kjekk! Anonymkode: 769f1...20b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Skulle stå "meg*" ikke mer. Anonymkode: 769f1...20b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Du holder deg på en meters avstand og holder hånd til du er gift. P.s. det heter "å gi etter" på norsk. Anonymkode: de49a...e06 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Dere kan fint utøve andre typer sex, bare ikke samleie. For eksempel oralsex, fingring/runking, anal, gnikke dere inntil hverandre og så videre. Bare å bruke fantasien 😊 Anonymkode: d6020...18c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 Anbefaler å bli kåt. Du vil ikke angre? Anonymkode: 9603c...309 6 1
Topsi Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere kan fint utøve andre typer sex, bare ikke samleie. For eksempel oralsex, fingring/runking, anal, gnikke dere inntil hverandre og så videre. Bare å bruke fantasien 😊 Anonymkode: d6020...18c Så hun kan si "i did not have sex with that man"? 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Måten han kliner på osv, og prøver å dra av meg klær virker som han prøver å gjøre meg kåt, han har allerede sagt at han respekterer at jeg venter til jeg er gift, men han gjør det super vanskelig og jeg er redd for å feile og gi inn. Vi er ungt par, hva skal jeg gjøre ? Er det noen måter jeg kan slutte å være kåt på når jeg er rundt han? Han er drit kjekk! Anonymkode: 769f1...20b Dårlig kjæreste du har som ikke respekterer dine valg. Anonymkode: ae479...b54 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 Skjønner ikke at han gidder. Skal vedde på at han er utro. Anonymkode: f0011...493 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #11 Skrevet 9. juli 2023 Hvorfor vil han lure deg utpå? Be han foreslå en dato for giftermål. Hvis ikke han klarer å gjennomføre, dump han! Anonymkode: 71113...18f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #13 Skrevet 9. juli 2023 Vente til du er gift? Tenk om dere ikke har seksuell kjemi i det hele tatt? Skal du gå gjennom livet med dårlig sex? Anonymkode: 10b73...088 3 2
ClausSaus Skrevet 9. juli 2023 #14 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Måten han kliner på osv, og prøver å dra av meg klær virker som han prøver å gjøre meg kåt, han har allerede sagt at han respekterer at jeg venter til jeg er gift, men han gjør det super vanskelig og jeg er redd for å feile og gi inn. Vi er ungt par, hva skal jeg gjøre ? Er det noen måter jeg kan slutte å være kåt på når jeg er rundt han? Han er drit kjekk! Anonymkode: 769f1...20b Hmmm… så du er altså jomfru? Eller er det bare han som skal vente…?
Agatha Skrevet 9. juli 2023 #15 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere kan fint utøve andre typer sex, bare ikke samleie. For eksempel oralsex, fingring/runking, anal, gnikke dere inntil hverandre og så videre. Bare å bruke fantasien 😊 Anonymkode: d6020...18c Det må vell hun bestemme om hun synes er "innafor" grensen for å ha sex eller ikke? 4
Gjest Elooon Skrevet 9. juli 2023 #16 Skrevet 9. juli 2023 Det går ikke an å la være å bli kåt Jeg har i alle fall aldri klart det. Hvordan klarer folk å vente med sex lurer jeg på. Hvorfor vil du ikke ha sex før du er gift egentlig?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #17 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vente til du er gift? Tenk om dere ikke har seksuell kjemi i det hele tatt? Skal du gå gjennom livet med dårlig sex? Anonymkode: 10b73...088 Men kan man vite hva som er dårlig sex om man aldri har opplevd annet (god sex)? Anonymkode: 6f5ac...86c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #18 Skrevet 9. juli 2023 Boooring dame ass! Hadde jeg aldri giddet. Forstår godt han prøver å få deg kåt, sex de helt normalt, også før ekteskap…. Helst lenge før Anonymkode: 8d92f...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #19 Skrevet 9. juli 2023 Elooon skrev (2 minutter siden): Det går ikke an å la være å bli kåt Jeg har i alle fall aldri klart det. Hvordan klarer folk å vente med sex lurer jeg på. Hvorfor vil du ikke ha sex før du er gift egentlig? Fordi jeg er redd jeg kommer til å angre på det, og jeg orker ikke å bli brukt for sex heller, fordi i denne generasjonen selvom gutter sier de elsker deg og er sammen med deg kan de gjøre alt dette bare for å ligge, og jeg vil ikke bli lurt. Vil gjøre det med noen som faktisk vil stikke rundt og ikke forlate etter sex. Jeg er redd for å bli attacted også fordi har hørt det kan skje hvis man har sex, men det er ikke slik for gutter, de blir ikke attacted, jeg har attacemnt issues så det sier litt. Og om jeg blir super attacted, jeg er allerede forlska , og om han switcher opp på meg etter sex og er en drittsekk er jeg redd jeg ikke klarer å forlate han fordi jeg har så sterke følelser for han, og jeg vil ikke la meg selv gå gjennom alt dette dritet, sex er ikke bare sex for meg, det er så mye mer. Anonymkode: 769f1...20b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #20 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men kan man vite hva som er dårlig sex om man aldri har opplevd annet (god sex)? Anonymkode: 6f5ac...86c Ja, selvfølgelig. Det er ikke sånn at det å vente garanterer at sexen blir bra. Det fikk maaange mange par der ute som lever med et dårlig sexliv firdi de ventet til de ble gift og fant ut at oi, vi funker ikke sammen seksuelt. Noen ting kan fikses hvis begge er villige til å jobbe med det, andre er rett og slett bare ikompabilitet. Anonymkode: b8f59...625 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå