AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Ungene mine er som de fleste andre unger som vokser opp nå. Men vennene deres er fader meg hakket verre. Det skal skje noe hele tiden! I dag har vi vært på stranden, kjøpt is i sentrum og nå skal den ene vennen deres som er sammen med oss, ha underholdning av oss foreldre! "Hva skal vi nå?? Hva skal vi etter det??" " kjedelig" Ingenting er bra nok.😅 Orker ikke at de har vennebesøk når de er sånn. Servering krever de søren meg hele tiden også. Ikke bare krever de det, men får stadig meldinger fra foreldrene som lurer på om "lille" gullklumpen deres på 10 år koser seg, har fått nok å spise, om de skal vippse penger så han får kjøpe seg godteri og is. osv osv. Noen som kjenner seg igjen eller?? 😅 Kan ikke huske at vi var like kravstor på 90 tallet når jeg var barn 😅 vi fikk beskjed om å gå ut å leke, og jeg tror ikke foreldrememine bekymret seg om jeg fikk nok is hos andre ila dagen🙄 måtte bare få det ut 😅 Anonymkode: 75bba...dfc 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Sønnen min hadde besøk av en kompis her om dagen som er sånn. Sønnen min sa etter at han dro. Er det mulig å mase så mye om alt mulig ble helt sliten av å være sammen med han jeg 🤣🤣 Anonymkode: 1c17f...537 6
Boetica Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Hvorfor gidder du å henge i stroppen da? Jeg hadde bare bedt dem gå og finne på noe selv. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Du må jo slutte å varte opp. Så får han bare synes det er kjedelig. Hadde aldri orket å svare på sånt. Anonymkode: 6e98d...ca5 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 Hvem som lærer disse barna dette da.... De fødes jo ikke slik. Be de pelle seg ut og leke Anonymkode: c6c84...4ce 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå