Gå til innhold

Er det greit å kutte kontakt med noen som kalte meg bitch?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svarte han ikke på ca 19 timer og han kalte meg bitch, han sendte 4 forkjellige meldinger før dette som jeg ikke svarte på. Dette er første gangen han kaller meg bitch, burde jeg gi han ny sjanse eller er det innefor om jeg blokker han og aldri snakker med han mer ? Dette er en jeg holder på med

Anonymkode: 36c30...d23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? Gi han en ny sjanse til å kalle deg bitch?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han skrev jo sannheten. Slutt å oppføre deg som en bitch om du ikke tåler å høre det

Anonymkode: 64b93...958

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Svarte han ikke på ca 19 timer og han kalte meg bitch, han sendte 4 forkjellige meldinger før dette som jeg ikke svarte på. Dette er første gangen han kaller meg bitch, burde jeg gi han ny sjanse eller er det innefor om jeg blokker han og aldri snakker med han mer ? Dette er en jeg holder på med

Vel... han respekterer deg jo tydelivis ikke når han sier sånn. Han burde bære mer ydmyk når dere bare holder på.

Anonymkode: 52dda...602

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Sommerpiken skrev (Akkurat nå):

Hva mener du? Gi han en ny sjanse til å kalle deg bitch?

Ny ny sjanse til å prøve igjen i stedenfor å blokke han.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt uaktuelt å kalle noen bitch, det hadde jeg aldri tolerert.

Samtidig forstår jeg ikke hvorfor du ikke svarte på noen av hans meldinger? Det er også dårlig oppførsel.

Anonymkode: a01f3...f1d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han skrev jo sannheten. Slutt å oppføre deg som en bitch om du ikke tåler å høre det

Anonymkode: 64b93...958

Haha! Har du en dårlig dag? 🤭

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samtidig forstår jeg ikke hvorfor du ikke svarte på noen av hans meldinger? Det er også dårlig oppførsel.

Vel noen dager er man mer opptatt en andre. Det går fort 9 timer uten at jeg ser på mobilen selv.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Følte ikke for det, må ikke svare han 24/7 om jeg ikke vil, han må klare å vente

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor spør du oss om dette? Selvfølgelig er det bra at du setter grenser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Følte ikke for det, må ikke svare han 24/7 om jeg ikke vil, han må klare å vente

Da synes jeg du kan gi ham en sjanse til, dere er samme ulla begge to.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det greit, det hadde vært greit om han kalte deg ost eller kjære og. Det er jo du bestemmer hvem du skal ha kontakt med og holde på med. 
hva var forhistorien, var du en bitch, hva slags språk bruker dere og hva betyr bitch for dere, er du fortsatt interessert i han? 

Anonymkode: 70f03...bc0

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om du er litt bitch hvis du ikke svarte bare for å være en drittsekk. Samme ulla begge to.

Anonymkode: 24457...4eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Høres ut som en gærning, det der er ikke normalt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Høres ut som en gærning, det der er ikke normalt.

Meg eller han?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som om du er litt bitch hvis du ikke svarte bare for å være en drittsekk. Samme ulla begge to.

Anonymkode: 24457...4eb

Jeg gjorde det ikke for å være kjip, jeg bare brydde meg ikke helt om å svare på meldinger der og da.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (4 minutter siden):

Hvorfor spør du oss om dette? Selvfølgelig er det bra at du setter grenser.

Fordi jeg vet ikke om jeg overragrer eller ikke når jeg vurderer å kutta ut noen fordi de sier en liten feil ting første gangen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det spørs litt på hva de foregående meldingene omhandlet. Og om det evt hastet med å få svar.

Jeg ville nok sendt en krass melding tilbake der jeg varsler fra om at den type kallenavn ikke er akseptabelt. Deretter blir det blokk og slett. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en folkeskikk så svarer en på meldinger i løpet av timelig tid. 
Var det 4 meldinger med utskjelling i forkant kan jeg forstå at en ikke har lyst til å svare. 
Men bare å gi blaffen i å svare for at føler for det er dritsekkoppførsel 

Anonymkode: 77237...ee3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det ikke for å være kjip, jeg bare brydde meg ikke helt om å svare på meldinger der og da.

Det er jo egentlig kjipt. Virker ikke som du bryr deg om han, og det har han skjønt. Kutt kontakt så kan han finne en som bryr seg nok til og svare. 

Anonymkode: 70f03...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...