Gå til innhold

Hadde du blitt sammen med en ekstremt introvert person?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Personen er veldig stille i starten, men snakker mye over tekst, men er ekstremt introvert rundt andre folk og har få venner, virker nesten som h*n har sosial angst også, hadde du vært sammen med personen eller ikke? Eller fin, og hyggelig.

Anonymkode: 377d2...84d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hadde foretrukket det.

Like barn leker best, som de sier.

Anonymkode: 8dddd...210

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde ikke vært noe for meg.

(Nesten som om... folk er forskjellige og liker ulike ting, GISP!)

Anonymkode: dd136...f17

AnonymBruker
Skrevet

Det å være stille og ha sosial angst er IKKE det samme som å være introvert.

Anonymkode: 8b328...484

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke. Jeg er 47 år og var sammen med en slik mann i 20 år. Vi hadde så og si null sosial omgang med andre, jeg måtte ta meg av all kommunikasjon med foreldre til barnas venner, skole, trenere, ALT. Han ville aldri dra på ferie med andre mennesker, selv ikke nær familie, ville aldri på besøk til noen i jul eller påske. Hvis jeg fikk besøk, så stakk han på soverommet før de kom. Jeg syntes alt dette var litt flaut.

Han var også kjempestille hjemme sammen med meg, og vi hadde ingenting å snakke om. Snakket også lite med barna. Sa veldig lite om hva han tenkte og følte. Såkalte "kjæresteturer" var bare å glemme, jeg hadde kjedet meg ihjel.

Jeg er introvert selv og har ikke kjempemye sosial omgang med folk, men det får da være grenser. Jeg er glad for at vi ikke er sammen mer, og hvis jeg skulle blitt sammen med en ny mann, så skal det være en som snakker med meg og oppfører seg vanlig rundt andre mennesker.

Anonymkode: 51887...ffa

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Personen er veldig stille i starten, men snakker mye over tekst, men er ekstremt introvert rundt andre folk og har få venner, virker nesten som h*n har sosial angst også, hadde du vært sammen med personen eller ikke? Eller fin, og hyggelig.

Føler det er en del misforståelser rundt dette med å være introvert. Å være introvert betyr at man blir sliten og mister energi av å være rundt andre mennesker. Det betyr ikke dermed sagt at man er sjenert, stille eller har sosial angst.
Jeg er selv veldig sosial, men er likevel introvert :) Jeg kunne godt ha vært sammen med en som er enda mer introvert enn meg. 

AnonymBruker
Skrevet
Magnifique skrev (2 minutter siden):

Føler det er en del misforståelser rundt dette med å være introvert. Å være introvert betyr at man blir sliten og mister energi av å være rundt andre mennesker. Det betyr ikke dermed sagt at man er sjenert, stille eller har sosial angst.
Jeg er selv veldig sosial, men er likevel introvert :) Jeg kunne godt ha vært sammen med en som er enda mer introvert enn meg. 

Jeg vet , jeg sier bare at h*n både er introvert og har sosial angst.man kan ha begge

AnonymBruker
Skrevet

Først må du lære deg hva introvert betyr. 

Anonymkode: d5754...096

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, er slik selv så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...