Gå til innhold

Har du vært utro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig på historiene til dere som har vært utro.

Hvorfor var du utro? På grunn av et dårlig forhold eller skjedde det når du var i et bra forhold, men ikke greidde å kontrollere deg selv? På grunn av alkohol? Angret du etterpå? Fortalte du det? Ble du merket? 

Jeg er selv mann og har aldri vært utro. Har vært i situasjoner hvor det kunne skjedd, men behersket meg og er veldig glad for det. Tror aldri jeg kunne vært utro, men allikevel nysgjerrig på historiene til dere som har vært det. 

Anonymkode: baae2...a9a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil nok få mange unnskyldninger her, og null selvkritikk, utro mennesker skylder på alt og alle andre enn seg selv 

Anonymkode: 03c6d...2c0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kysset en annen. Var ganske betatt av han andre, men vi kunne ikke være i et forhold. Var glad i og likte godt kjæresten, men var nok ikke investert i det forholdet. Viste seg at han jeg var sammen med egentlig var en rebound etter eksen min, og jeg gjorde det slutt etter noen måneder med avstandsforhold.

Anonymkode: a5fa1...7f1

AnonymBruker
Skrevet

Så bra du har behersket deg! Jeg er 45 år og jeg har aldri vært utro i mine forhold gjennom tidene, ikke har jeg hatt interesse heller. Men jeg har opplevd å det motsatte og det såre. Så fortsett å behersk deg eller gjør det slutt først hvis du er fristet! God sommer ☀️

Anonymkode: d5017...acf

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Var utro, gikk hele veien. Møtte ei på en fest, og utover kvelden skjedde det. 

Har alltid hatt døren på gløtt, aldri gjort det før. 

Har alltid hatt en følelse av at jeg burde vært singel før jeg landet et forhold, men aldri hatt baller nok til å slå opp.

Var utro, gjorde det slutt, ble sammen med hun jeg var utro med, men valgte å avslutte det, da jeg hadde fått øynene opp for hva jeg egentlig trengte; å være singel.

Angrer på utroskapen, men ikke når jeg tenker på hva resultatet. Et kraftspark i ræva.  

Anonymkode: 79df7...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...