AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #21 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så du vet hvem det er? Anonymkode: 55f35...ef4 Nei, men det forklarer hvorfor jeg ikke bare åpner døra. Det kan være han, det kan være kameratene hans, det kan være noen som sjekker om noen er hjemme… Anonymkode: fe6cd...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #22 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, men det forklarer hvorfor jeg ikke bare åpner døra. Det kan være han, det kan være kameratene hans, det kan være noen som sjekker om noen er hjemme… Anonymkode: fe6cd...d78 Dette hadde kanskje vært aktuell informasjon i første innlegg... Du bør skaffe deg kikkhull i døra, så kan du se hvem det er uten å åpne. Eventuelt ringeklokke med kamera, hvis det er lov i blokka. Anonymkode: 82e93...e81 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #23 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette hadde kanskje vært aktuell informasjon i første innlegg... Du bør skaffe deg kikkhull i døra, så kan du se hvem det er uten å åpne. Eventuelt ringeklokke med kamera, hvis det er lov i blokka. Anonymkode: 82e93...e81 Kamera er ikke lov. Kikkhull har jeg, men jeg ropte «hallo» før jeg rakk å se hvem det var. Da jeg kikket, var de allerede borte Anonymkode: fe6cd...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. juli 2023 #24 Del Skrevet 9. juli 2023 Sikkert bare noen som har det moro med ringapigg. Roper du "halloooo?" hver eneste gang blir det sikkert ekstra gøy. Hva med å bare se i kikkhullet uten å rope hallo? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #25 Del Skrevet 9. juli 2023 jukkapalme skrev (18 minutter siden): Sikkert bare noen som har det moro med ringapigg. Roper du "halloooo?" hver eneste gang blir det sikkert ekstra gøy. Hva med å bare se i kikkhullet uten å rope hallo? Det skal jeg gjøre neste gang. Late som om ingen er hjemme og bare se Anonymkode: fe6cd...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. juli 2023 #26 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det skal jeg gjøre neste gang. Late som om ingen er hjemme og bare se Anonymkode: fe6cd...d78 Ja, tror det er det beste å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blui89 Skrevet 10. juli 2023 #27 Del Skrevet 10. juli 2023 Du er i ferd med å bli paranoid. Skaff deg voldsalarm hvis exen din er såpass sprø. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #28 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja Anonymkode: fe6cd...d78 Litt relevant fakta å ta med i HI, eller Anonymkode: cefae...349 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #29 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kamera er ikke lov. Kikkhull har jeg, men jeg ropte «hallo» før jeg rakk å se hvem det var. Da jeg kikket, var de allerede borte Anonymkode: fe6cd...d78 Hvorfor i alle dager har du ikke sjekket i kikkhullet? Det hadde vært det første jeg hadde gjort om noen ringte på og jeg ikke ville åpne døra før jeg visste hvem det var. Det er jo liksom det et kikkhull er til for. Men du velger altså å heller rope hallo og gå og lure på hvem det er... 🙄 Anonymkode: f977e...511 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 10. juli 2023 #30 Del Skrevet 10. juli 2023 1. Det kan være barn, fordi du faktisk ikke så mennesket som sto der. 2. det kan være dørselger som har kommet seg inn i blokka. 3. det kan være noen som gikk feil. 4. en som skulle bare sjekke om du var hjemme. Hvorfor de ikke svarte eller sto der til du åpnet, kan ikke vi svare på. Her får fantasien din bestemme. Her har da 4 ganske sannsynlige grunner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #31 Del Skrevet 10. juli 2023 Vannslange i brevsprekken. Det gjorde jeg for mange år siden, men hadde ikke brevsprekk. Satt med vannslange i vinduet ved siden av døra. Noen ringte på og stakk av et utall ganger, men ikke etter dette. Anonymkode: 39d5f...023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #32 Del Skrevet 10. juli 2023 Maskinfører skrev (På 9.7.2023 den 15.46): Ringpåstikk er morsomt Får du en dundrende ereksjon av det? Anonymkode: cbc46...494 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 10. juli 2023 #33 Del Skrevet 10. juli 2023 Maskinfører skrev (På 9.7.2023 den 15.46): Ringpåstikk er morsomt "Ringpåstikk"? Vi kalte det ringepiggen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. juli 2023 #34 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får du en dundrende ereksjon av det? Anonymkode: cbc46...494 Nei fikk ikke ereksjon av det var heller noen andre som fikk det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. juli 2023 #35 Del Skrevet 10. juli 2023 Fame skrev (2 timer siden): "Ringpåstikk"? Vi kalte det ringepiggen Dere gjorde det ja er nok ordtaket da ser du (Kjært barn har mange navn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå