Gjest fast bruker i.i Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 I dag kom eks-kameraten til samboeren min og fortalte at samboeren min har vært utro mot meg. Han antydet det samme før jul også, men da ble det bevist at han løy. Og i dag prøvde han seg jammen igjen. De er ikke venner lenger fordi han lenge la ann på meg og sa dårlige ting om min samboer. Jeg tror på min samboer av flere årsaker: Jeg har alltid stolt på han, han har aldri gitt meg grunn til å ikke stole på han. Ekskompisen sa mye rart da han fortalte meg at min samboer hadde vært utro. Først sa han det var for 2-3 år siden, så sa han at det var i våres, og han kunne overhodet ikke si hvem han hadde hørt det av. Etter mye press sa han at det var min samboer som selv hadde sagt dette til han. Han har prøvd å ødelegge et samboerskap før også. Han har ikke hatt kjæreste på mange år. Virker som han er misunnelig. Det værste er at jeg og samboer har barn sammen, tenker ikke folk på hva man kan ødelegge. Finnes det virkelig så onde mennesker Hvorfor gjør folk slik???
Gjest christineemily Skrevet 13. januar 2006 #3 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Det er ille å si det, men det er jo stort sett jenter som oppfører seg sånn . Gutter pleier da å være mye mer reale og fair play! Det er min og de aller fleste andres erfaring. Hvorfor akkurat denne typen er annderledes kan jeg ikke svare på, men det høres jo ikke ut som han er helt riktig skrudd sammen !!! Hold deg langt unna! Jeg mener altså ikke å si at alle jenter oppfører seg sånn, men jeg har aldri hørt om en gutt som har gjort det! Endret 13. januar 2006 av christineemily
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 Kompisen til en jeg var sammen med gjorde dette et par ganger: De to pleidde ofte å sitte sammen og ta noen øl før de hadde "guttekveld" på by'n, og når kjæresten min var på kjøkkenet eller noe, slo kompisen nummeret mitt og lot tlf ligge på bordet sånn at jeg skulle høre hva de snakket om. Når kjæresten min kom tilbake begynte kompisen å spørre han ut om andre damer osv., hvem han likte, "mimret" forskjellige historier om damer de hadde truffet på en tidligere fest osv., og fikk det hele til å høres ut som kjæresten min hadde diverse ting på gang. Første gang han gjorde dette skjønte jeg ikke tegningen, trodde de hadde kommet borti en knapp eller noe ved et uhell. Men andre gangen skjønte jeg at fyren var SYK. Han var jo over 40, og tydelig misunnelig fordi kompisen hadde funnet seg dame. Så de kan si hva de vil om damer, men menn er utspekulerte når de vil!
Gjest synseren Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Skjønner ikke hvorfor dere snakker med han når han bare er ute etter å lgae kvalm. Han fortjener ikke vennskapet deres når han ikke tilfører noe positivt til livene deres.
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 14. januar 2006 #6 Skrevet 14. januar 2006 Trudde dette var en sånn kvinne greie jeg...
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 14. januar 2006 #8 Skrevet 14. januar 2006 Herregud for ei kjerring! ← Hvem er kjerring?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 14. januar 2006 #9 Skrevet 14. januar 2006 Skjønner ikke hvorfor dere snakker med han når han bare er ute etter å lgae kvalm. Han fortjener ikke vennskapet deres når han ikke tilfører noe positivt til livene deres. ← Takk for svar Vi har ikke lenger kontakt med denne mannen, men han ringte meg i går og fortalte det. Har fortsatt problemer med å forstå at folk kan være så ondskapsfulle og hensynsløse.
tobo Skrevet 15. januar 2006 #10 Skrevet 15. januar 2006 Hvem er kjerring? ← Ryktesprederen selvsagt!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. januar 2006 #11 Skrevet 15. januar 2006 Ryktesprederen selvsagt! ← Det var jo en mann? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #12 Skrevet 15. januar 2006 Jeg kjenner mange mannekjærringer, jeg! Tisper hele bunten (av de som er kjerringer, ja).
tobo Skrevet 15. januar 2006 #13 Skrevet 15. januar 2006 Jeg kjenner mange mannekjærringer, jeg! Tisper hele bunten (av de som er kjerringer, ja). ← Nettopp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå