AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Jeg vil starte med å først å fremst si jeg har ingenting å klage på når det kommer til samboern min. Grunnen til at jeg tar dette opp er fordi jeg har lyst til å gi igjen etter alt han har gjort for meg. Jeg kan ærlig si at han har aldri latt det gå utover meg, men han har et depresjons problem som påvirkes ikke bare av mangel av sex men også hvis vi ikke har nærkontakt hvis en av oss er borte over en helg. Jeg tror faktisk det er verre for han enn når vi har en sexløs periode. Eneste måten jeg kan sammenligne det på er at vi begge er veldig aktive og trener, så hvis det er noe som kommer i veien for at vi ikke får trent, opplever jeg selv ihvertfall at det er nesten som å få litt abstinens med uro og irritasjon i kroppen. Nå som vi har mye sex igjen merker jeg at han er helt depresjonsfri og det fikk meg til å tenke i perioder hvor det blir lite. Kunne jeg kjøpt et sex leketøy som fungerer automatisk som vi kunne brukt når vi ligger å koser oss, hvor det ville gitt han de samme positive følelsene og ikke hatt en ned periode når sex lysten min ikke er på samme nivå som hans? Anonymkode: 10cf2...fdc
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Jeg vil ha det klart det er ikke noe press fra han. Hadde en lengre periode hvor vi ikke kunne ha sex, han tok utrolig godt vare på meg under den tiden og selv etter jeg ble bedre var det jeg som var nødt til å ta små steg initiativ til å begynne å ha sex igjen når jeg følte for det. Fordi han ville ikke presse seg på eller føle at jeg måtte gjøre det for å gi igjen. Men jeg kjenner han så godt, og jeg ser forskjellen på han nå som ting ikke bare er normalt men vi har mer sex en vanlig. Delvis er humøret hans selvfølgelig påvirket over at han ikke må bekymre seg for meg det er jeg klar over. Jeg bare samtidig også ser han er helt depresjonsfri, før perioden hvor vi ikke kunne ha sex, hadde vi også lite sex fordi lysten min var borte noe vi fant ut etterpå var en bivirkning. Han sa aldri noe, klaget ikke, men jeg kunne se at det påvirket depresjonsnivået hans. Så siden sex virker å påvirke han såpass mye, ville det ikke brydd meg om han fikk orgasme med sex leketøy når jeg var tilstede når vi bare koser oss normalt. Hvis det faktisk ville ha hjulpet han, jeg hadde sett på det som et flott verktøy for den mentale helsen hans. Anonymkode: 10cf2...fdc
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Sexleketøy vil jo aldri erstatte en faktisk partner da. Om han kan ha positiv virkning av ett leketøy må du nesten snakke med han om. Ikke alle er komfortabel med å knulle en silikon etterligning av en vagina eller rumpe. Eller ett egg, eller hva nå enn. Bruker dere sexleketøy sammen fra før av? Har dere i det hele tatt snakket om leketøy, både sammen og hver for dere? Anonymkode: ae51e...f61
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sexleketøy vil jo aldri erstatte en faktisk partner da. Om han kan ha positiv virkning av ett leketøy må du nesten snakke med han om. Ikke alle er komfortabel med å knulle en silikon etterligning av en vagina eller rumpe. Eller ett egg, eller hva nå enn. Bruker dere sexleketøy sammen fra før av? Har dere i det hele tatt snakket om leketøy, både sammen og hver for dere? Anonymkode: ae51e...f61 Når vi bare har sex 2-3 ganger i uken så blir det ikke noe. Akkurat nå hvor vi har mye sex flere ganger om dagen så bruker vi leker, men det er egentlig bare leker for meg. Jeg overasket han en gang med og har prøvd tenga egg, virket ihvertfall som han fikk veldig god nytelse fra det fordi vi lo i starten pga at det så bisaart ut men han stoppet raskt å le når jeg fikk ordentlig grep på den. Og spøkte med at nå har hånden hans og hånden min fått konkurranse. Men av en eller annen grunn har det aldri blitt at vi har prøvd igjen siden. Jeg vet jeg kunne snakket med han, men hadde også litt lyst å overaske han. Jeg skulle bare helst ville vite om den hadde hatt samme effekt som sex har for han. Hvis vi ligger å koser og jeg enten har apparatet mellom bena, eller at jeg holder den for han. Det hadde vært helt fantastisk om det hadde fungert like bra, da ville jeg sluttet å ha dårlig samvittighet når jeg ikke føler for å ha sex. Det gjør det nesten verre at han er så gentlemen som han er, har vært med menn før hvor jeg ikke følte for å ha sex men brukte bare glidemiddel for å få det unnagjort og tilfredstilt dem. Etter et par ganger hvor jeg lattet som at jeg ville ha det for hans del, innså han begge gangene at jeg ikke ville og bare gjorde det for han, så han avsluttet. Den andre gangen jeg gjorde det, ble han faktisk lei seg. Ikke for at jeg ikke ville ha sex, fordi at jeg ikke trodde han kunne takle det og hadde prøvd å tvinge meg selv igjen, og ba meg love om å aldri presse meg til å ha sex for hannes del. Anonymkode: 10cf2...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå