Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette gjelder både menn og kvinner her inne. Det ser ut som at det sitter en hel saueflokk her inne som er sure,bitre og gneldrete. Forestiller meg at det er mange gamle folk i midten av livet som takler det dårlig og de får noe ut av å sitte her inne og pisse med den gamle ræva si på andre mennesker. Det er særlig uføre, overvektige, innvandrere og minoriteter som skal få det. 

Anonymkode: 708b6...af8

Videoannonse
Annonse
Gjest Adobyen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette gjelder både menn og kvinner her inne. Det ser ut som at det sitter en hel saueflokk her inne som er sure,bitre og gneldrete. Forestiller meg at det er mange gamle folk i midten av livet som takler det dårlig og de får noe ut av å sitte her inne og pisse med den gamle ræva si på andre mennesker. Det er særlig uføre, overvektige, innvandrere og minoriteter som skal få det. 

Pisse med ræva?

Var innlegget kanskje en påminnelse til deg selv? For du har ikke høye tanker om de som du sier er gamle.   Ellers er jeg enig i at det er mange stygge hetsetråder, og mangel på folkeskikk og alminnelig høflighet.

Endret av Adobyen
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er jo tydelig med dine egne fordommer, det skal du ha. 

Anonymkode: 6ec64...3c8

• Liker 2
Skrevet
Adobyen skrev (5 minutter siden):

Pisse med ræva?

Var innlegget kanskje en påminnelse til deg selv? For du har ikke høye tanker om de som du sier er gamle.   Ellers er jeg enig i at det er mange stygge hetsetråder, og mangel på folkeskikk og alminnelig høflighet.

Det en irriterer seg over hos andre er ofte de feil en selv har men er ute av stand til å erkjenne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du lokker dem alle ut med ett slikt innlegg 😂

Anonymkode: 8c273...e24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke sur men når det dukker opp en idiot tråd så må det jo trolles litt.

Anonymkode: ac972...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...